Technologia Multi-klastrowa

Tutaj znajdziesz kohortowiczów grających w WoT

Moderatorzy: Pretorianie, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Zawisza
Posty: 10151
Rejestracja: środa, 30 kwietnia 2008, 14:23
Medals: 26
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty AoC Centurion WAR Trybun
AION Trybun MO Pretorianin BF3 Pretorianin TERA Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Sekcja EvE Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Technologia Multi-klastrowa

Post autor: Zawisza » środa, 28 września 2011, 17:57

Technologia Multi-klastrowa

W tym momecie projekt World of Tanks ma trzy podstawowe regiony: RU, EU i US. Każdy z nich to jeden klaster. Technologia multi-klastrowa pozwoli dodać jeden lub więcej dodatkowych klastrów do każdego regionu. Korzystając z jednego konta w regionie użytkownik będzie mógł grać na wybranym klastrze należącym do danego regionu. Obsługa takiej opcji będzie wprowadzona w aktualizacji 7.0. Dodatkowe klastry powstaną później w zależności od potrzeb i dostępu.

Możliwości które daje multi-klastrowość dla regionu:
  • Gracze będą mogli wybierać ten klaster, który zapewni im maksymalny komfort gry (na przykład, klaster z lepszym połączeniem i minimalnym obciążeniem).
  • Zmiana klastra na żądanie gracza.
  • W przypadku problemów technicznych lub zakłóceń pracy jednego z klastrów multi-klastrowość pozwoli graczom przejść do pracującego klastra i kontynuować grę.


Jak to będzie wyglądało (na przykładzie regionu EU - oprócz istniejącego klastra EU1, zostanie dodany klaster EU2):
  • Użytkownik w kliencie EU wprowadza dane dla regionu EU
  • Przy logowaniu gracz wybiera klaster EU1 czy EU2
  • Niezależnie od tego na którym klastrze grał do tej pory teraz gracz po zalogowaniu na EU1 czy EU2 zobaczy wszystkie swoje dotychczasowe osiągnięcia.
  • Będzie możliwość komunikacji przez czat prywatnym i klanowym z tymi niezależnie czy inne osoby są zalogowane na innym klastrze
  • Ustawione zasady dla relacji społecznościowych (lista kontaktów, lista ignorowanych) będą wspólne dla EU1 EU2
  • Klany są połączone dla EU1 i EU2
  • Złoto będzie wspólne dla wszystkich klastrów regionu (EU1 i EU2)
  • Kolejki do walki i same walki będą podzielone między EU1 i EU2. Będzie to główna różnica, którą użytkownicy zauważą grając na różnych klastrach jednego regionu. Aby założyć pluton, wejść do wspólnego pokoju treningowego lub do tej samej bitwy losowej, gracze będą musieli znajdować się na tym samym klastrze (na EU1 lub na EU2).
  • Mapa wojen klanowych będzie wspólna. Na początku wszystkie bitwy klanów będą przeprowadzone na jednym klastrze (na przykład EU1). W przyszłości prawdopodobnie powstanie możliwość przeprowadzenia części bitew wojen klanowych na EU1 a drugiej części na klastrze EU2.
  • Portal, forum i inne serwisy internetowe będą wspólne dla EU1 i EU2
  • Statystyki konta, tabele rekordów itp. tak samo będą wspólne dla EU1 i EU2
źródło:
http://game.worldoftanks.eu/

Methestel
Posty: 88
Rejestracja: wtorek, 22 czerwca 2010, 18:38
Status:
Offline

Re: Technologia Multi-klastrowa

Post autor: Methestel » czwartek, 29 września 2011, 11:45

hm... w teorii brzmi prosto - jednak już to widzę jak część osób wykonuje log na klaster EU2 - jest kilka minut do klanówki i się nagle budzą że są nie na tym klsterku...
W teorii mają ułatwić i usprawnić grę - mniej lagów, szybsze ładowania, a jak się w praktyce to wyklaruje?- to zobaczymy...

Zablokowany

Wróć do „World of Tanks”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość