Strona 1 z 1

Hardcore - pierwsze trudne pocz

: czwartek, 10 maja 2012, 17:38
autor: Vanhelsen
Na diablo.inc pojawił się ciekawy artykuł/poradnik o tym jak poradzić sobie w trybie Hardcore. Głównie skierowany dla tych, co nie mieli jeszcze przyjemności grać Hard albo którzy zrezygnowali z tego poziomu po pierwszym trupie.
Powiem szczerze, trochę bardziej oswoił mnie z hardcorem i będę na pewno bardziej skory to grania również HC ;P

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: czwartek, 10 maja 2012, 18:54
autor: Lasciel
Czasami mam problemy z internetem i jakbym miał stracić swoją postać z powodu złośliwości rzeczy martwej, a nie własnej głupoty to chyba bym coś rozwalił :lol:
Ale z ciekawości stworzę sobie postać na HC jak będę potrzebować trochę adrenaliny, ale tak to skupię się na soft :)

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: czwartek, 10 maja 2012, 20:40
autor: Gwalch
Sądzę, że jeśli ktoś w ogóle nie będzie grał soft, to na hardkorze może nieźle się przejechać, szczególnie na późniejszych trudnościach.

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: czwartek, 10 maja 2012, 21:02
autor: Onimush
Szczerze mówiąc byłem bardzo zainteresowany tym trybem, ale po tym jak dowiedziałem się co i jak to straciło to dla mnie ten sens.. Nie chodzi mi o to, że postać ginie i wszystko traci etc. .. Według mnie powinien on się trochę różnić od softu oczywiście na rzecz HC.. A wyszło na to, że tryb soft ma więcej do zaoferowania ( mówie tu o RMAH.. ) .. Wiadomo, że jest większa frajda i zabawa ( powinna być ) w trybie HC ze względu na utratę postaci, itemów i ogólnie wszystkiego co z dana postacią się wiąże, ale... coś za coś.. Powinien być jakiś inny balans/szanse lootu, więcej golda i takie tam pierdoły.. nie mówie oczywiście o zróżnicowanym loocie (innym niż w sofcie) .. Wracając do RMAH to moim zdaniem powinni go w tym trybie tak samo zastosować.. zawsze padają odpowiedzi typu ( mam kupić item, który strace? bez sensu) .. heh.. ja widze więcej funkcjonalności AH w trybie HC.. w takim trybie ludzie nie kupowali by itemów na pałe tylko rozsądnie by sie zastanawiali i nie zrobiłby sie zapewne taki syf jak zrobi się na sofcie.. Kupisz i stracisz.. stracisz dajmy te 100zl? .. nie oszukujmy się.. stracenie postaci w trybie HC która się przegrało dajmy 100H jest chyba większą stratą.. w te 100H można zarobić więcej niż 100zl ;) .. <-- ten kto zrozumie moje przesłanie ten potwierdzi moje zdanie.. ... Wiec ogólnie rzecz biorąc tryb HC poza tym dreszczykiem emocji nie daje nic więcej, baa jeszcze jakis skrawek zostałe ucięty z trybu soft..

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: czwartek, 10 maja 2012, 21:46
autor: Tzeencz
Co za czasy - to już mega adrenalina i emocje nie wystarczą?! Musimy koniecznie dostawać jakąś dodatkową marchewkę, coby grać w dany tryb?

Co prawda zacznę od SC coby myszką nie rzucać, tudzież włosów nie rwać, ale docelowo chcę grać na HC! W moim przypadku za marchewkę wysatrczy tu osobny ladder dla HC^^

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: czwartek, 10 maja 2012, 22:21
autor: Onimush
Przecież ja nie wspomniałem o marchewkach i tym podobnych rzeczach tylko o tym, że chociaż mogli pozostawić tryb HC w takim samym rozwinięciu jak SOFTA, a nie ucinać go o np. takie RMAH.. ;)

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: piątek, 11 maja 2012, 00:18
autor: Gwalch
Kaczor pisze:Przecież ja nie wspomniałem o marchewkach i tym podobnych rzeczach tylko o tym, że chociaż mogli pozostawić tryb HC w takim samym rozwinięciu jak SOFTA, a nie ucinać go o np. takie RMAH.. ;)
Idąc tym tokiem rozumowanie z softu ucięli ginięcie przy zgonie. ;)

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: piątek, 11 maja 2012, 05:13
autor: Vanhelsen
z trybu HC JEDYNE co zabrali w porównaniu do SC to właśnie RMAH. Argumentacja jaka by nie była, każdy wie, że głównie chodzi o to, by hamburgerlandczycy nie pozywali Blizzarda o straty finansowe związane z trybem HC.
RMAH jest rzeczą której brak przeboleję w trybie HC. Bardziej mnie smuci brak połączenia skrytki i progresu kowala z trybem SC.

p.s. Oczywistą oczywistością jest to, że nie ma co się pchać w trybie HC na tereny nierozeznane w trybie SC, chyba, że komuś śpieszno do śmierci, szczególnie na późniejszych poziomach trudności ;d

p.s.s. Czytam sobie różne FAQ w polskiej wersji językowej i widzę "tryb Hardkorowca" nosz !@#$% jego mać! Oby nie była to wersja in-game; że niby zamiast Zawodowca mamy Hardkora co od internetu urywa?!

Re: Hardcore - pierwsze trudne pocz

: sobota, 26 maja 2012, 08:49
autor: Methil
Gdyby polaczyli skrytki to tak jakby polaczyli AH, byloby to bezsensu bo wszystkie itemki mialbys wyfarmione na SC co do jednego, i nie byloby to juz do konca to.