WarZ

Dział poświęcony grom dla jednego gracza.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Gerdhard
Posty: 8326
Rejestracja: piątek, 2 maja 2008, 08:46
Medals: 34
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WAR Centurion
AION Centurion WoW Pretorianin LOTRO Pretorianin SWTOR Trybun WildStar Trybun
L2C Legionista Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

WarZ

Post autor: Gerdhard » wtorek, 9 października 2012, 20:25

Ostatnio Nishruu pokazał mi tę właśnie grę mieszankę MMO i FPS w formie post -apo. Jeżeli lubicie Zombiaki i zabawę w sandboxa to zapraszam poniżej na polska stronkę:
http://warz-game.net/faq/
poszukajcie na Youtube filmików z gameplaya i się przekonajcie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Mandred
Posty: 321
Rejestracja: wtorek, 2 września 2008, 00:38
Status:
Offline

Re: WarZ

Post autor: Mandred » wtorek, 9 października 2012, 20:44

Ja, brat i chyba Lerdoc se już bety pozamawialiśmy.
From the weakness of the mind, Omnissiah save us
From the lies of the Antipath, circuit preserve us
From the rage of the Beast, iron protect us
From the ravages of the Destroyer, anima shield us
From this rotting cage of biomatter, Machine God set us free

Awatar użytkownika
Gerdhard
Posty: 8326
Rejestracja: piątek, 2 maja 2008, 08:46
Medals: 34
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WAR Centurion
AION Centurion WoW Pretorianin LOTRO Pretorianin SWTOR Trybun WildStar Trybun
L2C Legionista Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Gerdhard » wtorek, 9 października 2012, 21:13

Piękna sprawa jak bym nie jechał na wycieczkę jak dla mnie było by must have :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Lerdoc » wtorek, 9 października 2012, 21:44

Zatara oraz Gilu też.

Awatar użytkownika
Gerdhard
Posty: 8326
Rejestracja: piątek, 2 maja 2008, 08:46
Medals: 34
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WAR Centurion
AION Centurion WoW Pretorianin LOTRO Pretorianin SWTOR Trybun WildStar Trybun
L2C Legionista Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Gerdhard » wtorek, 9 października 2012, 23:30

Lerdoc pisze:Zatara oraz Gilu też.
No to tym nie zaimponowałeś:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Lerdoc » środa, 10 października 2012, 00:04

No fakt :D

Awatar użytkownika
Vegael
Posty: 140
Rejestracja: poniedziałek, 14 listopada 2011, 19:10
Medals: 5
Gender:
Status:
Offline

TERA Legionista SWTOR Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Vegael » środa, 10 października 2012, 00:38

Ja też się w sumie na 15-tego szykuję już :) Zaraz się spora ekipa zbierze.

Awatar użytkownika
Rillas
Patrycjusz
Posty: 3205
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 15:57
Medals: 14
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX WAR Weteran AION Trybun FF XIV Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Rillas » środa, 10 października 2012, 11:48

No i sekcja jak znalazł :P <żarcik>

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Lerdoc » środa, 10 października 2012, 16:05

Dla leniwych:

Co to jest The War Z?

The War Z jest MMORPG, w którym istnieje możliwość gry z kamerą z pierwszej oraz trzeciej osoby. Świat, w którym się poruszamy jest odwzorowaniem stanu Colorado (prawie 400 km kwadratowych wirtualnego świata!). Gra jest sandboxem, co oznacza, że w świecie gry nie ma głównego wątku fabularnego, według którego gracze muszą wykonywać kolejne zadania (których także w tej grze nie znajdziemy). Każdy gracz pisze swoją własną historie, każdy wyznacza sobie swoje własne cele. W grze znajdziemy jedynie zarys fabuł - pięć lat przed pojawieniem się gracza w świecie gry miała miejsce epidemia wirusa, który zabił 95% populacji. Hmm, nie wiem czy słowo zabił jest tutaj odpowiednim - umrali powracają jako chodzące zwłoki, w których jedynym funkcjonującym organem (także nie do końca) jest mózg. Podstawowy, najważniejszy cel gracza jest jeden - przeżyć. Aby to osiągnąć, grający będzie musiał przeczesywać niebezpieczne tereny w poszukiwaniu jedzenia, picia oraz broni, które umożliwią mu walkę z przerażającą "chodzącą śmiercią".


Wspomniałeś, że to MMORPG. Powinienem się martwić?

W żadnym wypadku! Najważniejszą cechą The War Z jest brak systemu subskrypcji. Wystarczy, że jednorazowo zakupisz swoją kopię gry (oficjalnie cena ma wynosić 29,99$ [98,61 PLN według kursu z 17.08.2012]. Ale to nie wszystko! Dla tych, którzy zdecydują się na kupno gry przed premierą czekają super gratyfikacje, takie jak obniżka ceny (prawdopodobnie z 30$ na 20$) oraz 3 (słownie TRZY!) klucze do bety dla Twoich znajomych (przecież zombie lepiej miazguje się w gronie przyjaciół, prawda?). Na dodatek WSZYSTKIE przyszłe usprawienia otrzymujesz całkowicie za darmo.


W jaki sposób postać będzie levelować w świecie gry?

W naszej grze nie znajdziesz klas postaci, poziomów doświadczenia i mało realistycznych statystyk. Wszystko po to, aby stworzyć najlepsze, unikalne doświadczenia możliwe tylko w koszmarze każdego ocalałego w post-apokaliptycznym świecie. Nie oznacza to, że gracz, który dopiero co pojawił się w świecie gry będzie mógł porównywać się do długoterminowego wyjadacza. Czas spędzony w świecie gry i wykonywane w nim czynności przedłożą się przykładowo na większą wytrzymałość podczas biegu, czy pewniejszą rękę podczas strzelania. Chcemy jednakowoż upewnić się, że nawet te mechanizmy nie będą dawać kolosalnej przewagi nad mało doświadczonymi graczami.


Czy będę musiał najpierw zabić odpowiednią liczbę wilków zanim zdobęde lepszą broń?

Oczywiście, że nie! Możesz udać się do najbardziej niebezpiecznych obszarów Colorado zaraz po stworzeniu postaci! Jednak strzeż się, hordy zombie oraz niebezpieczni bandyci tylko czekają na chciwych ocalałych...


W jaki sposób działa ekonomia w świecie gry? Czy twórcy gry zatrzymują wszystkie dobra tylko dla siebie?

Ekonomia (Dolary) w The War Z jest całkowicie kontrolowana przez graczy z możliwością nabycia "Złotych monet", które będzie można wydać na jedzenie sycące lepiej niż normalne albo napoje nawadniające także dużo lepiej. Nie oznacza to, że przedmioty te dadzą płacącym dużą przewagę - będzie je można także znaleźć w świecie gry (lub ukraść ze zwłok potencjalnego Pay2Winnera). Strzeżcie się ludzie z zasobną kieszenią, to nie jest koniecznie gra dla was!


Ile będzie kosztować gra?

Celujemy w cenę 30$ z możliwymi zniżkami w przypadku pre-orderów.




Informacje techniczne

Kiedy gra zostanie wydana?

Celujemy w Jesień 2012, ale nie jest to pewny termin. Wszystko może ulec zmianie.


Jakie są wymagania sprzętowe?

W tym momencie wystarczy sprzęt z 2048 MB RAM (2GB) oraz z kartą graficzną wspierającą Shader Model 3.0

Czy mogę zagrać w tą grę na MAC-u?

Na ten czas gra nie wspiera systemu operacyjnego MacOS. Jednakowoż istnieje możliwość zainstalowania Windowsa na maszynie od Apple i odpalenia gry.


Na kiedy został wyznaczony najbliższy termin, w którym będę mógł zagłębić się w świat gry?

Data nadchodzących beta testów została wyznaczona na późne lato. (najpóźniejszy termin to 21 Września 2012)

Istnieje możliwość zagwarantowania sobie miejsca w beta testach poprzez zamówienie przedpremierowe oraz branie udziału w konkursach na naszym Facebooku: http://www.facebook.com/warzmmo oraz Twitterze: https://twitter.com/The_War_Z

Mamy jednakowoż pewną kolejność : Trailer > Zamówienia przedpremierowe > Closed-beta


Czy będę mógł hostować własny serwer?

Tak i nie. Nie zamierzamy wspierać fizycznego hostowania oficjalnego serwera gry. Istnieje jednakowoż opcja wynajęcia serwera, który będzie funkcjonował jak twój własny. Ceny będą różne, zaczną się na 15$ za serwer z 70 slotami (cena za 30 dni). Za kupno serwera na dłuższy okres czasu (60-90-120 dni) będą zniżki.

Ilu kumpli będę mógł wcisnąć na własny serwer?

Obecne maksimum wynosi 250 graczy, gdzie minimum oscyluje pomiędzy liczbą 30 a 70. Uważamy, że skupiając się na takich liczbach nie będziemy zbytnio obciążać serwera oraz komputera gracza.




Specyficzne pytania

Ile pistoletów będę mógł maksymalnie mieć przy sobie?

Aktualnie każdy z graczy posiada dwa "hot-spoty". W pierwszym można umieścić karabin szturmowy, wyrzutnię granatów, karabin snajperski, kuszę i każdą inną broń, która będzie traktowana jako "główna" w świecie gry. W drugim będzie możliwość umieszenia broni krótkiej, broni białej oraz mało kalibrowej broni maszynowej. Każdy gracz będzie miał plecak, w którym będzie mógł przechowywać broń gotową do umieszczenia w którymś z dwóch wymienionych miejsc.


Słyszałem, że tworzenie tej gry zajmuje wam tylko Rok. Nie jest to zbyt krótki termin, mając na uwadzą skalę projektu?

Normalnie MMORPG są tworzone na przestrzeni 5 lat, ale nie bójcie się! Tworzymy The War Z od lat korzystając z już istniejącego silnika Eclipse (wykorzystywanego w naszej innej grze nazwanej WarInc; można znaleźć go także w League of Lends), który jest modyfikowany specjalnie pod kątem naszej najnowszej produkcji. Jedyne, na czym musieliśmy się skupić były tekstury, modele, animacje i "ficzery" traktowane jako "drugiej kategorii".


Co pojawiło się pierwsze, DayZ czy The War Z?

The War Z jest w przygotowaniu od wielu lat, wkręcając nas w Hammerpoint coraz bardziej w świat zombie. Sukces DayZ jest rzeczą, która napędziła gatunek gier post-apocalypse.


Co się stanie gry zostanę zainfekowany i nie znajdę szczepionki? Czy będę grał jako zombie?

Będzie istnieje mała szansa ugryzenia przez zombie. Gdy nie zostaniesz wyleczony na czas, umrzesz.


Co się stanie gdy zginę?

W The War Z będzie można znaleźć dwa całkowicie odmienne gryby gry. Jeden nazwany jest "Hardcore", w którym w przypadku śmierci tracisz swoją postać na zawsze.

Drugi tryb nazwany jest "Normal", w którym w przypadku śmierci Twoja postać jest blokowana na pewien okres czasu (ekwipunek pozostaje nietknięty). Czas zablokowania postaci będzie wynosił od 24 do 48 godzin (dyskutujemy o tym z graczami, możliwe, że ten system zostanie porzucony lub czasy blokady zostaną drastycznie zmniejszone). Będzie istniała możliwość zakupienia (za złote monety = realne pieniądze [przyp. tłumacz]) specjalnego przedmioty umożliwiającego natychmiastowe "ożywienie" Twojej postaci. Na każdym koncie będzie istniało 5 slotów, w przypadku śmierci postaci blokowany jest tylko jeden, także zawsze będzie istniała możliwość zaczęcia zabawy od początku.


Czy w grze będą pojazdy? Czy będę mógł je przenosić między serwerami?

Tak i nie. Na ten czas nie ma żadnego potwierdzenia, że będzie istniała możliwość przenoszenia pojazdów pomiędzy serwerami.


Gdzie są wszystkie gameplay'e/trailery do ciężkiej cholery?!

Cierpliwości mój młody padawanie. Gra jest obecnie w fazie alpha, co oznacza, że KAŻDY jej aspekt może zostać drastycznie zmieniony (czego oczywiście nie chcemy). Chcemy wypuścić gameplay/trailer, gdy zmiany w grze będą minimalne.


Czy w tej grze istnieje wewnętrzny chat głosowy?

W tym momencie nie, ale na pewno zostanie taka możliwość zawarta w finalnym produkcie.


Czy mogę wbiec do każdego budynku?

W tym momencie nie, jednakowoż będzie istniała kolosalna liczba miejsc do zwiedzenia, która będzie zwiększać się z czasem.


Gdzie mogę złożyć zamówienie przedpremierowe?

Gdy konstrukcja naszej strony dobiegnie końca.


Czy zombie w The War Z będą szybkie jak w Day Z?

Nie. Zombie w The War Z będą klasycznymi zombie - powolne, starające się biegać w momencie pogoni za ofiarą.


Jak zombie mogą wykryć gracza?

Mogą go zobaczyć, wyczuć lub usłyszeć.


Jak w grze będzie działać cykl dnia i nocy?

Cykl dnia i nocy w grze będzie przyspieczony, dzięki czemu gracze będą mogli grać zarówno w ciągu dnia jak i w nocy, bez reorganizowania swojegu planu dnia oraz musu zostania "na nogach" przy komputerze do późnego wieczora.


Chcę być złym gościem! Jakie konsekwencje na mnie czekają?

W momencie zabicia innego gracza (niebędącego bandytą) otrzymasz status bandyty. Niektórzy gracze będą wtedy do Ciebie nastawieni wrogo. Na dodatek wejście do tzw. "safe-zones" będzie niemożliwe.


Czy będę mógł przebiec całą mapę od razu, jak w DayZ?

Nie. W grze będzie występował system, który zapobiegnie temu. Będzie jednakowoż możliwość wytrenowania się w długodystansowym bieganiu.

Jak będzie kontrolowania postać w grze?

Najlepszym porównaniem będzie miks sterowania z WarInc oraz Battlefield 3.


Czy będę mógł zakupić tą grę na streamie?

Każda z naszych gier znajduje się na platformie cyfrowej dystrybucji Steam, jednakowoż nie jest to pewne dla The War Z.

Dlaczego powinienem zagrać w tą grę zamiast Day Z?


Jest to bardzo popularne i trudne pytanie. Postaram się wyjaśnić te drobiazgi najlepiej na podstawie mojej wiedzy oraz rzeczy które już opisałem powyżej/poniżej.

Po pierwsze Day Z jest zbudowany na symulatorze militarnym Arma 2 (którego większość z Was zapewne zna), który używa silnika Real Virtuality. Niezły wybór, ale ten silnik prawie nie ma wsparcia dla sztucznej inteligencji i ma duże problemy z jakością z powodu ograniczeń FPS-ów na serwerach. Jasne, to może być rozwiązane z pomocą dużej ilości drogich serwerów i super komputerów do gier, ale ostatecznie ten mod nigdy nie wyjdzie w 100% ukończony z powodu ograniczeń tej platformy, ponieważ nie została ona stworzona do tego typu gier i mod po prostu nie może jej zastąpić od podstaw.
Twórcy Day Z już to przewidzieli, dlatego wyrazili obawy dotyczące przyszłości Day Z w różnych wywiadach i zaczęli tworzyć samodzielną grę Day Z w współpracy z Bohemia Interactive i oczekują ją wypuścić jesienią tego roku. Dla samodzielnej gry może to być i dobre, i złe. Dobre ponieważ zamierzają otrzymać fundusze i więcej ludzi do tworzenia tej gry, złe jest to, że takie skrócenie czasu spowoduje stworzenie wersji alpha najszybciej jak to możliwe, a następnie kontynuacja tworzenia gry według „metody Minecrafta”. Rocket, twórca i lider projektu Day Z stwierdził, że przyśpieszą ten projekt ponownie używając silnika Real Virtuality (który jest wykorzystywany w Armie 2 i nadchdzącej Armie 3), co znaczy, że będą musieli się uporać z tymi samymi problemami co przy tworzeniu moda (sztuczna inteligencja, wyszukiwanie ścieżek przez sztuczną inteligencje, problemy z wydajnością, ograniczenia FPS, słaby czas reakcji i tak dalej).

I nie tylko to zajmie jemu czas, ale również przejście z modowania gry do tworzenia pełnowymiarowego samodzielnego tytułu. Więcej wolności oznacza więcej eksperymentów. Więcej eksperymentów oznacza więcej testowania. Więcej testowania oznacza więcej potrzebnego czasu, więc wydanie gry w niecały rok jest pobożnym życzeniem, chyba że wypuszczą mocno niedokończoną grę.

Czy mogę być rycerzem w lśniącej zbroi?

Będzie odzież ochronna dla Twojego bohatera, jeśli tylko zdołasz taką znaleźć. Uważa się, że będą stosunkowo rzadko występować, jako że na rynku sprzedaje się tylko niskiej jakości części. Na razie po premierze możesz się spodziewać kamizelek, hełmów i czapek, które zredukują otrzymywane obrażenia.


Czy mogę ubrać swoją postać w ładny strój i nałożyć jej makijaż?

Dostosowywanie postaci zostało potwierdzone w formie gotowych twarzy oraz zestawów różnych części ubioru, z pośród których możesz wybierać. Bardziej wyrafinowane dobieranie twarzy będzie dodane z późniejszym terminie.


Czy mogę stworzyć „odjechany dom” dla siebie i znajomych?

Według Serjieja tak, możesz. Może to być zrobione na kilka różnych sposobów, włączając przejmowanie istniejących miasteczek/osad a nawet wybudować własny od podstaw. Szczegóły jak to będzie wyglądało nie są jeszcze wyjawione.

Czy mogę wybrać postać kobiety tylko po to, aby gapić się na jej cycki?

Tak, możesz. Ale War Z nie posiada (oficjalnie) elementów nagości. Być może w przyszłości.


Jak wygląda HUD?

Znajdują się na nim pasek punktów życia, wskaźnik jak jesteś widoczny (widoczność, zapachy, dźwięki to podstawowe metody dla zombie, aby Cie wyszukać i spostrzec) i najprawdopodobniej wskaźnik wytrzymałości, który wskazuje jak długo możesz biegnąć (oraz ile możesz wymachiwać białą bronią – niepotwierdzone).


Czy będzie możliwość zarzynania dzikich zwierząt i uprawiania roślin dla zdobycia jedzenia?

Jest to potwierdzone, ale nie w dniu premiery, bardzo prawdopodobnie zostanie to dodane później.

Czy mogę strzelić zombie w stopę kilka razy żeby go zabić?

Nie. Aby ostatecznie zabić zombie musisz zniszczyć jego głowę. Może to być zrobione na wiele sposobów, głównie rostrzeliwując ją pociskami, uderzając białą bronią, ale również eksplozje powinny zadziałać.

Jeśli wszystko inne zawiedzie, spalenie ich zostało potwierdzone jako kolejna metoda.

Czy będzie występować w grze jakakolwiek losowość?

Wszystko może się zdarzyć w War Z, ponieważ jest to rozgrywka starowana przez graczy, ale Hammerpoint przygotował kilka losowych zdarzeń takich jak rozbicie się samolotu, którego można by się spodziewać w post-apokaliptycznym świecie. To może prowadzić do unikalnych łupów i zdarzeń.

Czy mogę przyjąć kilka naboi na klatę, schować się jak tchórz za osłoną na kilka sekund i wrócić do akcji cały i zdrowy?

Nie. War Z nie posiada systemu auto-regeneracji zdrowia. Jeśli zostaniesz ranny (zarówno od innych ludzi jak i od zombich), to będziesz potrzebował pomocy medycznej przy odniesionych obrażeniach, aby wrócić do formy. System medyczny jest aktualnie rozbudowywany do podobnej symulacji jak w Metal Gear Solid 3, co oznacza kilka różnych rodzajów urazów i rzeczy do opatrzenia swojego ciała z dużą dawką realizmu.


Czy gra wyjdzie na konsole wkrótce?

Możliwość pojawienia się War Z na innych platformach jest wciąż rozważna, jakkolwiek to nie jest to na czym aktualnie jesteśmy skupieni, chociaż gra już wspiera pady od Xbox 360.

Czy istnieje możliwość podniesienia M249 i dziurawienia wszystkiego co się rusza dookoła przez godziny?

Istnieje tak możliwość, jednak amunicja występuje ekstremalnie rzadko (w zależności od kalibru) do tego stopnie, że będziesz znajdował więcej broni niż amunicji, więc taka akcja raczej Ci się nie uda, ale ciągle jest to wykonalne.

Jak mogę rozmawiać z innymi?

Aktualnie istnieją 4 różne tekstowe kanały przez które możesz się komunikować. Wlicza się do nich globalny czat, pobliski czat, chat dla przyjaciół, czat dla klanów. Więcej sposobów może zostanie dodane gdy się zbliżymy do premiery, wliczając w to VoIP [komunikacja głosowa - przyp. tłumacza].

Czy w magazynku magicznie mam wszystkie naboje, a gdy go wyrzucam na ziemie przy ładowaniu, to pojawia się w moim plecaku?

Nie. Kiedy przeładowujesz, gdy naboje ciągle są w magazynku, to ten który upuścisz będzie leżał na podłodze do podniesienia dla Ciebie (lub innych).


Czy są miejsca gdzie mogę się schować i ssać kciuka bezpiecznie w trakcie rozgrywki?

Tak i nie. Są bezpieczne strefy odradzania się, które są zamieszkane przez postacie niezależna z patrolami straży, jednak Ty i te osady mogą zostać zaatakowane przez wrogich graczy (/zombich?) w którymkolwiek momencie, przez co nie ma naprawdę bezpiecznych lokacji do znalezienia w War Z. Jednakże najprawdopodobniej będą miejscówki gdzie będzie można wejść tylko po drabinie, które są technicznie strefami wolnymi od zombich, jako iż zarażeni nie mogą wspinać się po drabinach, tylko po schodach.

Czy miasta będą dalej oświetlone przez latarnie uliczne itp.?

Nie. Historia rozgrywa się 5 lat po ataku epidemii, co oznacza, że wszystkie główne użyteczności (takie jak elektryczność, woda i paliwo) zostały wyczerpane lub przestały działać od dawna poza osadami graczy/postaci niezależnyc, które są samowystarczalne. Niektóre będą nawet wyposażone w komputery, radia satelitarne i telewizory. Możesz się również spodziewać działającego systemu GPS, gdyż zombie nie dotarły do kosmosu... jeszcze.

Skąd będę wiedział czy ktoś jest przyjacielem, czy nie?

Nigdy tak naprawdę tego nie wiesz w tego typu grach, ale jest możliwość dodania innych graczy do listy przyjaciół, dzięki czemu pojawi się mała ikonka nad ich głowami, gdy ich zobaczysz.

Czy dobrym pomysłem będzie zabijanie każdego, kogo zobaczę przez dłuższy okres czasu?

W dłuższej perspektywie nie. Będąc znanym z takich rzeczy skończysz na liście “najbardziej poszukiwanych” z ekstremalnie dużą nagrodą dla innych graczy którzy bezlitośnie zapolują na Ciebie dla pieniędzy.
Nie będziesz również mógł wejść, ani nawet zbliżyć się do zwykłych osad, aby pohandlować, bez oberwania kulki (zarówno od graczy i postaci niezależnych), co poważnie utrudnia Twoje możliwości do prowadzenia biznesu, gdyż będzie tylko jeden przyczółek bandytów w całym Colorado, gdzie będziesz mógł kupować i sprzedawać towary.

Czy dostanę możliwość wybrania miejsca w którym moja postać się pojawi?

Po tym jak stworzysz swojego bohatera po raz pierwszy, możesz obszar do pojawienia się i pójść gdziekolwiek chcesz z tamtąd. Jeśli zechcesz zagrać na innym serwerze, to Twoja postać zostanie wylogowana z serwera, który opuszczasz i pojawi się w dokładnie tym samym miejscu, gdzie byłeś na innym serwerze. Jest to nazywane ujednoliceniem serwerów i będzie to działać dla wszystkich (oficjalnych) serwerów, które znajdziesz.

Jakie modyfikacje będą dla broni?

Mnóstwo. Będą akcesoria, które zmienią statystyki broni takie jak uchwyty, które pomogą zredukować odrzut, tłumiki dla ograniczenia hałasu, ale zmniejszą zasięg oraz bardziej “kosmetyczne” zmiany takie jak latarki taktyczne, które oświetlą obszar na który wycelujesz. Więcej informacji zostanie udostępnionych bliżej premiery.

Jak dużo kontroli mam po śmierci?

Całkiem sporo. Nie tylko możesz (prawdopodobnie) natychmiastowo się odrodzić, dzięki specjalnym rzeczom zakupionym za złoto, w pobliży miejsca swojej śmierci, ale również możesz zastosować miny-pułapki, które będą umieszczone w Twoim plecaku.
Istnieją również inne możliwości, takie jak wybiegnięcie na otwarty, wyeskponowany obszar lub wejście do budynku pełnego zombich tuż przed śmiercią, aby utrudnić zadanie Twojemu zabójcy, który będzie chciał zdewastować Twoje zwłoki.

Jakie jest ryzyko hackerów?

Jak w każdej grze online, szansa zawsze jest, ale gdy gra jest dostępna wyłącznie na naszych serwerach, będzie prawie niemożliwym posiadania czegoś co nie jest po stronie klienta, co oznacza, że wall-hacki będą prawdopodobnie jedynym skryptem dla dzieci, z którym będzie się można spotkać, ale podejmiemy kilka działań mających na celu zapobiegać temu.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: WarZ

Post autor: Tzeencz » środa, 10 października 2012, 22:38

Oo też na to czekam, oprócz produkcji Undead Labs to chyba najciekawsza rzecz o/z zombi. Sekcja to pewnie będzie za dużo, ale "dalsze fronty" byłyby super!
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Lerdoc » środa, 10 października 2012, 23:26

Na sekcje bym nie liczył, IX już dowiodła, że sandboxy to konik małego % graczy :)

Awatar użytkownika
Vegael
Posty: 140
Rejestracja: poniedziałek, 14 listopada 2011, 19:10
Medals: 5
Gender:
Status:
Offline

TERA Legionista SWTOR Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Vegael » środa, 10 października 2012, 23:41

Mamy dział w dalszych frontach ;) Możesz tego swojego posta tam wrzucić Lerdoc.

Awatar użytkownika
Lerdoc
Posty: 2557
Rejestracja: czwartek, 28 sierpnia 2008, 18:55
Medals: 13
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty WAR Weteran MO Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Lerdoc » czwartek, 11 października 2012, 00:04

Hehe, szybko.
Zrobione.

Awatar użytkownika
Zawisza
Posty: 10151
Rejestracja: środa, 30 kwietnia 2008, 14:23
Medals: 26
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty AoC Centurion WAR Trybun
AION Trybun MO Pretorianin BF3 Pretorianin TERA Trybun WoT Pretorianin
SWTOR Pretorianin Sekcja EvE Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: WarZ

Post autor: Zawisza » czwartek, 11 października 2012, 17:15

Zapraszam do tego działu:
http://9kohorta.pl/forum/viewforum.php?f=403

Obecny zamykam.

Zablokowany

Wróć do „Gry single-player”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości