Witch Doctor Info

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Bjorn
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 3466
Rejestracja: niedziela, 4 października 2009, 17:50
Medals: 37
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Gender:
Status:
Offline

Pretorianin IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WoW Legionista LOTRO Legionista
SWTOR Trybun GW2 Trybun ArcheAge Legionista ESO Trybun D2 Trybun
Sekcja EvE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Witch Doctor Info

Post autor: Bjorn » niedziela, 13 listopada 2011, 20:53

[ obraz zewnętrzny ]

Opis


Postać Szamana jest głęboko zakorzeniona w religii voodoo i doktrynie spirytyzmu. Jego wygląd i styl walki nie pozostawiają wątpliwości: nie jest to typowa klasa. Jest to postać opierająca się na rzucaniu czarów i przyzywaniu zombi; ta specyfika stawia go na tyłach walki, skąd może swobodniej wysyłać do boju swych przywołańców lub bombardować wroga najróżniejszymi zaklęciami. We chwilach kryzysowych, gdy zostanie otoczony, jest w stanie przerazić zwykłe potwory, zmuszając je do ucieczki.

Szaman nie posiada jednak żadnych innych bezpośrednio defensywnych umiejętności i musi polegać na swoich sługach by ci oddzielali go od atakujących przeciwników. Przywoływane zombi stanowią nieodzowną część Szamana, dostarczając mu zarówno popychadła odwracające uwagę wroga, jak i, stanowiących źródło większych obrażeń, agresorów. By zaatakować bardziej ofensywnie niż zwykle, postać wysadza jednego z nich w wybuchu, który zadaje obrażenia obszarowe.

Chociaż przyzywanie sług i rozkazywanie im to nie wszystko, na co stać Szamana, to nawet inne jego czary opierają się na przywołańcach - w jego arsenale znajdują się zaklęcia plagi szarańczy i trujących ropuch oraz ogniste nietoperze, które można zaliczyć do umiejętności zadających obrażenia bezpośrednio, ale które przybierają postaci zwierząt. Do jego dyspozycji są jeszcze inne czary obszarowe, zdające obrażenia albo od trucizn, albo od ognia.

Jedyne wsparcie, jakie Szaman jest w stanie zapewnić reszcie drużyny, to odwracające uwagę wroga sługi. Te jednak czasem potrafią się rozproszyć wraz z przeciwnikami, osłabiając w ten sposób działanie umiejętności obszarowych oraz wprowadzając umiarkowany zamęt w walce.

Sztylety oraz różdżki to docelowa broń Szamana, z powodzeniem może również nosić tarczę, chociaż żadne umiejętności nie wspierają tego typu przedmiotów, zamiast tego koncentrując się na czarach i manie.

System (Mana)


Zasobem wymaganym przez Szamana do rzucania czarów jest klasyczna mana. Jej pokłady regenerują się powoli wraz z czasem i są pochłaniane gdy postać używa umiejętności. Jej maksymalna wartość zależna jest od poziomu postaci, atrybutu Siły Woli oraz od noszonych przez nią przedmiotów, które mogą tę statystykę podwyższać lub bezpośrednio dodawać punkty do many.

Ponadto, Szaman posiada parę zdolności, które pozwalają na skuteczniejsze odnawianie many; regenerują jej pulę szybciej, wysysają ją z dusz wrogów, zwiększają ilość otrzymanej many przy pochłanianiu kul zdrowia lub pozwalają na częściowe płacenie za czary punktami życia. Kończąca się mana to sposób ograniczenia destruktywnej mocy postaci i zmuszenia jej do bardziej strategicznego podejścia do tego, jakich umiejętności, kiedy i w jakiej sytuacji używa.

[http://diablo3.com.pl]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Witch Doctor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości