Warhammer 40k online
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
Re: Warhammer 40k online
No, dwie strony konfliktu to troche ekhm, szkoda potencjalu tego swiata.
Mnie najbardziej boli brak IG jako grywalnej strony...
Mnie najbardziej boli brak IG jako grywalnej strony...
''Hey If You Don't Like It Go to Russia''
Re: Warhammer 40k online
ten swiat powstawał chyba z 25 lat temu od tamtej pory dzieki bitewniakowi. figurkom farbkom i całej tej otoczce świat ciągle (wolno) sie rozwija.
Stanowiąc w tej chwili naprawdę spory kawał historii.
Zawsze znajdzie sie jakaś nasza "ulubiona" frakcja która chcielibyśmy zagrać a której nie będzie w mmo. No chyba ze popisujecie się wiedzą o świecie wtedy rozumiem...
Drodzy narzekacze! jak to sobie wyobrażacie?
8 wlczących ze sobą frakcji?
Imperium
Chaos
Eldarzy
Mroczni Eldarzy
Orkowie
Dominium Tau
Nekroni
Tyranidzi
przecież to by się nie sprawdziło.
a przecież każda z tych frakcji dodatkowo można rozbić dalej ... na zwalczające sie strony.
Walka chaosu (czyli tego co sie dzieje za zasłoną w Warpie) z szczególnym porządkiem jaki zaprowadziło imperium ludzi to clu całej osi wydarzeń w warhammerze.
Podział na 2 zwalczające się strony jest jak najbardziej słuszny. nie widzę w tym nic zdrożnego.
Będzie się działo!
S.
Stanowiąc w tej chwili naprawdę spory kawał historii.
Zawsze znajdzie sie jakaś nasza "ulubiona" frakcja która chcielibyśmy zagrać a której nie będzie w mmo. No chyba ze popisujecie się wiedzą o świecie wtedy rozumiem...
Drodzy narzekacze! jak to sobie wyobrażacie?
8 wlczących ze sobą frakcji?
Imperium
Chaos
Eldarzy
Mroczni Eldarzy
Orkowie
Dominium Tau
Nekroni
Tyranidzi
przecież to by się nie sprawdziło.
a przecież każda z tych frakcji dodatkowo można rozbić dalej ... na zwalczające sie strony.
Walka chaosu (czyli tego co sie dzieje za zasłoną w Warpie) z szczególnym porządkiem jaki zaprowadziło imperium ludzi to clu całej osi wydarzeń w warhammerze.
Podział na 2 zwalczające się strony jest jak najbardziej słuszny. nie widzę w tym nic zdrożnego.
Będzie się działo!
S.
- Marvik
- Posty: 716
- Rejestracja: piątek, 14 sierpnia 2009, 02:08
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Status: Offline
Re: Warhammer 40k online
Czemu by nie, 2 zaprzyjaźnione, 2 neutralne, 3 wrogie dla każdego.Drodzy narzekacze! jak to sobie wyobrażacie?
8 wlczących ze sobą frakcji?
Imperium
Chaos
Eldarzy
Mroczni Eldarzy
Orkowie
Dominium Tau
Nekroni
Tyranidzi
przecież to by się nie sprawdziło.
Żeby nie było, pomysł zaczerpnięty z Fallen Earth.
- BlackIguana
- Posty: 4110
- Rejestracja: niedziela, 9 sierpnia 2009, 10:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Warhammer 40k online
Bądź otwarta polityka - TERA
Schemat 2 frakcji wcale nie jest dobry.
Schemat 2 frakcji wcale nie jest dobry.
Co za debil i jakim prawem edytuje mi mój podpis?
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
- Hauva
- Posty: 1466
- Rejestracja: poniedziałek, 14 lutego 2011, 08:07
- Medals: 9
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Warhammer 40k online
dwie frakcje zabiją to uniwersum to na pewno ... z drugiej strony każda frakcja jest inna i to diametralnie. Nie to co w TERA. Każda musiała by mieć swoje miejsce ... swoje zadania ... swoje wszystko . Straszna kupa roboty. Gdyby jednak tak to wyglądało był bym pod wrażeniem. Grając AoCa i potem w TERE muszę powiedzieć że system frakcji ogólnie to jeden wielki bubel (targetowanie też ). Wyjątkiem do grania jest SWTOR gdzie po prostu samo zaplecze fabularne sprawi że gra ma szansę żyć lata. Jak gra żyje i się ma dobrze to i pvp się w niej znajdzie
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Warhammer 40k online
Otwarta polityka za bardzo się nie sprawdzi. Warhammer ma całą rzeszę oddanych (erpegujących) fanów, a podstawą relacji między rasami jest nienawiść (Ultramarines dogadujący się z Necronami). Już bardziej coś w stylu WAR'a - Order, Chaos i jakaś frakcja dla Necronów i Tyranidów (czyli ras, w ogóle nie zainteresowanych dogadywaniem się z kimkolwiek) , ale wtedy będzie to tylko remake istniejacego MMO.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
Re: Warhammer 40k online
to już było a asheronie chyba.
sześć frakcji
absolutny brak balansu.
pustki na jednym kontynencie tłok na innym.
Słabizna.
oprócz tego nie wycinajcie z mojej wypowiedzi kawałka.
Uwarzam iz 2 frakcje sa ok
Leprze by były trzy.
ale w warhammerze fantazy online
2 frakcje działały.
S.
sześć frakcji
absolutny brak balansu.
pustki na jednym kontynencie tłok na innym.
Słabizna.
oprócz tego nie wycinajcie z mojej wypowiedzi kawałka.
Uwarzam iz 2 frakcje sa ok
Leprze by były trzy.
ale w warhammerze fantazy online
2 frakcje działały.
otwarta polityka w TERze nie wiadomo jeszcze jak dziala ! narazie mamy tylko zapowiedzi devsow! a wiemy jak to jest z ich bełkotemBądź otwarta polityka - TERA
Schemat 2 frakcji wcale nie jest dobry.
S.
- BlackIguana
- Posty: 4110
- Rejestracja: niedziela, 9 sierpnia 2009, 10:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Warhammer 40k online
Wiemy. tylko w EU nie ma tej gry...Szept pisze:otwarta polityka w TERze nie wiadomo jeszcze jak dziala ! narazie mamy tylko zapowiedzi devsow! a wiemy jak to jest z ich bełkotemBądź otwarta polityka - TERA
Schemat 2 frakcji wcale nie jest dobry.
S.
2frakcje w 90% gier/serwerów = brak balansu, brak wyboru, brak polityki. Źle wspominam podziały na biały i czarny w większości gier.
Porównanie do Tera może też nie do końca udane bo tam rasy nie wpływają na sojusze...
Jednak 2strony to też skrajność.
Co za debil i jakim prawem edytuje mi mój podpis?
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
Re: Warhammer 40k online
pewnie zgadzam sie Black.
to skrajność.
ale jak słyszę iż 2 frakcje zabija klimat 40k bez żadnych dodatkowych argumentów to trochę mnie to drażni. gry mmo to uproszczenie.
Narzekactwo na to ze nie będzie mozna zagrać jakąś jednostką. ?
Kurcze. do wydania gry pozostało lekka ręka 1,5 roku. a jak znam życie to gra zaliczy z 6 miesięcy poślizgu.
wszystko może się zmienić.
Nawet gdyby dali do grania tylko Marinsów z podziałem na chaptery z ich specyfiką
było by kupę zabawy.
S.
to skrajność.
ale jak słyszę iż 2 frakcje zabija klimat 40k bez żadnych dodatkowych argumentów to trochę mnie to drażni. gry mmo to uproszczenie.
Narzekactwo na to ze nie będzie mozna zagrać jakąś jednostką. ?
Kurcze. do wydania gry pozostało lekka ręka 1,5 roku. a jak znam życie to gra zaliczy z 6 miesięcy poślizgu.
wszystko może się zmienić.
Nawet gdyby dali do grania tylko Marinsów z podziałem na chaptery z ich specyfiką
było by kupę zabawy.
S.
- BlackIguana
- Posty: 4110
- Rejestracja: niedziela, 9 sierpnia 2009, 10:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Warhammer 40k online
Może być to marudzenie, a może być poruszenie dyskusji... wszystko zależy od podejścia.
Wracając do rozmowy o 2 frakcjach. No cóż dla mnie smutno będzie mieć tylko jednego wroga narzuconego przez grę, jednak przecież mogą dodać do tego PK na swoich "przyjacielach" a to by nadało pazura
Ale ok kończę gdybanie, zobaczy się za 2 lata ^^
Wracając do rozmowy o 2 frakcjach. No cóż dla mnie smutno będzie mieć tylko jednego wroga narzuconego przez grę, jednak przecież mogą dodać do tego PK na swoich "przyjacielach" a to by nadało pazura
Ale ok kończę gdybanie, zobaczy się za 2 lata ^^
Co za debil i jakim prawem edytuje mi mój podpis?
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
Re: Warhammer 40k online
już widzę problem z wybraniem frakcji przez IX ;D gdyby było wiecej do wyboru niż dwie!
-Ja chce być eldarem!
- ciotą nigdy wżyciu ! tylko Orkiem
- Ja chce byc mega mrocznym marinsem!
- Tao wymiatają! chce mieć zbroje ala transformers!
- Marines górą!
- Krew dla boga krwi!!!!
itd! ;D
S.
-Ja chce być eldarem!
- ciotą nigdy wżyciu ! tylko Orkiem
- Ja chce byc mega mrocznym marinsem!
- Tao wymiatają! chce mieć zbroje ala transformers!
- Marines górą!
- Krew dla boga krwi!!!!
itd! ;D
S.
- Hauva
- Posty: 1466
- Rejestracja: poniedziałek, 14 lutego 2011, 08:07
- Medals: 9
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Warhammer 40k online
Brak frakcji... ograniczenia klanowe co do przyjmowanych ras... wszyscy poza klanem na czerwono... chaos wywodzący się z dobrych tylko wybierający opcję w trakcie gry ... z powodu natłoku ilości questów (bo każda rasa musi mieć swoje) zrobić questy powtarzalne oparte na grindzie . To by było coś najlepiej dać to jeszcze kitajcom do zrobienia wtedy siostrzyczki miały by na sobie tylko przepaski biodrowe z płyty 50cm .
- BlackIguana
- Posty: 4110
- Rejestracja: niedziela, 9 sierpnia 2009, 10:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Warhammer 40k online
fakt!Hauva pisze: najlepiej dać to jeszcze kitajcom do zrobienia wtedy siostrzyczki miały by na sobie tylko przepaski biodrowe z płyty 50cm .
Co za debil i jakim prawem edytuje mi mój podpis?
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
Re: Warhammer 40k online
nie jestem pewien że chciałbym zobaczyć co siostrzyczki okrywają pod swoimi pancerzami bojowymi.
S.
S.
Re: Warhammer 40k online
No i zrobi sie nastepny topick obok GW2 gdzie przez lata bedziecie sie nakrecac A pozniej Ci ktorzy sie dadza najbardziej wkrecic w hype, znowu beda pierwszymi ktorzy pozegnaja sie z tym mmorpg
Re: Warhammer 40k online
Ja się tam nie mam zamiaru nakręcać. Jak dorzucą do strony Ładu coś grywalnego z IG, wtedy hype mi grozi Do tego czasu gra ma u mnie status 'fajnie jak wyjdzie, ale z kupnem poczekam na opinie'.
''Hey If You Don't Like It Go to Russia''
Re: Warhammer 40k online
ja wiem tylko jedno (prawie napewno )
Wielkość drużyny to 5 graczy, rajdu – 50
to nie porajdujemy
Wielkość drużyny to 5 graczy, rajdu – 50
to nie porajdujemy
Re: Warhammer 40k online
Już to widzę - 10 party raid...Jak 30ppl będa, to będzie dużo.
Jestem rozczarowany. WoW40k, zamiast WH40K.
Jestem rozczarowany. WoW40k, zamiast WH40K.
- Gustr
- Posty: 1030
- Rejestracja: wtorek, 5 maja 2009, 15:06
- Lokalizacja: Podkowa Leśna
- Status: Offline
Re: Warhammer 40k online
Szept pisze:już widzę problem z wybraniem frakcji przez IX ;D gdyby było wiecej do wyboru niż dwie!
-Ja chce być eldarem!
- ciotą nigdy wżyciu ! tylko Orkiem
- Ja chce byc mega mrocznym marinsem!
- Tao wymiatają! chce mieć zbroje ala transformers!
- Marines górą!
- Krew dla boga krwi!!!!
itd! ;D
S.
To fakt zacznie się ładny dym ale jest jedna słuszna strona Krew dla boga krwi!!!!
EDIT
THQ: "Informacje o Warhammer 40,000: Dark Millenium Online i dacie premiery to plotki"
KLIK
Re: Warhammer 40k online
Z punktu widzenia lore i doświadczeń z różnych mmo - 2 frakcje nie mają racji bytu w wh40k. 3 to już jako tako, najlepszą propozycją byłoby gdyby każda działała na własną rękę - wsparta npcami, jeśli zachodziłaby taka konieczność (zbyt duże dysproporcje populacji).
fighting for peace is like fucking for virginity...
Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...
Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...
Re: Warhammer 40k online
Blacku, nie krytykuj 2stron pokazujac jako kontrargument tere bo Cie jeszcze spotka to co z item shopem bylo :p
- BlackIguana
- Posty: 4110
- Rejestracja: niedziela, 9 sierpnia 2009, 10:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Warhammer 40k online
Mikele...hehMikele pisze:Blacku, nie krytykuj 2stron pokazujac jako kontrargument tere bo Cie jeszcze spotka to co z item shopem bylo :p
Moje słowa - porównanie do tery nie było trafne. Jednak nadal uważam że WH jako PvP gra z 2 frakcjami????BlackIguana pisze:Porównanie do Tera może też nie do końca udane bo tam rasy nie wpływają na sojusze...
Jednak 2strony to też skrajność.
Co za debil i jakim prawem edytuje mi mój podpis?
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
www.archeage.info.pl
www.teraonline.info.pl
www.bladeandsoul.mmo.info.pl
Zapraszam!
- Hauva
- Posty: 1466
- Rejestracja: poniedziałek, 14 lutego 2011, 08:07
- Medals: 9
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Warhammer 40k online
To nie tylko WH40k. W każdej grze popadam w frustrację jak przebiega koło mnie jakiś koleś nie z mojej gildii i nie mogę mu z liścia strzelić w pape
Re: Warhammer 40k online
Hauva pozostaje ci Mortal Online badz z darmowych Ultima Online na jakims polskim prywatnym serwerze (np. DMII)
Re: Warhammer 40k online
Takie co ode mnie.
Game Design Notes:
Relic is lending a very small hand in the overall development of dmo. Winking, a chinese based developer is also on board. They helped with Spacemarine as well.
Vigil is doing 90% of the work. Most of the shared work load is art, and animation.
Spacemarine is built on the same engine as darksiders (and darksiders 2 respectively)
Dmo is using the same engine, with gameplay (at least combat) akin to Spacemarine.
Contrary to what I was told, the art style is NOT like Spacemarine, rather the whole game is more like darksiders (1 & 2), very stylized. The videos released at the last E3 are fairly accurate to the current state of the art style. Less realistic.
Revision to what I was told by the rep, is that Spring 2012 is unlikely... maybe for more announcements on the game's progress. Though a Darsiders 2 release in spring is likely, Vigil is working on both.
Class related notes:
Races broadly put into forces of "Order" and "Disorder" similar to 40K World-wide campaigns.
The "spacemarine" is a class, with a chaos counterpart.
Tactical, heavy, assault as specialties.
Each class starts as something familiar, and through progression changes.Ie. Scout to Marine
Other classes include: psyker, techpriest, and assassin
The assassin starts as a guardsman-esque character.
Chaos have similar counterparts, cultist themed.
Instead of an assassin, think demon host.
Orks are with Chaos (disorder), Eldar are with the Imperium of man (order)
Ork class rundown: Nob, mekboy, runt herda, mad dok
Eldar class rundown: Scorpion, Avenger, Warlock, Reaper
Expect Tau & Dark Eldar later, likely an expansion, though dark eldar npcs will be present on release, as well as Necron, and Tyranids. (Interesting idea, going for the 'faceless' races as NPCs, though I suspect you won't be getting quests from the Swarmlord!)
60 character levels.
Gameplay related notes:
A crashed space hulk will be one of the zones.
Another zone will take place on an Imperial Cruiser, and Chaos Cruiser.
Expect several instanced missions much like WoW, as well as open world.
It will include instanced & open world pvp.
Players will be able to dual weild things like pistols and melee weapons... yes that means two chain swords.
The featured chapter is Black Templars. (As evidenced by the banner art)
The featured chaos god is Khorne, at least for playable
Word Bearers will also take a major role in the Playable chaos faction
Nurgle & Fabius Bile will have a big Chaos NPC presence. (I suspect not Nurgle himself, but perhaps Typhus?)
Possible shooter/RPG mode controls, like StarTrek Online.
Third person action, plays like Gears of War/Space Marine mixed together for shooting.
Melee is more like Space Marine/Darksiders, with the target lock on.
Blocking melee attacks is a maybe, sheilds may be NPC only.
NPC creatures vary from: Necromunda like humans, Chaos Cultists, Dark Eldar; from Grotesques to Warriors, Chaos Daemons and beasts, Orks, Grots, Guardsmen, defected Guardsmen, most of the minor Demons, Dreadnoughts, Tyranid Warriors, Genestealers and more.
Forgeworld things may be present. Thunderhawk, terrain sets, Aquila landers, FW-esque equipment on vehicles.
Environments range from snowy mountains, to the innards of a crashed space hulk... from cities destroyed, and orkified, to ancient eldar cities, overgrown with nids... from ancient battlefields, littered with the carcases of Titans and tanks, to a hive city, nostalgic with necromunda.... from the halls of Imperial Cruisers, to tge desecrated throne rooms of Chaos.
Everything is large, beefy, and sticks to 40k very well. People already invested in the background and game will progress at a snails pace, as we will be distracted by everything.
Left mouse uses the weapon in your character's left hand, Right mouse uses the weapon in your character's right hand. Rather cool mechanic.
All abilities have a cooldown... No spamminh your "3" key like most MMOs. This will likely annoy WoW diehards. This pleases me.
Melee combos - dual weilding gives new moves
There is sprinting.
"Guilds" will be present.
Team/party/squad size is 5
"Raid" size is 50... subject to change.
Ranged weapons have infinite ammo, but there is reloading, overheating, venting, and reloading.
Weapons rarely get to take full advantage of their range when inside... lots of cover and turning corners, it's very dynamic.
Hero classes are possible, unlocked once you get a character high enoigh level.
Imperium: Grey Knight
Chaos: Chaos Sorcerer
Ork: 'Ard boy or Weird boy
Eldar: Farseer
Hero classes will begin at higher level...
Likely 40.
A player progressing as a marine will do so as follows:
Lv. 0: an adept, think a marine wearing just carapace armor.
Lv. 10: more or less a scout.
Lv. 20: equipped like the marine character in th sm codex... forgot his name.
Lv. 30: a standard marine
Lv. 40 honor guard or Sergeant, some decoration
Lv. 50 sternguard, maybe captain.
Lv. 60 artificer armor, iron halos, the whole sha-bang.
Grey knight fits in fairly well at around 40.
Other classes progress similarly.
Misc. Notes
Tech priest are very, very pure adeptus mechamicus themed...Backpacks with a robot arm.
A cover system is implemented.Waist high cover and standing cover.
Cross platform is very possible.
Shooting mechanics will have aim assist
Similarly, melee attacks will lock on.
Abilities work similar to Warhammer Online. A common resource, then each class has a unique resource used with abilities.
Weapons inxrease in "coolness" as far as progression is concerned.
A lv. 1 autogun may be it's familiar form in necromunda and early IG... by lv 60, sone autoguns look cool enough for inquisitors to be using, lathered in fancy trim, aquilas, etc.
Same goes for other weapons.... think Call of Duty, as you unlock the various weapon upgrades, you guns start looking cooler.
Each class has 3 specialties.
Marine: Tactical, Devastator, Assault
Assassin/guardsman: the major assassin type, callidus, vindicare, eversor (however you spell it)
The Marine is by far the most flushed out.
most abilities are still very WIP.
Jump packs- not sure how they'll work
Game Design Notes:
Relic is lending a very small hand in the overall development of dmo. Winking, a chinese based developer is also on board. They helped with Spacemarine as well.
Vigil is doing 90% of the work. Most of the shared work load is art, and animation.
Spacemarine is built on the same engine as darksiders (and darksiders 2 respectively)
Dmo is using the same engine, with gameplay (at least combat) akin to Spacemarine.
Contrary to what I was told, the art style is NOT like Spacemarine, rather the whole game is more like darksiders (1 & 2), very stylized. The videos released at the last E3 are fairly accurate to the current state of the art style. Less realistic.
Revision to what I was told by the rep, is that Spring 2012 is unlikely... maybe for more announcements on the game's progress. Though a Darsiders 2 release in spring is likely, Vigil is working on both.
Class related notes:
Races broadly put into forces of "Order" and "Disorder" similar to 40K World-wide campaigns.
The "spacemarine" is a class, with a chaos counterpart.
Tactical, heavy, assault as specialties.
Each class starts as something familiar, and through progression changes.Ie. Scout to Marine
Other classes include: psyker, techpriest, and assassin
The assassin starts as a guardsman-esque character.
Chaos have similar counterparts, cultist themed.
Instead of an assassin, think demon host.
Orks are with Chaos (disorder), Eldar are with the Imperium of man (order)
Ork class rundown: Nob, mekboy, runt herda, mad dok
Eldar class rundown: Scorpion, Avenger, Warlock, Reaper
Expect Tau & Dark Eldar later, likely an expansion, though dark eldar npcs will be present on release, as well as Necron, and Tyranids. (Interesting idea, going for the 'faceless' races as NPCs, though I suspect you won't be getting quests from the Swarmlord!)
60 character levels.
Gameplay related notes:
A crashed space hulk will be one of the zones.
Another zone will take place on an Imperial Cruiser, and Chaos Cruiser.
Expect several instanced missions much like WoW, as well as open world.
It will include instanced & open world pvp.
Players will be able to dual weild things like pistols and melee weapons... yes that means two chain swords.
The featured chapter is Black Templars. (As evidenced by the banner art)
The featured chaos god is Khorne, at least for playable
Word Bearers will also take a major role in the Playable chaos faction
Nurgle & Fabius Bile will have a big Chaos NPC presence. (I suspect not Nurgle himself, but perhaps Typhus?)
Possible shooter/RPG mode controls, like StarTrek Online.
Third person action, plays like Gears of War/Space Marine mixed together for shooting.
Melee is more like Space Marine/Darksiders, with the target lock on.
Blocking melee attacks is a maybe, sheilds may be NPC only.
NPC creatures vary from: Necromunda like humans, Chaos Cultists, Dark Eldar; from Grotesques to Warriors, Chaos Daemons and beasts, Orks, Grots, Guardsmen, defected Guardsmen, most of the minor Demons, Dreadnoughts, Tyranid Warriors, Genestealers and more.
Forgeworld things may be present. Thunderhawk, terrain sets, Aquila landers, FW-esque equipment on vehicles.
Environments range from snowy mountains, to the innards of a crashed space hulk... from cities destroyed, and orkified, to ancient eldar cities, overgrown with nids... from ancient battlefields, littered with the carcases of Titans and tanks, to a hive city, nostalgic with necromunda.... from the halls of Imperial Cruisers, to tge desecrated throne rooms of Chaos.
Everything is large, beefy, and sticks to 40k very well. People already invested in the background and game will progress at a snails pace, as we will be distracted by everything.
Left mouse uses the weapon in your character's left hand, Right mouse uses the weapon in your character's right hand. Rather cool mechanic.
All abilities have a cooldown... No spamminh your "3" key like most MMOs. This will likely annoy WoW diehards. This pleases me.
Melee combos - dual weilding gives new moves
There is sprinting.
"Guilds" will be present.
Team/party/squad size is 5
"Raid" size is 50... subject to change.
Ranged weapons have infinite ammo, but there is reloading, overheating, venting, and reloading.
Weapons rarely get to take full advantage of their range when inside... lots of cover and turning corners, it's very dynamic.
Hero classes are possible, unlocked once you get a character high enoigh level.
Imperium: Grey Knight
Chaos: Chaos Sorcerer
Ork: 'Ard boy or Weird boy
Eldar: Farseer
Hero classes will begin at higher level...
Likely 40.
A player progressing as a marine will do so as follows:
Lv. 0: an adept, think a marine wearing just carapace armor.
Lv. 10: more or less a scout.
Lv. 20: equipped like the marine character in th sm codex... forgot his name.
Lv. 30: a standard marine
Lv. 40 honor guard or Sergeant, some decoration
Lv. 50 sternguard, maybe captain.
Lv. 60 artificer armor, iron halos, the whole sha-bang.
Grey knight fits in fairly well at around 40.
Other classes progress similarly.
Misc. Notes
Tech priest are very, very pure adeptus mechamicus themed...Backpacks with a robot arm.
A cover system is implemented.Waist high cover and standing cover.
Cross platform is very possible.
Shooting mechanics will have aim assist
Similarly, melee attacks will lock on.
Abilities work similar to Warhammer Online. A common resource, then each class has a unique resource used with abilities.
Weapons inxrease in "coolness" as far as progression is concerned.
A lv. 1 autogun may be it's familiar form in necromunda and early IG... by lv 60, sone autoguns look cool enough for inquisitors to be using, lathered in fancy trim, aquilas, etc.
Same goes for other weapons.... think Call of Duty, as you unlock the various weapon upgrades, you guns start looking cooler.
Each class has 3 specialties.
Marine: Tactical, Devastator, Assault
Assassin/guardsman: the major assassin type, callidus, vindicare, eversor (however you spell it)
The Marine is by far the most flushed out.
most abilities are still very WIP.
Jump packs- not sure how they'll work
From the weakness of the mind, Omnissiah save us
From the lies of the Antipath, circuit preserve us
From the rage of the Beast, iron protect us
From the ravages of the Destroyer, anima shield us
From this rotting cage of biomatter, Machine God set us free
From the lies of the Antipath, circuit preserve us
From the rage of the Beast, iron protect us
From the ravages of the Destroyer, anima shield us
From this rotting cage of biomatter, Machine God set us free
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości