Mop hunting

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy WoW

Awatar użytkownika
Hucio
Posty: 239
Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 16:29
Status:
Offline

Mop hunting

Post autor: Hucio » piątek, 10 sierpnia 2012, 09:07

No i po raz kolejny blizzard pokazuje, że hunterów nie darzy miłością. Po ostatniej serii nerfów

Hunter (Forums)
Arcane Shot weapon damage reduced by 32% and additional damage reduced by 52%.
Glaive Toss base damage doubled, but the primary target will take 4 times as much damage from each strike, down from 8 times. AP scaling was doubled to 20%.
Serpent Sting damage was reduced by 20%.
Steady Shot damage was reduced by 29% and additional damage was reduced by 75%.
Talents
Barrage now costs 30 Focus, down from 40. Weapon damage to secondary target doubled.
Blink Strike damage bonus upon blinking tripled.
Glaive Toss now costs 15 Focus, down from 20. Damage bonus was halved.
Lynx Rush damage doubled.
Powershot damage to secondary targets doubled and Focus cost halved.
Thrill of the Hunt now has a 30% proc chance, up from 20%.
Beast Mastery
Beast Cleave now strikes all other nearby enemy targets for 30%, up from 25%.
Focus Fire now grants 6% haste per stack, up from 5%.
Kill Command damage and scaling reduced by 30%.
Beast Mastery & Survival
Cobra Shot weapon damage reduced by 30%.
Marksmanship
Aimed Shot weapon damage reduced by 30% and additional damage reduced by 51%.
Chimera Shot weapon damage reduced by 30% and additional damage reduced to 2,617.
Mastery: Wild Quiver weapon damage reduced by 15%.
Survival
Black Arrow damage and AP scaling reduced by 20%.
Explosive Shot damage reduced by 20%.
Pets
Bite damage was reduced by ~20%.
Claw damage was reduced by ~20%.
Smack damage was reduced by ~20%.


Hunter zaczyna wyglądać jak na początku 4.3. Gdzie poza swoimi buffami wogóle nie będzie się nadawał do progressu.

Pewnie znowu jakos w połowie patcha gdzie każda szanująca się gildia zrobi pełny content hc, przywróca użyteczność klasie po serii narzekań na forach.

W chwili obecnej dps prezentuje się nadzwyczaj słabo.

Chodz nawet obecnie (4.3) hunter mimo ze nie jest nawet top 10 na simulationcraft to w dobrych rekąch potrafi topować rajdowego recounta na walkach single target.

[ obraz zewnętrzny ]

A najlepszej jest to ze arcane mage który już w tej chwili topowoał wszystkie rankingi jeszcze bardziej zbuffowali przez możliwość stackowania arcane blast do 6 i zwiekszajac jego damage i zmniejszajac koszt o_O

Szkoda że kota nie ma na najnowszym simulationcrafcie ale pewnie uznali go za usless klase w warunkach rajdowych, jedynie zdolna do pvp i zabierania itemkow rogalom ;)

Awatar użytkownika
Eolla
Posty: 192
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:34
Lokalizacja: Poznań
Status:
Offline

Re: Mop hunting

Post autor: Eolla » piątek, 10 sierpnia 2012, 10:31

Hmm słyszałem tydzień temu, że sowa mocno ciśnie, później był ten patch o którym mówisz i tam bułka też nerfa dostała, ale widzę, że nadal się trzyma :D

"tuned" w blue poście oznacza, że Blizz już nie zamierza specjalnie modyfikować tej klasy, zgadza się?

Awatar użytkownika
Deadparrot
Posty: 184
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2011, 23:21
Medals: 1
Lokalizacja: Sieradz
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista

Re: Mop hunting

Post autor: Deadparrot » piątek, 10 sierpnia 2012, 10:55

Czy wkleiłeś kawałek tylko tego rankingu dpsu czy retri tam w ogóle nie było? :(

Awatar użytkownika
Eolla
Posty: 192
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:34
Lokalizacja: Poznań
Status:
Offline

Re: Mop hunting

Post autor: Eolla » piątek, 10 sierpnia 2012, 11:17

Tutaj jest źródło, aczkolwiek są lekkie różnice względem obrazka Hucia, nie wiem z czego wynikające. Ale palków brak :D

Awatar użytkownika
Agnar
Posty: 1470
Rejestracja: wtorek, 30 czerwca 2009, 19:12
Medals: 3
Lokalizacja: Brwinów
Gender:
Status:
Offline

Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Mop hunting

Post autor: Agnar » piątek, 10 sierpnia 2012, 12:02

Ehhhh i znowu Demo hunter prawie na czele...... Czy ni emożna chociaż raz dać Destro locka wyżej :roll: :roll: :roll: ????
"Nie bierz życia zbyt poważnie, bo i tak z niego żywy nie wyjdziesz."
"Rozum jest jak spadochron - najlepiej działa kiedy jest otwarty"

[ obraz zewnętrzny ]

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Mop hunting

Post autor: Odene » piątek, 10 sierpnia 2012, 12:52

Hucio pisze:Szkoda że kota nie ma na najnowszym simulationcrafcie ale pewnie uznali go za usless klase w warunkach rajdowych, jedynie zdolna do pvp i zabierania itemkow rogalom ;)
Dokładnie tak pomyślałem po zamknięciu tabelki.. Da faQ Blizz >.<"
Pocieszające jest to że chociaż Buka jest coś w stanie pograć, ale tak pacząc na cały Cata, Buka zawsze miała szanse być w czołówce [chyba że walka była tylko single target]. Teraz jak ją boostneli na single target, będzie można coś sensownego ugrać.

Co do Huntarda, ostatnie go ostro znerfili po tym co na mmo chemp widziałem. Nie ma co panikować, do relisa jesio ponad miech, więc obstawiam że któryś spec huntarda znowu zawita w pierwszej 3. [a że ma tuned nie znaczy że mu paru cyferek nie podwyższą :D]
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Methil
Posty: 1442
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2010, 15:16
Status:
Offline

Re: Mop hunting

Post autor: Methil » piątek, 10 sierpnia 2012, 17:15

Co jest lipne to to, ze nie widz zadnego balansu;p za duzy rozjad miedzy 1 a ostatnim, juz niedawno bylo lepiej, a teraz znowu straszne roznice;P

Awatar użytkownika
Hucio
Posty: 239
Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 16:29
Status:
Offline

Re: Mop hunting

Post autor: Hucio » piątek, 10 sierpnia 2012, 17:57

No to fakt, rozjazd jest masakryczny. Jeszcze Blizzard ma sporo do zrobienia z balansowaniem. W 4.3 różnica między najsłabszym a najlepszym była 10% gdzie między specami rajdowymi było 5%. W tej chwili między najlepszym specami dla poszczególnych klas różnica dochodzi do 25% co jest różnicą bardzo dużą i to będzie przykro wyglądać jak na takim ultra jeden będzie miał 125k a drugi 100k, gdzie obaj mają taki sam gear i skill (a różnica na symulacjach jest ciut mniejsza niż to pokazuje rzeczywistość).

Gdzie w tej chwili jak popatrzymy na logi to na ultra jest 54 max, a 47k min dla pokrzywdzonego ferala.

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Mop hunting

Post autor: Odene » piątek, 10 sierpnia 2012, 20:48

Właśnie, ciesz się że w ogólę huntard jest na liści! Palek i Kot tak posysają w dps że boją się publikować dane z symulacji XP
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Awatar użytkownika
Deadparrot
Posty: 184
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2011, 23:21
Medals: 1
Lokalizacja: Sieradz
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista

Re: Mop hunting

Post autor: Deadparrot » piątek, 10 sierpnia 2012, 22:00

Początkowo będą possysać, a jak nagle wejdzie "slightly boost" to recount pęknie... bynajmniej nie ze śmiechu ;)

Awatar użytkownika
Hucio
Posty: 239
Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 16:29
Status:
Offline

Re: Mop hunting

Post autor: Hucio » sobota, 11 sierpnia 2012, 11:10

I już zaczyna się flame na blizza :) A krab jak zwykle się broni standardowym tekstem #1

Ghostcrawler look at these numbers http://www.simulationcraft.org/504/Raid_T14H.html
I think you guys kinda overshot hunter nerfs a lil don't you think? We went from being up top with Boomies and Demo locks before the nerf/patch to dead last now.
I can't debug the Simulationcraft numbers. Those guys are working very hard from what we can tell to be as accurate as possible, but when they're not, I am unable to give you explanations without a lot more information.

If you have some raid parses or something else showing hunters on the bottom, we could discuss those.

Awatar użytkownika
Hucio
Posty: 239
Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 16:29
Status:
Offline

Re: Mop hunting

Post autor: Hucio » sobota, 11 sierpnia 2012, 11:37

No i wkońco pojawiło się narzędzie:
http://beta.femaledwarf.com/
Które dla hunterów zawsze było dużo skuteczniejsze od simulationcrafta.

Wyniki po ostatnich nerfach są niestety tragiczne. Tabelke topuje MM w full t14 hc z wynikiem 84k dps.
Zaraz za nim plasuje sie BM z 80k.
W survival chyba raczej nie pogramy bo póki co liczba 69k jest troszkę przerażająca.

Jedyne przekłamanie jakie istnienie to to iż w broni w socket od legendara jest wrzucony czerwony kamyk :)

Ale generalnie cyfry wyglądają dosyć słabo. Dla porównania lvl 85 na tym symulatorze w moim secie wychodzi 49k na walce trwającej 5 minut ze wszystkimi rajdowymi buffami co jest czymś co odwzorowuje rzeczywistość.

Oby nie powtórzyła się sytuacja z t13 że przez pierwsze 10 tygodni hunter nadaje się tylko na grzanie ławy nim wkońcu blizz oprzytomnieje :)

Awatar użytkownika
Getron
Posty: 261
Rejestracja: czwartek, 19 kwietnia 2012, 08:45
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista

Re: Mop hunting

Post autor: Getron » poniedziałek, 13 sierpnia 2012, 09:20

Kurde, może przyszedł czas i na hunterów? Pamiętam na początku cata jak moj biedny priest robił na kukle marne 8,5k i wychodził z many po 600k dmg a huntery w gorszym gearze cisnely po 13k...

Awatar użytkownika
Hucio
Posty: 239
Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 16:29
Status:
Offline

Re: Mop hunting

Post autor: Hucio » środa, 29 sierpnia 2012, 16:32

No ja jestem całkowicie rozczarowany tym co zrobili z hunterem. Generalnie wzmocnilii fillery a główne skille baaardzo osłabili.
Czyli tak długo jak będziesz spamował skille co gcd/cast tak długo będziesz blisko max dps. A to czy będziesz używał głównych skilli co cd i nie capowal focusa to ma już znaczenie drugorzędne.

Straszne to spłaszczenie rozkładu dps huntera. Generalnie premiowianie hunterów słabych na rzecz tych umiejących grać.

Dodatkowo dołożyli kilka skilli które jedynie powodują iż liczba bindów rośnie, a sam efekt z ich użycia nie bardzo. Boring boring boring i zdecydowanie less fun. Po co mi kolejne 3-4 bindy skoro wzrost na walke z ich używania raz na 15/30s daje wzrost o 200-300dps overall....

Generalnie wygląda to słabo.


A żeby dolać jeszcze oliwy do ognia, to blizzard po raz kolejny daje nam bardzo słaby start w dodatku, troszeczke przesadzając z ostatnimi nerfami. Pewnie po raz kolejny gdy zobaczy kompletny brak hunterów na 25m w top gildiach to pójdzie po rozum do głowy po tych 8-10 tygodniach, gdy wszystkie szanujące się gildie zrobią full clear...

W chwili obecnej sensownie prezentuje się BM, ale na forach grzmi że praktycznie na wszystkich walkach pet tak się buguje że albo nie można korzystać z KC albo wcale nie bije i konieczny jest dismiss i recast.

A biorąc pod uwagę iż jesteśmy klasą dps only to....

Shame on u blizzard.

This is not fun to play at all...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hunter”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości