Match-Making

Tutaj znajdziesz kohortowiczów grających w WoT

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Giliarwe
Posty: 537
Rejestracja: wtorek, 2 lutego 2010, 19:41
Lokalizacja: Chmielno
Status:
Offline

Match-Making

Post autor: Giliarwe » czwartek, 14 lipca 2011, 18:33

Tabela Matchmaking'u zamieszczona przez Overlorda:

[ obraz zewnętrzny ]

W pierwszej kolumnie mamy wymienione poziomy (tiery) pojazdów, tak jak przedstawione są w drzewkach technologicznych w grze. Kolejna kolumna przedstawia rodzaj pojazdu (czołg lekki, średni, artyleria itp.). W najwyższym wierszu wymienione są poziomy bitwy (battle tier), które okazują się podstawą przy wybieraniu drużyn. Tak więc, gdy już znajdziemy poziom (i rodzaj) naszego pojazdu, to będziemy mogli też zobaczyć, do bitwy jakiego poziomu możemy trafić - pola przed naszym pojazdem są odpowiednio pokolorowane. Ponieważ każdy pojazd ma przypisane kilka poziomów bitewnych, system losowo przydziela nam poziom bitwy do jakiej trafimy.

Przyznaję, że nie brzmi to zbyt jasno, dlatego może posłużę się przykładem - w tej roli czołg ciężki KW-3:

KW-3 to czołg ciężki 6 poziomu, dlatego znajdujemy poziom pojazdu w pierwszej kolumnie (6), następnie typ pojazdu w kolejnej kolumnie (heavy)
Zerkamy, które pola przed naszym pojazdem są pokolorowane - w tym przypadku są to bitwy poziomu od 6 do 10.
Obserwując kolumny odpowiadające bitwie danego poziomu możemy poznać zakres przeciwników, z jakimi się spotkamy (w najgorszym przypadku nawet Mausy i ISy-7).
Wracamy do gry i klikamy wejście do bitwy.
System wybiera nam losowo poziom bitwy, do jakiej nas przyłączy.
Cieszymy się z łatwego przydziału lub rwiemy włosy z głowy po raz kolejny tego dnia ;)
W ramach uzupełnienia jeszcze kilka uwag:

Bison jest uznawany za artylerię potężniejszą niż jego odpowiednicy i został wymieniony oddzielnie w dolnej części tabeli.
Zasady przyznawania poziomu bitwy czołgom premium także odbiega od zasad obejmujących “zwykłe” czołgi - są one wymienione poniżej Bisona.

Awatar użytkownika
Mack the Knife
Posty: 27
Rejestracja: czwartek, 11 sierpnia 2011, 11:46
Lokalizacja: Pruszków
Status:
Offline
Kontakt:

Re: Match-Making

Post autor: Mack the Knife » wtorek, 13 grudnia 2011, 22:21

Co do matchmakingu, mam piękny kwiatek który mi właśnie wyskoczył.

[ obraz zewnętrzny ]

Na domiar złego ISU nie miało najlepszej lufy.

suma punktów naszego teamu: 89

suma punktów przeciwnego teamu: 98

20 punktów różnicy! WTF?

dla ciekawych - wynik tego spotkania:
[ obraz zewnętrzny ]

Awatar użytkownika
Miko
Posty: 415
Rejestracja: środa, 25 maja 2011, 19:27
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

Re: Match-Making

Post autor: Miko » wtorek, 13 grudnia 2011, 22:42

Ahh Mackie ta matematyka co? Wredna menda... Chociaż wiem, zę dla Ciebie wszystko jest na wyrost :P A 9pkt to już wcale nie jest taka miażdżąca różnica.

Awatar użytkownika
Mack the Knife
Posty: 27
Rejestracja: czwartek, 11 sierpnia 2011, 11:46
Lokalizacja: Pruszków
Status:
Offline
Kontakt:

Re: Match-Making

Post autor: Mack the Knife » wtorek, 13 grudnia 2011, 23:17

czepiasz się literówek.

Uważasz, że 9 punktów różnicy to mało? Mniej więcej tyle dzieli nas na klanówkach od klanów HC - i wygrywamy tylko wtedy, gdy oni popełnią wystarczająco dużo błędów.

Przy tylu tysiącach gier rozgrywanych w tym samym czasie mam prawo nie tylko oczekiwać takiej samej liczby punktów, ale też tej samej ilości poszczególnych typów pojazdów w bitwie.

Zablokowany

Wróć do „World of Tanks”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości