Wizard Info

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Bjorn
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 3466
Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
Medals: 37
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

Pretorianin IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WoW Legionista LOTRO Legionista
SWTOR Trybun GW2 Trybun ArcheAge Legionista ESO Trybun D2 Trybun
Sekcja EvE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Wizard Info

Post autor: Bjorn » niedziela, 13 listopada 2011, 20:55

[ obraz zewnętrzny ]

Opis


Czarownik to klasa doskonale nawiązująca do archetypu postaci władającej magią; i chociaż różni się on od standardowego czarującego zjadacza chleba, to praktycznie posiada taką samą specyfikę: stawia na mocną ofensywę, kosztem defensywy. Z uwagi na to, Czarownik najbezpieczniej czuje się jak najdalej od wroga na ile to stosowne. Z daleka jest najbardziej skuteczny, nie martwiący się o własną skórę i bombardujący przeciwników magią ognia, błyskawic, zimna lub arkany.

Ze względu na swoją kruchość, Czarownik posiada wiele umiejętności, które pomagają mu uniknąć otrzymania obrażeń lub je zminimalizować: od zamrażania wrogów nową mrozu, przez otoczenie się kryształową zbroją, aż do sprytniejszych sztuczek, takich jak tworzenie lustrzanego odbicia, zmylającego wrogów, czy nawet spowolnienie czasu wokół postaci. W sytuacjach kryzysowych Czarownik może nawet użyć teleportacji by zbiec gromadzie potworów. Naturalnie, strategiczne lub zwinne poruszanie się po lokacji również pomaga.

Niemal wszystkie ofensywne umiejętności Czarownika albo potencjalnie oddziaływują na wielu przeciwników, albo zadają obrażenia obszarowo, najczęściej w konkretnym miejscu, jak na przykład sople lodu przyzwanej śnieżycy, czy w prostej linii, kiedy postać używa promienia dezintegrującego wrogów. Dzięki temu, Czarownik jest w stanie prędko pozbyć się liczebnej grupy potworów, ale może mieć problemy w walce z samotnymi, aczkolwiek silnymi oponentami.

Pomocniczną funkcją, jaką Czarownik może pełnić w drużynie - poza ciskaniem czarami we wszystko, co się rusza - jest spowalnianie czasu, zapewniające sprzymierzeńcom chwilowo lżejszą walkę z przeciwnikiem lub uskuteczniające ucieczkę grupy. Poza tą użyteczną umiejętnością, Czarownik ma możliwość zamrażania wrogów czarami zadającymi obrażenia od zimna, w szczególności nową.

Czarownik może dzierżyć większość broni, ale zwykle najlepsze statystyki ujrzy na różdżkach lub laskach. Chociaż jest w stanie nosić u boku tarczę, wyekwipowanie w drugiej ręce specjalnej kuli lub innego magicznego przedmiotu może okazać się lepszym rozwiązaniem.

System (Moc Arkany)


Czary kosztują moc arkany. Arkana to system, który w dużej mierze opiera się na podobnej do many mechanice. Zasób ten sam się odnawia, tak jak mana. Różnice to głównie: moc odnawia się znacznie szybciej niż mana, ale jej liczbowa maksymalna wartość nie zwiększa się wraz z poziomem postaci, lecz pozostaje stała. Maksymalna pula Mocy Arkany to 100, zasób odnawia sie z prędkością 12,5 punktu na sekundę, czyli od 0 do 100 odnawia się w 8 sekund.

[http://diablo3.com.pl]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wizard”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość