Rune-Keeper - traity

Moderatorzy: Pretorianie, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » wtorek, 28 grudnia 2010, 17:10

Próbując zrozumieć co to znaczy "strajtuj się na hila" tudzież "zrób się na doty" lub "max dps rk" poczytałem sobie lotro wiki. A że lubię rozumieć co czytam to sobie to jako tako na polski przełożyłem.
Mistrzem tłumaczeń nie jestem, ale może komuś się to przyda:


Solitary Thunder

Thunderous Words
Scribe's Spark ma 15% szansy na rzucenie Thunderous Words na Ciebie, co pozwala na przebicie przez odporności przeciwnika (pierce tactical resistance).
Trwa 20 sekund.

Harsh Debate

Ceaseless Argument ma 15% szansy na rzucenie Harsh Debate na Ciebie, co zwiększa o 15% siłę ataku (increases tactical damage)
Trwa 20 sekund.

Closing Remarks
Epic Conclusion zadaje 50% więcej obrażeń za każde aktywne Thunderous Words lub Harsh Debate.
Zmniejsza też czas ponownego użycia Epic Conclusion o 60 sekund.

Tale of the Storm

Fury of Storm ma 10% szansy na rzucenie Charged Runes na Ciebie, co zwiększa szansę na trafienie krytyczne (critical hit chance) i zmniejsza koszt rzucania (decrease power cost) Fury of Storm przez 30s

Winter-storm
Fury of Storm ma 5% szansy na 5-o sekundowe ogłuszenie wrogów (stun) będących pod wpływem Writ of Cold.

Icy Discourse
Pozostawia 30% spowolnienia (slow) na wrogach, z których normlany efekt Chilling Rhetoric został zdjęty przez atak.
[nie wiem czy to jasne - normalnie efekt spowolnienia znika całkiem, gdy wróg otrzyma obrażenia, a z tym skilem zostanie 30% spowolnienia].

Confounding Principles

Shocking Touch oszołamia (daze) wrogów 5 dłużej. Dodatkowo zmniejsza odporność wrogów na Shocking Touch (Shocking Touch Resist Rating), a ilość punktów zmniejszenia jest zależna od Twojego poziomu.

Master of Tragedy
Zwiększa prawdopodobieństwo krytycznego trafienia (Base Tactical Critical Rating), a ilość punktów zwiększenia jest zależna od Twojego poziomu.

Cleansing Fires

Conflagration of Runes
Efekt pozostający po użyciu Fiery Ridicule zadaje 40% więcej obrażeń jeżeli przeciwnik znajduje się pod wpływem innego efektu z linii Wrath of Fire, a dodatkowo 10% więcej za drugi i każdy kolejny efekt z linii Wrath of Fire.

Writ of Blazing Fire
Writ of Fire zamiast znikać po zakończeniu będzie stopniowo zmniejszał poziom.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Fire.

Scathing Retort
Smouldering Wrath znacznie redukuje ochronę wroga przed ogniem (Fire Mitigation).

Tale of Rage

Umiejętności z grupy Wrath of Fire wywoła efekt Enflamed Runes na Tobie, który może się kumulować 5-okrotnie. Każdy poziom zwiesza zadawane obrażenie od ognia o 3%.

Frost-burn
Po trafieniu Writ of Cold będą mieli odnowiony czas trwania Writ of Fire.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Cold.

Overflowing Confidence

Self-motivation dodatkowo rzuca na Ciebie Motivated, co na 30s redukuje koszt użycia wszystkich umiejętności o 20%

Linnod of Subtlety

Zwiększa o 30 sekund czas trwania Calming Verse, zwiększa o 10% efekt redukcji zagrożenie (threat reduction) z Calming Verse i zwiększa o 10% obrażenia ze wszystkich umiejętności Rune-keepera.

Master of Connotation
Znacznie (Twój poziom * 8) zmniejsza odporność (Resist Rating) przeciwnika na wszystkie Twoje ataki.


Benedictions of Peace

Memorable Prose
Mending Verse dodatkowo zwiększy maksymalny poziom morale celu na 15 sekund oraz będzie miało zmniejszony o 15% koszt użycia (Power Cost)

Writ of Well-being
Writ of Health zamiast znikać po zakończeniu będzie stopniowo zmniejszał poziom.
Zmniejsza też o 2 czas ponownego użycia Writ of Health.

Author of Exaltation
Word of Exaltation ma większą o 10% ochronę przed obrażeniami i trwa 5 sekund dłużej.

Terse Narrative
Epic for the Ages dodatkowo wywoła efekt Prelude to Hope, będzie miał o 3 sekundy krótszy czas ponownego użycia (Cooldown) i o 0,5 sekund krótszy czas użycia (Induction).

Rune of Endurance
Sojusznicy leczeni przez Rune of Restoration dosatną 30% więcej leczenia z Rousing Words. Ponad to sama Rune of Restoration dostanie 30% więcej punktów życia.

The Prophetic Word
Wszystkie umiejętności z grupy All Visions and Foretelling będą miały skrócony czas ponownego użycia o 20%.

Linnod of Peace
Calming Verse ma zredukowany do 0 czas użycia (Instant Induction), większy o 10% efekt redukcji zagrożenie z leczenia (Healing threat reduction) oraz o 10% podnosi wydajność leczenia (Healing)

Master of Allusion
Zmniejsza o 5% koszt użycia (Power Cost) i zagrożenie (threat) dla wszystkich umiejętności.



Legendary Traits

Martial Training
+20% Melee Damage
+[Level x 20] Base Melee Critical Rating
+10% Maximum Morale
+10% Maximum Power
+[Level x 1.8] in-Combat Power Regen

You Shall Fall to our Wrath
Dodaje umiejętność Fall to our Wrath

Steady Hands
Dodaje umiejętność Steady Hands

That Which Does Not Kill Us
Dodaje umiejętność That Which Does Not Kill Us

Perfect Imagery
Vivid Imagery na 15 sekund zwiększa o 30% szansę na krytyczne trafienie (critical hit chance) dla wszystkich umiejętności z grupy Fury of Storm.
Poza tym ogłusza (daze) na dłużej, zadaje więcej obrażeń oraz ma krótszy czas ponownego użycia.
Wymaga 5 traitów z linii Solitary Thunder.

Mystifying Flame
Zmniejsza zagrożenie (threat) prawie całkowicie, zwiększa zadawane obrażenia i redukuje czas ponownego użycia (cooldown) Distracting Flame oraz zmniejsza wrogom obronę taktyczną (Tactical resistance).
Wymaga 5 traitów z linii Cleansing Fires.

Wondrous Foreshadowing
Efekt Glorious Foreshadowing działa na wszystkich z Twojej drużyny, ma krótszy czas ponownego użycia (cooldown) i zwiększa Twoją zdolność leczenia (healing)
Wymaga 5 traitów z linii Benedictions of Peace

Premie za sety traitów:

Solitary Thunder
2 traity:
Chilling Rhetoric może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i -10 sekund do czasu ponownego użycia (cooldown)
3 traity:
+30% do modyfikatora obrażeń krytycznych (Critical Multiplier) dla Fury of Storm
-5 do czasu ponownego użycia (cooldown) Shocking Words
4 traity:
+4% do modyfikatora obrażeń krytycznych (Critical Multiplier) dla wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)

Cleansing Fires
2 traity:
Fiery Ridicule może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i ma o 0,5 sekundy krótszy czas użycia (induction)
3 traity:
-5 do czasu ponownego użycia (cooldown) Essence of Flame
-1 do czasu użycia (induction) Essence of Flame
4 traity:
-1% kosztu użycia wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)

Benedictions of Peace
2 traity:
Rune of Restoration może być używane niezależnie od dostrojenia (attunement) i leczy o 20% więcej.
3 traity:
-10% do kosztu użycia (Power Cost) umiejętności leczących
2 dodatkowe pulsy Mending Verse
4 traity:
-1% do zagrożenia (threat) ze wszystkich umiejętności za każdy poziom dostrojenia (attunement)


===============

Będę wdzięczny jeśli na bazie powyższego pojawią się propozycje i rozwinie się dyskusja o tym jakie sety traitów są dla RK najlepsze i dlaczego.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Tzeencz » wtorek, 19 kwietnia 2011, 15:21

Jako, że leveluję właśnie nowego RK - jestem ciekawy jakie virtue/traity stosują kinowi RK - jako healerzy/dps?

Czy ktoś gra hybrydą lightning/fire albo heal/dps? Jakie virtue stosujecie? Uwagi i komentarze mile widziane!
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » wtorek, 19 kwietnia 2011, 17:41

To dość sytuacyjne jest...
Przede wszystkim jak levelujesz to różne traity masz na rożnych poziomach dostępne, więc trudno dość jednoznacznie wskazać "jak levelować". Proponuję inaczej - pomyśl jakie skile używasz i do nich dobierz traity.


================

Zawsze będziesz miał Master of Allusion. Jak tylko go dostaniesz to wrzuć w pierwszy slot i nigdy już go nie zdejmuj (chyba że wiesz co robisz, ale wtedy nie czytasz tego posta).

Drugim uniwersalnym traitem, aczkolwiek ze wskazaniem na leczenie jest Linnod of Peace.

Samo leczenie to przede wszystkim Mending Verse i Writ of Health, więc dość oczywistym było by używanie Memorable Prose i Writ of Well-being.

Poza tym przydaje się mieć Rune of Endurance, bo dzięki niemu Twój jedyny AoE heal jest trochę lepszy.

Zdecydowanie nie polecam Terse Narrative i Author of Exaltation.
Indukcja na Epic for the Ages jest tak długa, że praktycznie nigdy go nie używasz. Jeśli zaś chodzi o Word of Exaltation to kwestia osobistych preferencji. Ja bardzo rzadko go potrzebuję, a jak już to mam Essay of Exaltation, więc nie widzę sensu go traitować.

Zostaje The Prophetic Word... Nie jest to zły trait, ale zwykle nie jest też potrzebny. Jeśli masz go i nie masz czego ztraitować to ok, w przeciwnym razie pewnie zwykle na niego nie spojrzysz.

================

DPS to oczywiscie lightning.

Typowa walka w lightningu wygląda tak: HoT, HoT, debuff, 1,2,1,2,1,2,3,4,5, Heal. Koniec.
Key mapping:
1. Scribe's Spark
2. Ceaseless Argument
3. Shocking Words
4. Essence of Storm
5. Epic Conclusion

Aby to się udało ważne są dwie rzeczy: power i crit chance. Dość łatwo więc ustalić jakie traity się przydają:
Na stałe Tale of the Storm i Master of Tragedy.
Z duetu Thunderous Words i Harsh Debate wybierasz tego traita który wspiera częściej używany skill. Oczywiście najlepiej mieć oba.
Na koniec dajesz Closing Remarks i jesteś gotowy.

Winter-storm, Icy Discourse i Confounding Principles używasz wtedy gdy wiesz do czego służą i że będziesz ich potrzebował.


================

Konfiguracji na DoTy nie pamiętam bo już dawno nie używałem (choć - wbrew trendom - to na niej levelowałem).

W ogólnej konfiguracji z "puli czerwonej" ważne są następujące traity:

Linnod of Subtlety - chcesz mieć go zawsze jak DePeeSujesz, a ze robisz to cały czas to nie zdejmuj tego traita.

Overflowing Confidence - słyszałeś, że wszystkim brakuje Powera? A widziałeś, że ja często kończę walkę z prawie pełnym barem powera? Dodaj dwa do dwóch i nie zdejmuj tego triata.

Master of Connotation - problem podobny do The Prophetic Word, czyli fajnie było by to mieć ztraitowane ale nigdy nie mam dość wolnych slotów żeby to zrobić. Jeśli Ty je znajdziesz to warto.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Tzeencz » środa, 20 kwietnia 2011, 09:46

Thx za obszerną odpowiedź! Powiedz mi jeszcze z jakich virtue korzystasz? Twoja rotacja różni się zasadniczo w przypadku trashy / bossów? Zdarza ci się wplatać coś z fire w rotację np. writ of fire, czy posługujesz się tylko lightning?
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » środa, 20 kwietnia 2011, 13:34

Konfiguracji virtues nie pamiętam, więc uszyję coś z info o nich na wiki.

Na wstępie, bo może nie wszyscy wiedzą - Virtusy dają bonusy w trzech wielkościach duży, średni i mały i każdy bonus występuje na jednym Virtusie w jednej z tych wartości.
Jest kilka wyjątków, ale na potrzeby tego "wykładu" nie ma to znaczenia.


Każdemu RK chodzi o crit chance i icpr. Nie ma takich bonusów za traity, ale ICPR i Crit = Fate.
Czyli wybierasz Idealism, Empathy, Honesty w takiej kolejności.

Druga sprawa to Outgoing Healing Rating i Tactical Offence Rating. Znów nie ma takich bonusów dlatego szukasz Will, czyli: Wisdom, Confidence i Idealism.


Coś się zaczyna wyłaniać z mgły...

Po 1 Idealism - za samo + Will (mało) i + Fate (dużo) jest obowiązkowy. Fear resistance potratuj jako przypadkowy bonus.

Po 2 Wisdom - duży +Will decyduje o tym, że musisz to mieć. OCPR i Wound resistance to małe bonusy, które nie wpływają na wartość.

Po 3 i 4 ex aequo:
Empathy - oprócz średniego + Fate daje trochę Fear Resist, które nie wpływa na atrakcyjność, ale daje też dużo + Armor Bonus, co może nie jest kluczowe ale że często musisz przyjąć kilka hitów na klatę to na pewno się nie zmarnuje.
Honesty - w sumie mało +Fate, ale za to duży +Power i średni + Armor Bonus sprawiają, że chcesz to mieć.

Zostaje 5 slot:
Confidence - średni + Will połączony z Fear Resist i OCPR. Moim zdaniem najsłabszy z tego zestawu virusów. Właściwie to skłonny byłbym z niego zrezygnować na konto czegoś lepszego.

Czym można zastąpić Confidence?
To zależy czego potrzebujesz i czego Ci brakuje. Przy czym w 8/10 przypadków będzie to... chęć przeycia kilka sekund dłużej.
Tu moim kandydatem jest Loyalty, które daje +Vitality, + MaxPower i +Armor Bonus.



TLDR:
Idealism, Wisdom, Empathy, Honesty, Loyalty.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Amarris
Posty: 351
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2008, 10:50
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Amarris » środa, 20 kwietnia 2011, 13:56

+ Valour +286 morale piechotą nie chodzi jak masz "potankować" ;P

Generalnie celuje się żeby mieć ok 600 pkt w WILL, FATE, i jak najwięcej VITALITY.

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » środa, 20 kwietnia 2011, 14:10

Tzeencz pisze:Twoja rotacja różni się zasadniczo w przypadku trashy / bossów? Zdarza ci się wplatać coś z fire w rotację np. writ of fire, czy posługujesz się tylko lightning?
Ha! Oczywiście że się różni.
To co napisałem to rotacja statystyczna, czyli... nieistniejąca. Czy może inaczej: istniejąca tylko jeśli walczysz z jednym mobem z twojego lub trochę wyższego poziomu. Czyli prawie nigdy.

Tips & tricks:


Walka:

Jeśli będziesz walczył z grupą mobów to postaw kamyk leczący, a potem zaatakuj 1 moba. w 50% przypadków kamy rzuci tobie heal, a wtedy drugi mob zaatakuje kamyk.

Jeśli drugi mob nie zaatakuje kamyka - rzuć mu Shocking Touch. Jak się z niego obudzi to na 95% najpierw zaatakuje kamyk.

Pull na długie dystanse: Fiery Ridicule (DoT z długą indukcją), potem Chilling Rhetoric (debuff do prędkości), potem dopiero dps. W początkowych etapach gry to często różnica dwóch hitów jakich nie musisz przeżyć.

Jeśli walczysz z grupą i nie ma CC - wal Writ of Cold, Essence of Winter, Frozen Epilogue i Flurry of Words. Przy czym biorąc pod uwagę indukcję skilli będziesz to raczej robił w fellow, niż solo.

Zawsze warto wrzucić Scathing Mockery. Nie żeby był jakiś imba, ale efekt ładnie wygląda!

Life-saver jeśli jesteś na solo z grupą mobów i już nie dajesz rady - Vivid Imagery. Albo nim dobijesz albo masz czas na ucieczkę.

Nie warto budować DoT'ów ogniowych jeśli nie jesteś w ogień straitowany - jest to dość czasochłonne, a efekt raczej przeciętny. Chyba że walczysz w fellow i chcesz oszczędzić trochę powera.


Buff / debuff:

Armor of [X] - jak masz pod ręką i masz power to wrzuć.

Calming Verse - co cooldown, chyba że musisz power oszczędzać.

Abrupt/Final Words - jak musisz mobowi przerwać castowanie (lub zdjąć korupcję).

Weapon/Armaments of [x] - zawsze przed walką, ale nie na siebie tylko na melee DPS. Chyba że jesteś na solo, ale wówczas efekt jest pomijalny.

The Blade will not Wound / The Fang will not Poison - co cooldown zależnie od tego co mob rzuca, chyba ze jesteś na solo - wówczas wystarczy tylko przed walką.

Do not fall to [x] - zawsze przed walką i co cooldown zarówno w fellow jak i solo. Uwaga - w grupie dla tego skilla warto nawet zmienić kamyk w czasie walki by dać odporność na odpowiedni rodzaj obrażeń. A do nowej 6-man w Forochel to nawet nie myśl wchodzić bez kamyka na Frost.

Fall to [x] - właściwie to co cooldown, ale zwykle o tym zapominam. Pamiętaj że działa na pierwszy hit danego rodzaju. Jeśli więc chcesz podbić dmg z Epic Conclusion to po wrzuceniu Fall to Storm daj jakiś Frost lub Fire dmg żeby podbić attunemnt i wtedy dopiero Epic'a.

Leczenie:

Runka przy miejscu walki i trzy kroki w tył.

Budujesz attunemnt do 3 czymkolwiek i potem ciągniesz na zmianę Mending Verse i Writ of Health.

Jeśli musisz oszczędzić power zwracaj uwagę na to ile trwają poszczególne skille - w praktyce nie musisz castować co cooldown, choć wymaga to większego skupienia.

Jak tylko możesz użyć Glorious Foreshadowing - zrób to.

Jeśli tank dobrze sobie radzi ale cała grupa od czasu do czasu dostaje mały/średni dmg - użyj Rousing Words. Uważaj tylko by tank (zwłaszcza Champion) nie padł w tym czasie.

Wprawdzie Essay of Exaltation ma 10 min cooldown, ale dread po śmierci też, więc nie bój się go użyć gdy sprawy idą w złą stronę. A jeśli będziesz musiał go użyć drugi raz zanim cooldown minie to i tak powinieneś pomyśleć o zmianie grupy.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » środa, 20 kwietnia 2011, 14:15

Amarris pisze:+ Valour +286 morale piechotą nie chodzi jak masz "potankować" ;P

Generalnie celuje się żeby mieć ok 600 pkt w WILL, FATE, i jak najwięcej VITALITY.
Jasne, tylko OCMR i Might są raczej mało potrzebne. Ale jak napisałem 5 trait to miejsce na pokaz indywidualizmu. :)


Co do "max 600" - tak, z tym że w excelu. Ewentualnie w ogarniętej grupie z kapitanem i bodajże huntem.
W przeciwnym razie Poison na -142 Fate/Will potrafi niemiło zaskoczyć.

Osobiście preferuję "glass cannon" czyli ~4k morale i max power, max crit, max. ICPR, max ICMR.
Taki NT, którego jak pewnie pamiętasz, nigdy nie zrobiłem :mrgreen:
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Tzeencz » środa, 20 kwietnia 2011, 14:43

Wielkie dzięki - teraz nic tylko zebrać to w jeden post i jest niezły guide dla nowych RK :P. Btw, wspomniałeś o kamieniu frost do forochel - jest więcej zależności tego typu w stosunku do instancji? Gdzieś na forum RK w lorebooku wspominali, że lightning ma gorzej w nowym patchu - stworki mają wiecej odporności na niego niż na fire - zauważyłeś coś podobnego?

Z innej beczki - czy ktoś w kinie mierzy sobie dps (http://lordofthelogs.com/ albo pluginem)?
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » środa, 20 kwietnia 2011, 15:07

Przychodzi mi do głowy tylko fire kamyk na HoC i Forges oraz Lightning kamyk na SG.

Co potencjalnego nerfu Lightniga na rzecz Fire'a - nie zauważyłem, ale też nie w moim stylu jest granie w matematykę (co przy okazji to odpowiada na pytanie o mierzenie dpsu).
Być może odporności są większe, aczkolwiek bardziej wydaje mi się ma znaczenie to, że w nowych instancjach walki są dłuższe, a z dps to jest tak że Lightning to sprinter, a Fire to maratończyk.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Awatar użytkownika
Maurycy
Co-OP Legionista
Posty: 3291
Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
Medals: 21
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista LOTRO Optio SWTOR Dekurion ESO Trybun Gwiazda Azury
eSport Optio MU Legend Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Maurycy » środa, 20 kwietnia 2011, 21:54

Po pierwsze typ obrażeń runki de facto nie wpływa na rodzaj obrażeń jakie zadaje.
Fire, light czy frost zmieniają jedynie właściwości kilku skilli defensywnych. Na nową instancję w Forochel dobrze mieć runkę frost, bo mobki biją tam frostem.
Ogólnie najlepiej mieć light, bo wtedy skill Armour of Storm/Flame/Winter ma szansę zestunować mobka kiedy ten cię uderzy (a np fire daje słabego dota a frost debuffa)

Zobacz sobie tutaj na jakie skille wpływa rodzaj runki:
http://lotro-wiki.com/index.php/Rune-keeper_Skills
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » środa, 20 kwietnia 2011, 22:34

To jest oczywiste... Jakbyś przeczytał całość, to byś zrozumiał że mowa o kamyku właśnie w kontekście skila "Do not fall to...". :P

[edit]
Nie ten skill :P
Ostatnio zmieniony środa, 20 kwietnia 2011, 23:10 przez Dreghtor, łącznie zmieniany 1 raz.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Tzeencz » środa, 20 kwietnia 2011, 23:05

No mnie chodziło o to, gdzie konkretnie jeszcze może się "Do not Fall to flame" albo "Do not Fall to frost" przydać. Z tego co widzę w echoes of dead są te skile dość mocno przydatne, raz z "The Blade will not Wound" i "The Fang will not Poison"
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Amarris
Posty: 351
Rejestracja: wtorek, 6 maja 2008, 10:50
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Amarris » czwartek, 21 kwietnia 2011, 08:29

Wątek z forum codemasters. Ludzie postują swoje buildy oraz statystyki, daje to pewien pogląd co nosi się tej wiosny :)

http://community.codemasters.com/forum/ ... eeper.html

@Dyrek, RK to juz nie jest glass cannon :) po update 2 widuje RKów z 6k morale, co imo się przydaje jak chcą sobie potankować DPSując :) W tej chwili z itemami z nowych instancji można spokojnie dojść do 650 pkt. Tylko nie ma to sensu, do solo wystarczy te 600 pkt, a w instancjach zawsze jest capt z idome (+50 do statystyk) albo mini z buffem +60 do will fate

Awatar użytkownika
Dreghtor
Posty: 1547
Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 00:49
Status:
Offline

Re: Rune-Keeper - traity

Post autor: Dreghtor » czwartek, 21 kwietnia 2011, 10:22

To już wchodzimy na osobiste preferencje odnośnie stylu gry. Ja akurat "min-max" nie lubię.

Wszystko co napisałem zadziała w wykonaniu zaradnego, ale wciąż casualowego gracza. Nie wymaga to żadnego konkretnego setu ani konkretnych itemów.
Oczywiscie gracze bardziej pro, mający dostęp do szerokiej gamy różnych przedmiotów, mogą sobie pozwolić na manewrowanie statystykami i wymyślanie bardziej fantazyjnych stylów gry.

Jednak na koniec dnia, gdy już zrobisz super-mega-wyjątkowy build np. tankująca RK z max HP i ICMR, i tak go zmienisz bo na instancje wezmą Cię tylko jako DPS albo heal. Przy czym w 80% przypadków tylko jako heal.
OP, you can't teach people to have higher standards.
This should be a bumper sticker for the internet.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klasy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości