Rune-Keeper - traity
: wtorek, 28 grudnia 2010, 17:10
Próbując zrozumieć co to znaczy "strajtuj się na hila" tudzież "zrób się na doty" lub "max dps rk" poczytałem sobie lotro wiki. A że lubię rozumieć co czytam to sobie to jako tako na polski przełożyłem.
Mistrzem tłumaczeń nie jestem, ale może komuś się to przyda:
Solitary Thunder
Thunderous Words
Scribe's Spark ma 15% szansy na rzucenie Thunderous Words na Ciebie, co pozwala na przebicie przez odporności przeciwnika (pierce tactical resistance).
Trwa 20 sekund.
Harsh Debate
Ceaseless Argument ma 15% szansy na rzucenie Harsh Debate na Ciebie, co zwiększa o 15% siłę ataku (increases tactical damage)
Trwa 20 sekund.
Closing Remarks
Epic Conclusion zadaje 50% więcej obrażeń za każde aktywne Thunderous Words lub Harsh Debate.
Zmniejsza też czas ponownego użycia Epic Conclusion o 60 sekund.
Tale of the Storm
Fury of Storm ma 10% szansy na rzucenie Charged Runes na Ciebie, co zwiększa szansę na trafienie krytyczne (critical hit chance) i zmniejsza koszt rzucania (decrease power cost) Fury of Storm przez 30s
Winter-storm
Fury of Storm ma 5% szansy na 5-o sekundowe ogłuszenie wrogów (stun) będących pod wpływem Writ of Cold.
Icy Discourse
Pozostawia 30% spowolnienia (slow) na wrogach, z których normlany efekt Chilling Rhetoric został zdjęty przez atak.
[nie wiem czy to jasne - normalnie efekt spowolnienia znika całkiem, gdy wróg otrzyma obrażenia, a z tym skilem zostanie 30% spowolnienia].
Confounding Principles
Shocking Touch oszołamia (daze) wrogów 5 dłużej. Dodatkowo zmniejsza odporność wrogów na Shocking Touch (Shocking Touch Resist Rating), a ilość punktów zmniejszenia jest zależna od Twojego poziomu.
Master of Tragedy
Zwiększa prawdopodobieństwo krytycznego trafienia (Base Tactical Critical Rating), a ilość punktów zwiększenia jest zależna od Twojego poziomu.
Cleansing Fires
Conflagration of Runes
Efekt pozostający po użyciu Fiery Ridicule zadaje 40% więcej obrażeń jeżeli przeciwnik znajduje się pod wpływem innego efektu z linii Wrath of Fire, a dodatkowo 10% więcej za drugi i każdy kolejny efekt z linii Wrath of Fire.
Writ of Blazing Fire
Writ of Fire zamiast znikać po zakończeniu będzie stopniowo zmniejszał poziom.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Fire.
Scathing Retort
Smouldering Wrath znacznie redukuje ochronę wroga przed ogniem (Fire Mitigation).
Tale of Rage
Umiejętności z grupy Wrath of Fire wywoła efekt Enflamed Runes na Tobie, który może się kumulować 5-okrotnie. Każdy poziom zwiesza zadawane obrażenie od ognia o 3%.
Frost-burn
Po trafieniu Writ of Cold będą mieli odnowiony czas trwania Writ of Fire.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Cold.
Overflowing Confidence
Self-motivation dodatkowo rzuca na Ciebie Motivated, co na 30s redukuje koszt użycia wszystkich umiejętności o 20%
Linnod of Subtlety
Zwiększa o 30 sekund czas trwania Calming Verse, zwiększa o 10% efekt redukcji zagrożenie (threat reduction) z Calming Verse i zwiększa o 10% obrażenia ze wszystkich umiejętności Rune-keepera.
Master of Connotation
Znacznie (Twój poziom * 8) zmniejsza odporność (Resist Rating) przeciwnika na wszystkie Twoje ataki.
Benedictions of Peace
Memorable Prose
Mending Verse dodatkowo zwiększy maksymalny poziom morale celu na 15 sekund oraz będzie miało zmniejszony o 15% koszt użycia (Power Cost)
Writ of Well-being
Writ of Health zamiast znikać po zakończeniu będzie stopniowo zmniejszał poziom.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Health.
Author of Exaltation
Word of Exaltation ma większą o 10% ochronę przed obrażeniami i trwa 5 sekund dłużej.
Terse Narrative
Epic for the Ages dodatkowo wywoła efekt Prelude to Hope, będzie miał o 3 sekundy krótszy czas ponownego użycia (Cooldown) i o 0,5 sekund krótszy czas użycia (Induction).
Rune of Endurance
Sojusznicy leczeni przez Rune of Restoration dosatną 30% więcej leczenia z Rousing Words. Ponad to sama Rune of Restoration dostanie 30% więcej punktów życia.
The Prophetic Word
Wszystkie umiejętności z grupy All Visions and Foretelling będą miały skrócony czas ponownego użycia o 20%.
Linnod of Peace
Calming Verse ma zredukowany do 0 czas użycia (Instant Induction), większy o 10% efekt redukcji zagrożenie z leczenia (Healing threat reduction) oraz o 10% podnosi wydajność leczenia (Healing)
Master of Allusion
Zmniejsza o 5% koszt użycia (Power Cost) i zagrożenie (threat) dla wszystkich umiejętności.
Legendary Traits
Martial Training
+20% Melee Damage
+[Level x 20] Base Melee Critical Rating
+10% Maximum Morale
+10% Maximum Power
+[Level x 1.8] in-Combat Power Regen
You Shall Fall to our Wrath
Dodaje umiejętność Fall to our Wrath
Steady Hands
Dodaje umiejętność Steady Hands
That Which Does Not Kill Us
Dodaje umiejętność That Which Does Not Kill Us
Perfect Imagery
Vivid Imagery na 15 sekund zwiększa o 30% szansę na krytyczne trafienie (critical hit chance) dla wszystkich umiejętności z grupy Fury of Storm.
Poza tym ogłusza (daze) na dłużej, zadaje więcej obrażeń oraz ma krótszy czas ponownego użycia.
Wymaga 5 traitów z linii Solitary Thunder.
Mystifying Flame
Zmniejsza zagrożenie (threat) prawie całkowicie, zwiększa zadawane obrażenia i redukuje czas ponownego użycia (cooldown) Distracting Flame oraz zmniejsza wrogom obronę taktyczną (Tactical resistance).
Wymaga 5 traitów z linii Cleansing Fires.
Wondrous Foreshadowing
Efekt Glorious Foreshadowing działa na wszystkich z Twojej drużyny, ma krótszy czas ponownego użycia (cooldown) i zwiększa Twoją zdolność leczenia (healing)
Wymaga 5 traitów z linii Benedictions of Peace
Premie za sety traitów:
Solitary Thunder
2 traity:
Chilling Rhetoric może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i -10 sekund do czasu ponownego użycia (cooldown)
3 traity:
+30% do modyfikatora obrażeń krytycznych (Critical Multiplier) dla Fury of Storm
-5 do czasu ponownego użycia (cooldown) Shocking Words
4 traity:
+4% do modyfikatora obrażeń krytycznych (Critical Multiplier) dla wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)
Cleansing Fires
2 traity:
Fiery Ridicule może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i ma o 0,5 sekundy krótszy czas użycia (induction)
3 traity:
-5 do czasu ponownego użycia (cooldown) Essence of Flame
-1 do czasu użycia (induction) Essence of Flame
4 traity:
-1% kosztu użycia wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)
Benedictions of Peace
2 traity:
Rune of Restoration może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i leczy o 20% więcej.
3 traity:
-10% do kosztu użycia (Power Cost) umiejętności leczących
2 dodatkowe pulsy Mending Verse
4 traity:
-1% do zagrożenia (threat) ze wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)
===============
Będę wdzięczny jeśli na bazie powyższego pojawią się propozycje i rozwinie się dyskusja o tym jakie sety traitów są dla RK najlepsze i dlaczego.
Mistrzem tłumaczeń nie jestem, ale może komuś się to przyda:
Solitary Thunder
Thunderous Words
Scribe's Spark ma 15% szansy na rzucenie Thunderous Words na Ciebie, co pozwala na przebicie przez odporności przeciwnika (pierce tactical resistance).
Trwa 20 sekund.
Harsh Debate
Ceaseless Argument ma 15% szansy na rzucenie Harsh Debate na Ciebie, co zwiększa o 15% siłę ataku (increases tactical damage)
Trwa 20 sekund.
Closing Remarks
Epic Conclusion zadaje 50% więcej obrażeń za każde aktywne Thunderous Words lub Harsh Debate.
Zmniejsza też czas ponownego użycia Epic Conclusion o 60 sekund.
Tale of the Storm
Fury of Storm ma 10% szansy na rzucenie Charged Runes na Ciebie, co zwiększa szansę na trafienie krytyczne (critical hit chance) i zmniejsza koszt rzucania (decrease power cost) Fury of Storm przez 30s
Winter-storm
Fury of Storm ma 5% szansy na 5-o sekundowe ogłuszenie wrogów (stun) będących pod wpływem Writ of Cold.
Icy Discourse
Pozostawia 30% spowolnienia (slow) na wrogach, z których normlany efekt Chilling Rhetoric został zdjęty przez atak.
[nie wiem czy to jasne - normalnie efekt spowolnienia znika całkiem, gdy wróg otrzyma obrażenia, a z tym skilem zostanie 30% spowolnienia].
Confounding Principles
Shocking Touch oszołamia (daze) wrogów 5 dłużej. Dodatkowo zmniejsza odporność wrogów na Shocking Touch (Shocking Touch Resist Rating), a ilość punktów zmniejszenia jest zależna od Twojego poziomu.
Master of Tragedy
Zwiększa prawdopodobieństwo krytycznego trafienia (Base Tactical Critical Rating), a ilość punktów zwiększenia jest zależna od Twojego poziomu.
Cleansing Fires
Conflagration of Runes
Efekt pozostający po użyciu Fiery Ridicule zadaje 40% więcej obrażeń jeżeli przeciwnik znajduje się pod wpływem innego efektu z linii Wrath of Fire, a dodatkowo 10% więcej za drugi i każdy kolejny efekt z linii Wrath of Fire.
Writ of Blazing Fire
Writ of Fire zamiast znikać po zakończeniu będzie stopniowo zmniejszał poziom.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Fire.
Scathing Retort
Smouldering Wrath znacznie redukuje ochronę wroga przed ogniem (Fire Mitigation).
Tale of Rage
Umiejętności z grupy Wrath of Fire wywoła efekt Enflamed Runes na Tobie, który może się kumulować 5-okrotnie. Każdy poziom zwiesza zadawane obrażenie od ognia o 3%.
Frost-burn
Po trafieniu Writ of Cold będą mieli odnowiony czas trwania Writ of Fire.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Cold.
Overflowing Confidence
Self-motivation dodatkowo rzuca na Ciebie Motivated, co na 30s redukuje koszt użycia wszystkich umiejętności o 20%
Linnod of Subtlety
Zwiększa o 30 sekund czas trwania Calming Verse, zwiększa o 10% efekt redukcji zagrożenie (threat reduction) z Calming Verse i zwiększa o 10% obrażenia ze wszystkich umiejętności Rune-keepera.
Master of Connotation
Znacznie (Twój poziom * 8) zmniejsza odporność (Resist Rating) przeciwnika na wszystkie Twoje ataki.
Benedictions of Peace
Memorable Prose
Mending Verse dodatkowo zwiększy maksymalny poziom morale celu na 15 sekund oraz będzie miało zmniejszony o 15% koszt użycia (Power Cost)
Writ of Well-being
Writ of Health zamiast znikać po zakończeniu będzie stopniowo zmniejszał poziom.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Health.
Author of Exaltation
Word of Exaltation ma większą o 10% ochronę przed obrażeniami i trwa 5 sekund dłużej.
Terse Narrative
Epic for the Ages dodatkowo wywoła efekt Prelude to Hope, będzie miał o 3 sekundy krótszy czas ponownego użycia (Cooldown) i o 0,5 sekund krótszy czas użycia (Induction).
Rune of Endurance
Sojusznicy leczeni przez Rune of Restoration dosatną 30% więcej leczenia z Rousing Words. Ponad to sama Rune of Restoration dostanie 30% więcej punktów życia.
The Prophetic Word
Wszystkie umiejętności z grupy All Visions and Foretelling będą miały skrócony czas ponownego użycia o 20%.
Linnod of Peace
Calming Verse ma zredukowany do 0 czas użycia (Instant Induction), większy o 10% efekt redukcji zagrożenie z leczenia (Healing threat reduction) oraz o 10% podnosi wydajność leczenia (Healing)
Master of Allusion
Zmniejsza o 5% koszt użycia (Power Cost) i zagrożenie (threat) dla wszystkich umiejętności.
Legendary Traits
Martial Training
+20% Melee Damage
+[Level x 20] Base Melee Critical Rating
+10% Maximum Morale
+10% Maximum Power
+[Level x 1.8] in-Combat Power Regen
You Shall Fall to our Wrath
Dodaje umiejętność Fall to our Wrath
Steady Hands
Dodaje umiejętność Steady Hands
That Which Does Not Kill Us
Dodaje umiejętność That Which Does Not Kill Us
Perfect Imagery
Vivid Imagery na 15 sekund zwiększa o 30% szansę na krytyczne trafienie (critical hit chance) dla wszystkich umiejętności z grupy Fury of Storm.
Poza tym ogłusza (daze) na dłużej, zadaje więcej obrażeń oraz ma krótszy czas ponownego użycia.
Wymaga 5 traitów z linii Solitary Thunder.
Mystifying Flame
Zmniejsza zagrożenie (threat) prawie całkowicie, zwiększa zadawane obrażenia i redukuje czas ponownego użycia (cooldown) Distracting Flame oraz zmniejsza wrogom obronę taktyczną (Tactical resistance).
Wymaga 5 traitów z linii Cleansing Fires.
Wondrous Foreshadowing
Efekt Glorious Foreshadowing działa na wszystkich z Twojej drużyny, ma krótszy czas ponownego użycia (cooldown) i zwiększa Twoją zdolność leczenia (healing)
Wymaga 5 traitów z linii Benedictions of Peace
Premie za sety traitów:
Solitary Thunder
2 traity:
Chilling Rhetoric może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i -10 sekund do czasu ponownego użycia (cooldown)
3 traity:
+30% do modyfikatora obrażeń krytycznych (Critical Multiplier) dla Fury of Storm
-5 do czasu ponownego użycia (cooldown) Shocking Words
4 traity:
+4% do modyfikatora obrażeń krytycznych (Critical Multiplier) dla wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)
Cleansing Fires
2 traity:
Fiery Ridicule może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i ma o 0,5 sekundy krótszy czas użycia (induction)
3 traity:
-5 do czasu ponownego użycia (cooldown) Essence of Flame
-1 do czasu użycia (induction) Essence of Flame
4 traity:
-1% kosztu użycia wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)
Benedictions of Peace
2 traity:
Rune of Restoration może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i leczy o 20% więcej.
3 traity:
-10% do kosztu użycia (Power Cost) umiejętności leczących
2 dodatkowe pulsy Mending Verse
4 traity:
-1% do zagrożenia (threat) ze wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)
===============
Będę wdzięczny jeśli na bazie powyższego pojawią się propozycje i rozwinie się dyskusja o tym jakie sety traitów są dla RK najlepsze i dlaczego.