Podanie Zladusza

Jeśli chcesz do nas dołączyć tu jest właściwe miejsce, aby napisać.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin

Zladusza
Posty: 6
Rejestracja: czwartek, 1 listopada 2012, 23:54
Status:
Offline

Podanie Zladusza

Post autor: Zladusza » piątek, 2 listopada 2012, 00:33

1. Nick, klasa, level postaci? Zladusza Lancer 60lvl

2. Wiek? 21lat

3. W jakich gildiach grałeś/grałaś poprzednio? Jeśli to możliwe, podaj powody zmiany gildii.

a) TERA Online Twierdza - brak ludzi do robienia hardowych instacji czy innych rzeczy kreatywnych

b) inne mmo ciężko by mi było wymienić wszystkie gildie wszystkich grach mmo w jakie grałem. Gram w gry mmo od 12lat już zaczynajac od muonline w 2000roku na terze obecnie sie zatrzymując.

4. Czy pełniłeś/pełniłaś jakieś role w poprzedniej gildii/sekcji? (RL, GM, Skarbnik... itp.)?
Zwykły member nie lubię odpowiedzialności.

5. Skąd się o nas dowiedziałeś/dowiedziałaś?
Hmm od Acodina którego znam już 4 lata z innej gry.

6. Dlaczego chcesz grać w IX Kohorcie?
szukam guild z ludźmi aktywnymi którzy chcą coś robić a nie marudzić ze się nudzą a jak chcesz ich gdzieś zabrać to im się nie chce.

7. Coś o sobie - tutaj masz szanse przechylić szale rekrutacyjną na swoja korzyść.
a) o sobie w grach hmm nie lubię być przeciętny jak już w coś gram to chciałbym być dobry w tym.

b) o sobie w realu
Jestem studentem energetyki na politechnice białostockiej ale przedewszystkim jestem mangowcem ;p manga i anime to jest świat w którym tak naprawdę dobrze się odnajduję i o którym wiem myślę że naprawdę dużo.

8. Czy któryś z naszych legionistów może Cię zarekomendować?
chyba na chwile obecną nie.

9. W jakim buildzie najchętniej grasz? Jaką funkcję w rajdzie chciałbyś/chciałabyś pełnić?
jako lancer chyba tylko pasuje mi bycie tankiem co staram się robić coraz lepiej

10. Twój build, lub jaki polecasz (chodzi o kryształy i glyphy):
a) solo PvP 4* vigorus / 3 briliant 1speed
b) grupowe PvP 3* vigorus 1* warding / 3* briliant 1* speed