PODSTAWY

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Paul
Status:
Offline

PODSTAWY

Post autor: Paul » piątek, 26 sierpnia 2011, 21:36

Zachęcam do odwiedzenia:

http://www.swtorcrewskills.com/

Crew Skills: Wprowadzenie

W Star Wars The Old Republic galaktyka jest bogata w cenne zasoby, zaawansowane technologicznie schematy i w ciekawe odkrycia, ale jaki bohater ma czas, aby poświęcić się osobiście tak wielu zajęciom. To jest zadanie właśnie dla twojej załogi. System Crew Skills pozwala tobie wykorzystać wszystko co galaktyka ma do zaoferowania bez zabierania Tobie czasu w twojej przygodzie!
Będziesz mógł przypisać twoim towarzyszom gromadzenie środków, tworzenie przydatnych i cennych przedmiotów, a nawet podjąć się ich własnych misji, które mogą przynieść Tobie i reszcie załogi wiele korzyści i nagród. Crew skills mogą działać nawet kiedy Ty korzystasz ze wszystkiego co ma do zaoferowania cała galaktyka.

http://www.youtube.com/watch?v=vXBuEtVZDF0&feature=player_embedded

Zbieractwo
[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ] 1. Archaeology
Umiejętność ta pozwala na odkrywanie przedmiotów takich jak kryształy do mieczy świetlnych i starożytnych artefaktów. Umiejętność jest analogiczna do umiejętność górnictwa w innych grach MMO.


[ obraz zewnętrzny ] 2. Bioanalysis
Umiejętność ta pozwala pozyskać materiały i surowce z roślin i zwierząt. Bez wątpienia będzie to umiejętność bardzo przydatna i powiązana z umiejętnością Biochem.


[ obraz zewnętrzny ] 3. Scavenging
Umiejętność ta pozwoli Tobie odzyskać części i materiały ze starych zniszczonych technologii i maszyn. Umiejętność jest bardzo przydatna dla umiejętności Armstech Armormech i idealna dla klas Bounty Hunter i Trooper.


[ obraz zewnętrzny ] 4. Slicing
Umiejętność ta pozwala na hakowanie Systemów Komputerowych oraz układów scalonych w celu zdobycia cennych informacji i rzadkich schematów. Umiejętność pozwala zdobyć różne przepisy które potem można będzie wykorzystać w innych umiejętnościach rzemieślniczych.

Rzemieślnictwo
[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ] 1. Armormech
Umiejętność ta pozwala pracować z ciężkimi metalami oraz osłonami energetycznymi w celu tworzenia wszystkich rodzajów pancerzy.


[ obraz zewnętrzny ] 2. Armstech
Umiejętność ta specjalizuje się w wytwarzaniu broni takich jak Assault Cannon, Blaster Pistol, Blaster Rifle and Sniper Rifle. Pozwala również graczowi wytwarzać ulepszenia i modyfikacje do broni. Umiejętność idealna dla klas Bounty Hunters i Troopers, większość materiałów można pozyskać za pomocą umiejętności Scavenging.


[ obraz zewnętrzny ] 3. Artifice
Umiejętność pozwala między innymi na budowę artefaktów Jedi i Sithów, oraz modyfikacji do mieczy świetlnych. Lista kategorii przedmiotów wytwarzanych za pomocą tej umiejętności: Circuitry, Emitter Matrix, Focus Crystal, Focus Lens, Gadget, Harness, Overlay, Underlay i Resonance Crystal. Umiejętność najbardziej przydatna dla klas Sith Warriors i Jedi Knights.


[ obraz zewnętrzny ] 4. Biochem
Umiejętność pozwala na wytwarzanie wysoko wydajnych surowic i implantów. Umiejętność jest analogiczna do umiejętność alchemii w innych grach MMO


[ obraz zewnętrzny ] 5. Cybertech
Umiejętność ta specjalizuje się w upgrade'ach dla droidów. Dzięki tej umiejętności możesz modyfikować Harnesses, Overlays, Underlays, Circuitry, Gadgets and Generators; Możesz też również tworzyć granaty i części zbroi do droida.


[ obraz zewnętrzny ] 6. Synthweaving
Ta umiejętność specjalizuje się w tworzeniu lżejszych pancerzy, umiejętność idealna dla Sith Inquisitors i Jedi Consulars. Umiejętność jest analogiczna do umiejętność krawiectwa w innych grach MMO.

Umiejętności misjii
[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ] 1. Diplomacy
Sztuka prowadzenia negocjacji i zarządzania. Dyplomacja może również zwiększyć wydajność lekkich materiałów zbroi i ilość prezentów od kompana.


[ obraz zewnętrzny ] 2. Investigation
Umiejętność badania dowodów i wskazówek do odkrycia cennych tajemnic. Może zwiększyć szanse pozyskania schematów prototypów dla wszystkich umiejętności rzemieślniczych, średnich materiałów zbroi ilość prezentów od kompana.


[ obraz zewnętrzny ] 3. Treasure Hunting
Umiejętność pozwala wytropić i odzyskać cenne przedmioty, badając szereg wskazówek. Dzięki umiejętności możesz zdobyć kamienie szlachetne, skrzynki, prezenty od kompana oraz fragmenty prezentów.


[ obraz zewnętrzny ] 4. Underworld Trading
Umiejętność ta pomaga w handlu nielegalnymi towarami i usługami na czarnym rynku. Pozwala zdobyć materiały ciężkie zbroje, przypraw i prezenty od towarzysza.

Informacje dodatkowe

• Gracze mają trzy sloty na umiejętności załogi które mogą wypełnić dowolną kombinacją umiejętności zbierackich, rzemieślniczych i umiejętnościami misji. Jednak gracz nie może wypełnić więcej niż jeden slot z umiejętnościami rzemieślniczymi.
• Premie kompanów do umiejętności są obecnie nie znaczne, tak aby gracze mogli bez obaw brać kompanów na misje bez obawy straty bonusów zabierając ich ze statku.
•Kompani wykonujący aktualnie zadania są dla ciebie niedostępni.
• Deweloperzy ciężko pracują nad stworzeniem systemu w którym niektórzy rzemieślnicy zasłyną ze swoich wyjątkowych produktów.
• Deweloperzy ciężko pracują aby mieć pewność że umiejętności rzemieślnicze będą miały znaczące miejsce w ekonomi gry - szczególnie w end game content
• Nie będzie potrzeba specjalnych warsztatów do wytwarzania przedmiotów.
• Rzemieślnictwo oparte jest na czasie jaki zainwestowaliśmy w niego. Nie oczekuj, że zostaniesz mistrzem w jeden tydzień
• Niektóre przepisy będą ograniczone ilościowo na serwer aby były rzadkie
• Zbieractwo nie jest ograniczone tylko do twoich kompanów, te zadania możesz wykonywać też sam.
• Wytwarzanie przedmiotów może trwać od 5 min do 24h
• Trenerzy Crew Skills są dostępni w światach głównych.
• Nie ma ograniczenia jaka klasa wybierze jaką umiejętność.
• Większość misji dla Crew Skills są dostępne z puli generowanej losowo , ale niektóre misje są odblokowane dopiero gdy znajdziesz rzadkie przedmioty, które dają lepsze nagrody.
• Kompani nie mogą umrzeć podczas misji, ale misje mogą się nie powieść, jeśli misja się nie powiedzie gracz traci jedynie kredyty jakie zainwestował w daną misje.
• Tak naprawdę twoi kompani nie posiadają żadnych umiejętności, umiejętności oparte są na tym jakie umiejętności posiada gracz.
• Maksymalna liczba kompanów, którzy mogą wykonywać przedmioty w jednym czasie, to 5. Reszta załogi może wykonywać umiejętności związane ze zbieractwem czy umiejętności misjii.

p.s tekst znaleziony i przetlumaczony ze strony www. 8-)

// Wydzieliłem ten post - Zawisza
Ostatnio zmieniony piątek, 26 sierpnia 2011, 21:57 przez Paul, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Zawisza
Posty: 10151
Rejestracja: środa, 30 kwietnia 2008, 14:23
Medals: 26
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty AoC Centurion WAR Trybun
AION Trybun MO Pretorianin BF3 Pretorianin TERA Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Sekcja EvE Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Podstawy

Post autor: Zawisza » sobota, 10 grudnia 2011, 22:26

Tutaj znajdziecie recki:
http://www.torhead.com/codices/catg/7


Tutaj są przykładowe powiązania:
[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ]

---------------------------------------------------------------
5. Cybertech
Umiejętność ta specjalizuje się w upgrade'ach dla droidów. Dzięki tej umiejętności możesz modyfikować Harnesses, Overlays, Underlays, Circuitry, Gadgets and Generators; Możesz też również tworzyć granaty i części zbroi do droida.
Ogólnie z tego co patrzyłem produkuje mody dla broni i pancerzy dla wszystkich klas. Ktoś się orientuje czy itemy za PvP i które z instancji lecą będą mieć sloty na mody? Jeśli tak to czy już maja mody i czy są lepsze od tych z craftu.

O co chodzi z tymi droidami?

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Podstawy

Post autor: Dreghtor » sobota, 10 grudnia 2011, 23:22

No chyba o droidy-companiony...

Awatar użytkownika
Zawisza
Posty: 10151
Rejestracja: środa, 30 kwietnia 2008, 14:23
Medals: 26
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty AoC Centurion WAR Trybun
AION Trybun MO Pretorianin BF3 Pretorianin TERA Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Sekcja EvE Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Podstawy

Post autor: Zawisza » niedziela, 11 grudnia 2011, 13:14

A co tam można polepszać. I czy to są jakieś jednorazowe dodatki czy non stop będzie trzeba coś kupować do nich?

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Podstawy

Post autor: Lerdoc » niedziela, 11 grudnia 2011, 14:08

Myslę, że chodzi o zgbroje dla droidów, które są specjalnie dla nich robione, nie jak w przypadku innych kompanionów gdzie dropisz i ubierasz jak pasuje, tylko specyficzne upgrad-y zamiast normalnych zbroi.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Podstawy

Post autor: Tzeencz » niedziela, 11 grudnia 2011, 14:31

Dokładnie - zrobiłem w ostatni weekend cybertech do mniej więcej 150, robi się w nim ulepszenia droida - odpowiednik przedmiotów, które zakładają nasi "biologiczni" towarzysze. Co ciekawe większość z tych upgradów jest od początku niebieska, a nie zielona i ma sloty na mody. Poza tym cybertech robi mody (poza barrel i hilt) a także kolczyki. Aha i to co jest imho mega fajne czyli - tadaam - granaty (jeden aoe cc, drugi aoe dmg)^^!!! :P.
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Naiilo
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2011, 09:07
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Re: Podstawy

Post autor: Naiilo » czwartek, 22 grudnia 2011, 10:59

Jeszcze kilka podstawowych informacji o Craftingu:

Jak uzyskać lepsze (niebieskie i fioletowe) recepty:

Mechanizm jest bardzo prosty, najpierw tworzy się zielony przedmiot, te recepty można uzyskać u trenera twojej profesji, wiadomo im wyższy poziom umiejętności tym więcej recept do nauczenia się. Kiedy już zrobimy taki przedmiot rozkładamy go przy pomocy "reverse engineering" (w inventory jest u samej góry taki przycisk).

Przy rozłożeniu takiego przedmiotu jest szansa że odkryjemy nowy lepszy przepis na przedmiot lepszy czyli niebieski. Z mojego doświadczenia wynika, że przy rozłożeniu około pięciu takich samych przedmiotów jest spora szansa na odkrycie lepszej recepty (powodzenie około 90% w moim przypadku, a odkryłem już sporo takich recept).

Teraz zabawę powtarzamy, tylko craftując niebieskie przedmioty, tu jest trochę trudniej odkryć nową receptę ale podobnie, pięć przedmiotów w większości przypadków wystarcza.

Mankament tych najlepszych recept jest taki, że często wymagają jednak pewnego poziomu umiejętności w danej dziedzinie. Ja używając biochemii nie miałem jeszcze przedmiotów bound on pickup, ale fioletowe madpacki/stimy/adnreale które są reusable (tak nie zużywają się, można ćpać się do woli) wymagają jakiś tam poziom w biochemii.

Aha oczywiście rozkładając jakiś przedmiot z reverse engineering dostajemy z powrotem jakąś część surowców które były potrzebne do jego stworzenia, jednak nie ma się co łudzić, raczej nie dostaniemy tych najcenniejszych. Dodatkowo do rozkładania przedmiotu też potrzebny jest poziom skila, spotkałem się z tym, że zaraz po nauczeniu się nowej recki skraftowałem ją, ale nie mogłem jej jeszcze rozłożyć.

Ok na razie tyle, dalsze rewelacje później.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Crafting”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości