[MoP] Druid preview

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy WoW

Awatar użytkownika
Eolla
Posty: 192
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:34
Lokalizacja: Poznań
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Eolla » wtorek, 7 sierpnia 2012, 23:59

Rozwinąłem kawałek o resto w pierwszym poście - Methil, wypowiedz się :D

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » środa, 8 sierpnia 2012, 07:01

Eolla, fajnie resto rzeczywiście wygląda :)

Co do symbiozy, dokładna rozpiska w wygodnej formie z info jaki spec co do staje i co daje jest tutaj:

http://fluiddruid.net/symbiosis-a-druid-primer/

IMO spriest jest fajną opcją na progress, dostaje od druta Tranqa.

Treanty dla resto mogą być fajną opcją w pvp - możliwe że zostawienie ich samych sobie nie będzie opcją, bo heale będą zbyt duże/upierdliwe :)
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Eolla
Posty: 192
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:34
Lokalizacja: Poznań
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Eolla » środa, 8 sierpnia 2012, 10:36

Maelcum, to już trzeci link do tabelki symbiozy w tym wątku :D aczkolwiek widzę, że w Twoim linku są też propozycje najlepszych kombinacji.

Większość dodatków z symbiozy i talentów będzie bardzo ciekawa na PvP (i podejrzewam, że dotyczy to wszystkich klas, po prostu takie były założenia nowego systemu talentów). Ciekawe, czy te różne utilities da się wykorzystać sensownie w PvE.

Awatar użytkownika
Eolla
Posty: 192
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:34
Lokalizacja: Poznań
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Eolla » sobota, 11 sierpnia 2012, 01:22

Sekcja o sowie zupdejtowana, ze starego opisu został 1 punkt o grzybach...

Methil
Posty: 1442
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2010, 15:16
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Methil » sobota, 11 sierpnia 2012, 02:02

Eolla pisze:Rozwinąłem kawałek o resto w pierwszym poście - Methil, wypowiedz się :D

Jutro pewnie uda mi sie poczytac to sie wypowiem:)

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Odene » sobota, 11 sierpnia 2012, 03:16

Eolla pisze: [*] Wszystkie modyfikacje energii Solar/Lunar następują teraz natychmiastowo, w tym także z pominięciem laga, a więc dla przykładu mając +80 energii pre-solar, po ostatnim Starfire śmiało walimy Sunfire i ten dot będzie od razu zbufowany Eclipsem.
Jeeee... Zajeło im to cały dodatek by to ogarnąć ~.~ Zdecydowanie usprawni to casta. Nie będzie trzeba robić 0.5s przerwy by się zaświeciło!
Eolla pisze: [*] Wielce pożądany Nature's Grace odpala się teraz automatycznie i wyłącznie podczas wejścia w Eclipse, w tym także przy użyciu Astral Communion - stąd pomysły, aby walki (albo nuke fazy a'la Tendon na Spine) nie startować w stanie Eclipse, a 1 cast pre-Eclipse. Trochę to sztywnie wygląda, ale na chwilę obecną ponoć tak jest najlepiej.
Si. Na Spainie trzeba było ustawić eclipse na 100 i NIE używać dot przez minutę. Rotację rozpoczynało się od dot które odpalały Nature's Grace i cisneło się ile fabryka dała. Bez tego nie byłem w stanie przebić 1.2M dmg na tendonie, co było kluczowe do progressu. Teraz wystarczy zatrzymać eclipse 1 cast przed. Można dotować do woli! Zdecydowanie wygodniejsze, daje nam większą kontrolę a nie randomowo przy odświeżaniu dot podczas rotacji. Widzę że buka może być teraz uznawana jako pełnoprawny nuker, ponieważ większość czasu będzie eclipsie co ogólnie daje nam większe liczby! DOBRZE!
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » sobota, 11 sierpnia 2012, 07:01

Eolla, jeśli chcesz możesz do swojego posta wkleić też kocie zmiany o których pisałem.
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Eolla
Posty: 192
Rejestracja: środa, 27 kwietnia 2011, 10:34
Lokalizacja: Poznań
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Eolla » sobota, 11 sierpnia 2012, 10:49

Maelcum pisze:Eolla, jeśli chcesz możesz do swojego posta wkleić też kocie zmiany o których pisałem.
Zastanawiałem się jak to zgrabnie zrobić, aby nie popsuć dyskusji poniżej i ostatecznie dodałem kolorowego linka do Twojego posta :D Gdybym wiedział od początku, że taka dyskusja się wywiąże, pewnie rozpisałbym temat w kilku wątkach dla każdego speca z osobna ;)

Methil
Posty: 1442
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2010, 15:16
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Methil » sobota, 11 sierpnia 2012, 15:06

Poczytalem zmiany, zapowiadaja sie calkiem fajnie, ale na razie glosu zabieral nie bede, nie testowalem jeszcze mopa, nie lubie bet, wiec wiele nowych rzeczy nie napisze;) pozyjemy zobaczymy!

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 12:44

Ciekawostki ciekawostki :)

1.Rake dostał 23% buffa i jest aktualnie głównym źródłem dmgu. (29%)
2.Feral jest aktualnie najpierwszym DPSem w becie na kukiełce :) więęęc można spodziewać się kolejnych nerfów.
(To jest w ogóle ciekawe, bo od miesiąca tylko kota nerfią i nerfią, teraz podbili dmg rake'a i od razu pierwsze miejsce...)
3.Forma kota będzie zwiększała prędkość ruchu o 25% zamiast 15%. Dorzućcie tego 15% z Feline Swiftness ORAZ bonus z enchanta na buty (dziś blizz orzekł że będzie się stackował). Nie wiem ile dokładnie dają buty, ale na oko byłoby to powyżej 150% movement speeda - więc też czuję nerfa.
Ale wizja kota na BG zasuwającego szybciej niż cała zgraja na mountach jest komiczna :) A nie byłoby to takie trudne do osiągnięcia, biorąc pod uwagę dodatkowe speed buffy (szczególnie u worgena).
4.Yay, kolejny nerf swipe'a miał miejsce. Znerfiono zarówno dmg bazowy, jak i skalowanie z AP.
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Hucio
Posty: 239
Rejestracja: piątek, 6 maja 2011, 16:29
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Hucio » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 14:16

buty daja 7% :) czyli 147% To i tak kosmiczna wartość.

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 14:24

No właśnie nie 147%, bo to się wszystko mnoży :)

Bazowy speed kota 125%
+
Feline Swiftness 15% = 143,75%
+
Buty 7% = 153,8125% :D

(Tak przynajmniej było na PTRze, 115% formy kota + 15% za FS dawało łącznie 132% movement speeda).

Wychodzi na to, że Feral zmienia zmienia się w Konia Rafała :P

EDIT:
Lol, jeśli ta wartość zostanie (i o ile nie machnąłem się w obliczeniach/mechanice, co jest możliwe) to feral z dashem będzie miał movement speed 261,48125%... :D

Więc aaalbo coś musi być nie tak, albo usuwają Feline Swiftness jako talent, albo się jeszcze ogarną i ponerfią. Chociaż i tak to głównie kwestia PvP jest, w PvE mobility ferala zawsze będzie OK.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 15:02 przez Maelcum, łącznie zmieniany 1 raz.
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Aryman
Posty: 1855
Rejestracja: wtorek, 30 czerwca 2009, 20:10
Medals: 1
Lokalizacja: Cambridge (uk)
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Aryman » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 15:01

mnie rozbraja 30 sek cd na Displacer Beast, choc jest to kosztem innych talentow z t1
WoW - Placq Demel
WS - Ary(stalker), Placq(warek)
FFXIV - Demel

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 15:04

DB jest IMO bezsensu, jakby jeszcze doty zdejmował i nie trafiałyby casty który już wyleciały... Aktualnie nie wiem dla kogo jest ten talent.
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Aryman
Posty: 1855
Rejestracja: wtorek, 30 czerwca 2009, 20:10
Medals: 1
Lokalizacja: Cambridge (uk)
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Aryman » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 15:10

vanish u rogala tez nie zdejmuje, tylko sprawia ze masz 3 sek gdzie dmg nie wywali cie z ukrycia

z tak malym cd jesli jestes w stanie dobrze celowac to sam fakt ze daje ci to 20yrd do przodu ten skil ma mase zastosowan, od instant wucieczki z gtfo zony po lapanie ludzi w pvp
WoW - Placq Demel
WS - Ary(stalker), Placq(warek)
FFXIV - Demel

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 15:35

True, pomyliło mi się z Cloak of Shadows. ALE:

W tym ujęciu w jakim mówisz lepiej zainwestować w szarże - CD jest aktualnie bodajże 15s, zastosowań masz więcej w zależności od formy, większość ma działanie Blink-o-podobne (ofensywne w kocie i w miśku, zwykły blink w travel formach + disengage na buce).

Jeśli się nie mylę vanish powoduje dropnięcie aggro? DS niestety nie. Spelle które były wycastowane trafiają w postać, doty wyrzucają od razu ze stealtha. Lepiej zrobisz wybierając szarżę...
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Odene » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 18:21

Kot nie może już wydajnie tankować w formie misia, to musi mieć dobry patent na spierdolkę.
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 18:32

Toć dobry patent jest - travel form + blink z szarży...
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Aryman
Posty: 1855
Rejestracja: wtorek, 30 czerwca 2009, 20:10
Medals: 1
Lokalizacja: Cambridge (uk)
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Aryman » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 18:37

lapiesz talent z lvl 90 i masz 45 sek tankowania co 3(?) min na okazyjne offtank czy ady to chyba styka ?

btw. ktos liczyl i z symbiozy rogal cos kolo 2 min moze tankowac z sybiozy
WoW - Placq Demel
WS - Ary(stalker), Placq(warek)
FFXIV - Demel

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 18:42

Aktualnie bardziej opłaca się brać tego buffa 20% do dmg i odpalać go + Tiger's Fury + Berserk + King of the Jungle i naparzać Ravage'ami w kółko przez 15 sekund :)

A w PvP Pounce + Pounce + Pounce - aż do nerfa (courtesy of Incarnation :P).
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Aryman
Posty: 1855
Rejestracja: wtorek, 30 czerwca 2009, 20:10
Medals: 1
Lokalizacja: Cambridge (uk)
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Aryman » poniedziałek, 20 sierpnia 2012, 19:07

oplaca nie oplaca, wszystko zalezy od skladu raidu czy jest potrzeba czy nie.. jak trafi sie walka gdzie na chwile tylko trzeba 2 tanka to ktos musi to zrobic, i imo albo druid z talentem albo rogal z symbioza ( a no i jeszcze lock ma jakas mechanike do tankowania ;) )
WoW - Placq Demel
WS - Ary(stalker), Placq(warek)
FFXIV - Demel

Awatar użytkownika
Vena
Posty: 61
Rejestracja: środa, 18 kwietnia 2012, 17:54
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Vena » środa, 22 sierpnia 2012, 08:57

Jeszcze tydzień. Ja już rozmyślam jak to wszystko zbinduje na nostromo i nadze ;D Wyobrażam sobie jak bawię się w strażaka na Ragnarosie po nastawieniu talentów na speed + nitro-engin ;p

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » środa, 22 sierpnia 2012, 15:02

http://fluiddruid.net/2012/08/5-0mists- ... val-guide/

Mega poradnik dotyczący zmian w każdym specu druta. Have fun :)
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Maelcum
Posty: 81
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 08:28
Status:
Offline

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Maelcum » czwartek, 30 sierpnia 2012, 07:09

179% movement speeda constant, 200% w travel formie. Na dashu/savage roar (o ile pamięć nie myli) 291% i 270% (will double check).

Mounty są dla frajerów :P
Someday, someone will best me. But it won't be today - and it won't be you.

Awatar użytkownika
Odene
Patrycjusz
Posty: 776
Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2009, 00:32
Medals: 5
Lokalizacja: Łódź
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

ANNORVM IX WoW Weteran L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: [MoP] Druid preview

Post autor: Odene » czwartek, 30 sierpnia 2012, 09:47

Dobra, pośmigałem wczoraj troszkę czasu i moje przemyślenia:

Sowa:
Nie jestem zadowolony z tego co zastałem. Jest nie wiele fajnych talentów użytecznych dla balance dudu. Oczywiście moim zdaniem must have [nie pamiętam jak on się nazywał] dający double ptk będąc poza eclipsą przez co teraz jesteśmy praktycznie 3/4 czasu w eclipsie i mamy boost, ale tu zaczyna się problem.. Jaki boost? Może jestem jakiś ułomny ale na słupku na self buffie kręciłem 33k!! Nawet mając talent odpałke która daje bonus z obu eclips na raz dalej nie byłem w stanie wyjść z 33k! Pomyślałem sobie, spoko, single target zawsze sowa posysała, sprawdźmy jak wygląda multidoting.
Masakra.. DoT'y mamy 2, każda czerpie noc z innej eclipsy, kiedyś mieliśmy w sun 2 mocne doty, teraz mamy na zmianę. DoT'y trwają krócej o jakieś tam 3 sekundy. Niby nic ale to 1-2 ticki były!! Castując w tą dote single target spelle ejst szansa na przedłużenie, ale przy multi dotingu nie ma czasu na castowanie spelli!!! Teraz max można utrzymac doty na 4 nie 5 targetach jak kiedyś [przez skrócony czas trwania] i do tego liczby po jakie tykają to jakiś żal. dot'ując 4 targety dalej stałem w 33~k dps..
No wtf po prostu. Jest pare fajnych udogodnień jak przesuwanie eclipsy poza combatem czy po przejściu z jednej do 2giej eclipsy boost do haste, ale co z tego? Mam cichą nadzieję że talenty z 90 dadzą rozsądny boost. W tej chwili widzę na dudu tendencję iż w KAŻDYM specu opłaca rzucić się heala w trakcie dps bo daje nam to boost. Podstawka pod leczenie jest, brak jesio talentów która dadzą z tego heala profit.

Reasumując - w tej chwili Sowa nie jest ani single ani multi target killerem. Po prostu posysa na całej linii. Ułatwiono jej lekko poruszanie się po eclipsach ale nie widać tego w liczbach. Zabrali efektywny multi doting. Nie dali ani jednego glypha zwiększającego dps balance. Jestem rozczarowany. Nie testowałem jesio na lfr czy innym niesłupkowym celu, ale jak słyszę że Hucio przeżywa rozpacz patrząc na swoje cyfry, które itak są większe niż moje.. To wstyd się przyznać co teraz booka reprezentuje.

Guardian:
Na wstępie powiem, że jeszcze jestem zajarany tym co wczoraj zobaczyłem. Przejdźmy do rzeczy. Zdegustowany tym co napotkałem na moim obecnym main specu postanowiłem zobaczyć co reprezentuje mój offspec. Przerzuciłem spec na misia, pierwsze co sprawdziłem to co zostało z kota. No cóż, wygląda to słabo, nie ma shreda, tf, sr i NIESTETYRip'a. Dodatkowo nie ma bonusów do bleeda z mastery - cóż tego się spodziewałem ale w dalszym ciągu smutno. RiP dotychczasowy feral spec.
Widząc już że po kocie w misiu nie wiele zostało zacząłem paczeć sobie czy miś jako miś się jakoś zmienił. Miłym zaskoczeniem jest że prawie żaden skill nie kosztuje "gniewu"! To całkiem spoko, bo start z agro będzie łatwiejszy. Aoe się zmieniło, thrash aoe bleed i później swaip bije mocniej, oba skille NIE kosztują rejdza - fair enought. Coś pozytywnego.
Zacząłem sobie kartkować skille, co zastałem:
-SI 50% redukcja dmg na 12 sekund, opcja glypha by cooldown był 1.5minuty zamiast 3 i trwał 6 nie 12s. Całkiem spoko, daje elastyczność.
-Barkskin to co było, no ok.
Mastery - nie daje absorba tylko daje nam armor, no posys. Niby będzie stabilniej, ale słabo.
No i teraz nowe skille:
-SD Możliwość przepalenia 55 rejdza na 6 sekund 45% dodge. 3 stacki, 1 stack odnawia się 9 sekund. Mmmmm.. Wut. Całkiem spoko, jak będzie trzeba twardości to mam 2 cooldowny z wyżej, a jak trzeba farta bo przykładowo dużo addów, można palić dodge na długo długo. Bardzo spoko.
-Frenzy regeneration WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT. Przepalasz każdą ilość rejdza do max 60 na HP BEZ COOL DOWNU. 60 rage około 45k hp.. O.O

Wszystko wygląda fajnie i ślicznie, myślę sobie, głupi blizz, nadawał skilli których itak nie użyjemy, bo braknie rejdza. no to se myślę, pobije sobie kukiełkę i zobaczę jak się rejdz ładuje - faktycznie powoli. Zacząłem spamować skillami: mangle, lacerate [który procował mi mangle], swaipy, thrashe itp. O.O Rejdz ciągle rósł mi uber szybko a nawet nic mnie nie biło!
Nadal mamy ten talent którego nazwy zapomniałem do daje nam rejdza i boosta do bicia 10% no i mamy berka! Jako że mangle nie zabiera rejdza tylko go ładuje, strzeliłem sobie test. Odpaliłem berka, enrage [o to ten skill który opisałem wcześniej! O: ] no i jazda na 3 kukły. Spamowałem sobie tego skilla od dodge, po 4 stackach [z dał rade się odnowić], użyłem jesio 2 heale zanim berek mi się skończył... WOOT JUST HAPPEND.
No moim zdaniem prze masakrycznie op. Mogę mieć uber defa, uber dodge i jesio się leczyć i to za konkretne liczby!!
Jak już spuszczanko mi przeszło, zacząłem oglądać talenty. Szarża, no spoko, biorę. Kolejny tier, albo instant heal z casta albo jakieś tam self heal i coś czym mogę lekko podleczyć co 30 sekund kogoś.. Ale zaraz, instant spell który można wycastować w all formach? No przecież...
JAK BARDZO OP JEST FAKT ŻE MIŚ CO MINUTĘ MOŻE WYCASTOWAĆ HEALING TOUCH ZA MINIMUM 45K BEZ KRYTA NA DOWOLNY TARGET W RAIDZIE W TYM NA SIEBIE?!
Czyli mam przepalanie rejdza na dość silny heal, mam HT co minutę, dodge kiedy mi się podoba, oraz redukcje 50% dps co półtorej minuty i 20% co minutę a żeby było tego mało mastery daje mi armor który nadaje stabilności!! Holy fuck, how OP can u be. But w8, theres more!

Jak miś miał zawsze problemy z aoe agro [no może nie po agro x5, to ba zmiana niestety zrównała posysające misie z tymi które umiały fatycznie trzymać agro] tam teraz mamy: Vortex aoe slow na glebę gdzie chcę + 1 przyciągnięcie do vortexa z powrotem by się nic nie rozłaziło, mass root który jest instantem, 2 aoe które nie kosztują rejdza, thrash 6s, swaip 3s reuse.

Nie paczyłem jesio na talenty z 90 pod misia, ale to w sumie jest już mało istotne co tam jest, bo do tej pory miś wydaje się wyśmienity. Nie mam pojęcia jak inni tankowie, ale miś zyskał kosmicznie dużo utility.

W tej chwili uważam że żaden raid nie powinien się odbyć bez misia. OP as shit.

Przykra sytuacja, wychodzi na to że jestem bardziej zajarany moim offspecem niż main specem.
Ashes of Creation
My mind is my power, My power is my mind...
When uncorrupted by other elements, my mind is my pure power.
https://www.youtube.com/user/Odene5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Druid”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości