Crafting
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Re: Crafting
Rogal link jest nieaktualny,
Tu masz aktualny
Dla tych co nie wieżą w takie info w grze wchodzimy w informacje o świecie - i po odwiedzeniu danego master od craftu - wyświetla nam się tam dokładnie opis i co potrzebujemy.
Lerdoc z tego co widziałem to na betach było tak że tylko nie które itemy po rozwaleniu dawały ci lepsze recki - nie wszystkie a te lepsze już na becie nie miały lepszej kopi i chyba tak pozostało.
Pozdro
Melanz.
Tu masz aktualny
Dla tych co nie wieżą w takie info w grze wchodzimy w informacje o świecie - i po odwiedzeniu danego master od craftu - wyświetla nam się tam dokładnie opis i co potrzebujemy.
Lerdoc z tego co widziałem to na betach było tak że tylko nie które itemy po rozwaleniu dawały ci lepsze recki - nie wszystkie a te lepsze już na becie nie miały lepszej kopi i chyba tak pozostało.
Pozdro
Melanz.
- Nivelis
- Posty: 208
- Rejestracja: poniedziałek, 10 października 2011, 21:04
- Lokalizacja: Warsaw
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crafting
Podobno ciekawą opcją robi się slicing, bo mało osób bierze to pod uwagę, a to chyba dobry wybór dla graczy niezbyt zainteresowanych craftem. Daje schematy i informacje o misjach, które będą raczej cennym towarem. Coś więcej? Jak to się łączy?
Re: Crafting
Nivelis - dobrze powiedziałeś dobra sprawa dla osób które nie chcą się za bardzo ogarniać przy krafcie. Sam slicing daje ci możliwość otwierania na mapie sejfów oraz grzebanie w kompach - głównie daje ci to kasę. Czasami jeszcze itemik jakiś.
Poza tym możesz wysyłać kompaniona na misje z slicingu - szansa na jakiś fajny drop (losowy) plus kasa, schemat itp. Możliwość zdobycia schematu dla innych szkół to może być trafny sposób dochodów jeśli owe schematy będą dawać coś dobrego i będą lecieć.
Pozdro
Melanz.
RacjaDaje schematy i informacje o misjach, które będą raczej cennym towarem.
Poza tym możesz wysyłać kompaniona na misje z slicingu - szansa na jakiś fajny drop (losowy) plus kasa, schemat itp. Możliwość zdobycia schematu dla innych szkół to może być trafny sposób dochodów jeśli owe schematy będą dawać coś dobrego i będą lecieć.
Pozdro
Melanz.
Re: Crafting
Pytanie takie czy wszystkie rzeczy z danej szkoły craftu da się zrobić dla innych , czy są schematy topowe tylko dla crafterów danej profesji?
Re: Crafting
Są jak najbardziej
I to mają niezłe staty, są one odrazu BOP-em. Tak więc myśleć co brać myśleć
Pozdro
Melanz.
I to mają niezłe staty, są one odrazu BOP-em. Tak więc myśleć co brać myśleć
Pozdro
Melanz.
Re: Crafting
To chyba Armortech
-
- Status: Offline
Re: Crafting
no i co w tym strasznego zaplac im jeszcze 10 na godzine i bedzie zupelnie jak w RL Polsce , slabo to straszenie wyszloBallarum pisze:Jezeli chodzi o craft to niestety moja ekipa pozna moją ciemną strone.....będą robić 24/7/365
- Ballarum
- Posty: 3966
- Rejestracja: sobota, 25 września 2010, 12:50
- Medals: 12
- Lokalizacja: Gdańsk/Carrigaline
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Niestety nie jak w PL....moja ekipa będzie raczej made in china....miska ryżu co 3 dni i jazda......Ath pisze:no i co w tym strasznego zaplac im jeszcze 10 na godzine i bedzie zupelnie jak w RL Polsce , slabo to straszenie wyszloBallarum pisze:Jezeli chodzi o craft to niestety moja ekipa pozna moją ciemną strone.....będą robić 24/7/365
- Naiilo
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2011, 09:07
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: Crafting
Taaa manufaktura musi iść No a rzymianie, mieli długą i barwną tradycję niewolnictwa ^^
Ale wracając do tematu, myślę że biochemia jest dość dobrym rozwiązaniem przynajmniej na czas levelownia. Z moich wrażeń z bety, dobicie tam jakoś 150 skila to nie był ani czasochłonny ani kasochłonny wydatek ^^ wszędzie sporo kwiatków i innego organicznego badziewia aby nazbierać składniki. Wszystkie stymulanty i apteczki było bardzo pomocne w czasie expienia.
Chodzi mi o to, że na wyższym levelu można zmienić skila, na coś w stylu armor, synthveawe co będzie nam do boundów potrzebne i super unikatowych itemków. Na niższym etapie można się skupić tylko na levelwaniu biochemi i traktować tego jako aida, bez szukania unikatowych recepturek itp.
Ale wracając do tematu, myślę że biochemia jest dość dobrym rozwiązaniem przynajmniej na czas levelownia. Z moich wrażeń z bety, dobicie tam jakoś 150 skila to nie był ani czasochłonny ani kasochłonny wydatek ^^ wszędzie sporo kwiatków i innego organicznego badziewia aby nazbierać składniki. Wszystkie stymulanty i apteczki było bardzo pomocne w czasie expienia.
Chodzi mi o to, że na wyższym levelu można zmienić skila, na coś w stylu armor, synthveawe co będzie nam do boundów potrzebne i super unikatowych itemków. Na niższym etapie można się skupić tylko na levelwaniu biochemi i traktować tego jako aida, bez szukania unikatowych recepturek itp.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
A ja mam pytanie z goła inne. Da się jakoś w miarę zarobić na craftingu w tej grze aby mieć kredyty na rzeczy ingame? Nie pytam o sposób zarobku tylko bardziej chodzi mi o opinie ludzi, którzy uzyskują sporą ilość kredytów na tej drodze. Pytam bo w takim np WoW byli goście co jak roboty chińskie sprzedawali dużo i tanio i zarobienie kilku groszy na własne wydatki w grze było trudne. Jak jest tutaj? Jakieś własne doświadczenia?
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Cino
- Posty: 129
- Rejestracja: wtorek, 6 listopada 2012, 19:46
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Ja crafce augmentation kit mk-9 na sprzedaż i całkiem niezła kasa z tego leci (sprzedaje w okolicach 75k za sztukę - zależy od dnia) - zawsze mam w okolicach 2 baniek na mainie, na naprawy też jest i nic więcej ja osobiście nie potrzebuję.
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crafting
Da się zarobić dosłownie na prawie wszystkim, ale wymaga to DUŻO czasu, zamiast grania, poświęconego na craft. Dlatego jest MAŁO crafterów i dlatego są DUŻE marże.
If it bleeds we can kill it.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Powiedźcie mi jak mogę robić mody z numerem 30 lub 31? Recepty wypadają z Opsów?
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
Re: Crafting
Te z najlepszym ułożeniem statystyk tak, ale te troche słabsze możesz wyciągnąć ze sprzętów za elite comsy na flocie, wyjmujesz to co Cie interesuje, rozwalasz i modlisz się żeby się nauczyć.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Czyli mam rozumieć, że wyjmuje np mod 28 fiolecik (66) rozbijam i wtedy mogę odkryć wersję mod 30 (69)? Czy mój tok rozumowania jest dobry?
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Powyżej 51 działa to trochę inaczej niż wcześniej.
Rozbijasz sprzęt fioletowy 66 i wtedy masz szansę nauczyć się dokładnie tego samego sprzętu 66.
Ogólnie to co rozbijasz, to masz szansę na nauczenie się tego - nie rozbijasz grade'u niżej, żeby nauczyć się czegoś wyżej, tylko rozbijasz ten komponent którego chcesz się nauczyć
Rozbijasz sprzęt fioletowy 66 i wtedy masz szansę nauczyć się dokładnie tego samego sprzętu 66.
Ogólnie to co rozbijasz, to masz szansę na nauczenie się tego - nie rozbijasz grade'u niżej, żeby nauczyć się czegoś wyżej, tylko rozbijasz ten komponent którego chcesz się nauczyć
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Dodatkowo jak najedziesz kursorem do rozbijania na dany mod lub enchant lub armoring musisz mieć podaną szansę na nauczenie się schematu. Jeśli jej niema to albo tą receptę już masz albo moda/armoringu/enchancera nie da się nauczyć.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Rozumiem i dzięki za cenne rady Panowie w takim razie chyba szybciej nazbieram za comsy co potrzebuje Jednak nadwyżki modów rzeczywiście można kasować licząc na proc.
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
spoko, standardowa szansa to 20% ale z doświadczenia wiem że nieraz i za 6 razem "nie pyka"
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
A mi czasem pyka za 1 razem, a raz mialem chyba ok 15 bolało kieszeń.Bzyk pisze:spoko, standardowa szansa to 20% ale z doświadczenia wiem że nieraz i za 6 razem "nie pyka"
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Crafting
Warto na prędkości zrobić sobie excela składników do craftowania najwyższolvlowych itemków. Zależnie od cen na rynku może się okazać, że lepiej jest sprzedawać komponenty do produkcji itemków na augmentation kity mk-9 (na które zawsze jest popyt) niż same kity. W listopadzie jak jeszcze to śledziłem osiągałem zysk o 10-15k wyższy niż na jednym kicie. Przy sprzedaży pełnych stacków wartości idą w setki tysięcy. Jest to też bardzo mało czasochłonny proces- logujesz się na postaciach i tylko wysyłasz odpowiednie misje. Odpowiednia ilość altów ze scavengingiem/bioanalizą jest bardzo pomocna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości