Strona 3 z 9

Re: Camelot Unchained

: niedziela, 5 czerwca 2016, 14:28
autor: Gwalch
http://camelotunchained.com/v3/one-not-so-small-step/

Powoli zaczynają wdrażać nowe umiejki i cały system zaczyna przynosić pożądane rezultaty (w zamyśle miał im ułatwić proces dodawania skilli dla różnych postaci). Od siebie dodam tylko, że idzie im to naprawdę opornie. Jakiekolwiek widoki na premierę 2016 dawno się już rozmyły, a ja prawdę mówiąc zaczynam się obawiać, czy rok 2017 będzie miał wystarczającą ilość dni. Cały czas mam wrażenie, że mają za mało ludzi i patrząc na ten system CUBE, który promują, mam niemiłe skojarzenia z EQ:N i Landmarkiem -- wiemy, jak się to wszystko skończyło. Obecnie jestem prawie pewien, że szybciej zobaczymy Crowfalla niż CU.

Re: Camelot Unchained

: wtorek, 7 czerwca 2016, 08:34
autor: Noel
Patrząc na zawansowanie i postęp prac też jestem zdania że Crowfall wyjdzie dużo wczesniej. Mam nadzieje że nie przymusi ich to do wydania gry niedokończonej. Nic tak mnie nie zmartwi jak powtórka z WAR'a.

Re: Camelot Unchained

: sobota, 10 września 2016, 01:59
autor: Gwalch
Nowe demko z Dragon Cona pokazujące jakie zmiany wprowadzono w przeciągu roku alfy:

[yt][/yt]

Re: Camelot Unchained

: środa, 25 stycznia 2017, 15:05
autor: Odene
[yt][/yt]

Re: Camelot Unchained

: czwartek, 26 stycznia 2017, 12:29
autor: Gwalch
Ło matko, jakie to stare. Większość materiałów pokazujących silnik gry etc. jest już nieaktualnych. Wideo z czasów kickstartera (czyli prawie sprzed 4 lat już).

Re: Camelot Unchained

: czwartek, 26 stycznia 2017, 21:25
autor: Odene
No to dałem się strollować xO
Any idea na jakim etapie jest rozwój gry? Co nowego? Jakieś kamienie milowe?
[yt][/yt]

Re: Camelot Unchained

: czwartek, 26 stycznia 2017, 23:53
autor: Gwalch
Cały czas czekamy na ogłoszenie bety. Testy alfa trwają. Pytałem wprost Jacobsa na jakimś streamie, szanse na wydanie gry w tym roku są żadne, więc się chłopcy nie spieszą. Jak znajdę chwilę to zrobię nowy temat o housingu i coś tam skrobnę, bo tego tematu jeszcze nie wałkowałem tutaj.

Re: Camelot Unchained

: piątek, 27 stycznia 2017, 09:41
autor: Odene
Ok, a czy jest szansę na betę w tym roku? Bo skoro wszystko piszą od podstaw to pewnie grę wypuszczą nie szybciej jak 2019 i czwarty kwartał :P

Przyznam szczerze że ten projekt bardziej mi się podoba niż crowfall ale wydaje mi się że mają znacznie gorszy PR.
ps. ten film z crowfall miał iść ofc. do innego tematu.

Re: Camelot Unchained

: piątek, 27 stycznia 2017, 14:17
autor: Gwalch
Tak, PR jest kijowy. Nie podoba mi się np. ten pierdylion streamów codziennie z rysowania, kreowania, modelowania itd. Fakt, miało to sens jako event gdzieś tam w lecie, ale teraz to niepotrzebne zawracanie ludziom głowy i nic to nie wnosi poza tym, że przestałem nawet kawałki oglądać.

Co do daty wydania, ja bym obstawiał jednak późny 2018. Gra jest w developmencie już dość długo (tak, wiem, MMO tyle się robi, ale...) i na pewno odpłynęło im trochę datków, a ludzie jednak są coraz bardziej zniecierpliwieni. Poza tym tak naprawdę mają obsuwę. Beta odkładana jest powoli już rok (jak prześledzisz ten temat, to zobaczysz, kiedy była zapowiadana -- info o opóźnieniu w becie wyszło w kwietniu 2016), co też niektórych ludzi zaczyna irytować.

Też jestem bardziej fanem CU, ale pożyjemy, zobaczymy. Mam czasem wrażenie, że oni ugrzęźli z tym tytułem w tzw. devhellu i mimo zapewnień cotygodniowych, że oczywiście wszystko idzie do przodu, to wystarczy, żeby np. któryś z głównych programistów pierd* tym wszystkim i wyjechał w Bieszczady, a gry możemy nigdy nie zobaczyć (co przy kilkunastu osobach pracujących nad grą, w tym 4-5 w main teamie nie jest wcale takie przerysowane).

Re: Camelot Unchained

: piątek, 27 stycznia 2017, 15:34
autor: Kefas
No na tych filmikach które tutaj mamy gra wygląda jak z epoki kamienia łupanego. Zarys ma fajniejszy może niż Crowfall, ale czy coś będzie z tego? Jeszcze gorzej niż odwlekanie będzie jak wydadzą niegotowy produkt.

Re: Camelot Unchained

: piątek, 27 stycznia 2017, 16:08
autor: Gwalch
Ostatnio poprawili animacje postaci (nie ma ich nawet jeszcze na tym filmie z DragonConu, który linkowałem we wrześniu), bo to one moim zdaniem były najbardziej rażące. Reszta jest przeciętna, ale jeśli tylko silnik uciągnie faktycznie paręset osób na ekranie i będzie można jeszcze coś zobaczyć (czyli skille muszą się odznaczać, a zarazem nie przeszkadzać w rozgrywce), to nie muszę dostać wodotrysków.

Re: Camelot Unchained

: środa, 1 marca 2017, 15:34
autor: Odene
[yt][/yt]
Nic dziwnego że tak wolno idzie rozwój gry! <joke>

@Edit:
lul
[yt][/yt]

Re: Camelot Unchained

: środa, 1 marca 2017, 17:09
autor: Gwalch
Nie oglądam niczego, nawet przestałem w sumie zwracać uwagę na te podsumowania tygodnia. Mija powoli rok od zapowiedzi kolejnej obsuwy bety, a wtedy miało to być "parę miesięcy". Dopóki faktycznie nie przejdą do beta-testów, mam w nosie jak im idzie. :evil:

Re: Camelot Unchained

: środa, 8 marca 2017, 11:12
autor: Odene
[yt][/yt]

Re: Camelot Unchained

: środa, 8 marca 2017, 11:35
autor: Gwalch
Odene pisze:[yt][/yt]
Zrobię o tym osobny temat. Może pogrzebię trochę w swoich źródłach o świecie.

Re: Camelot Unchained

: środa, 8 marca 2017, 17:16
autor: Odene
Ogólnie koncepcja bardzo fajna ale w przypadku kiedy wszystkie 3 frakcje będą na prawdę aktywne i będą walczyły. Zazwyczaj kończy się tym ze 1 zerguje pozostałe i serwer umiera po x miesiącach bo nie ma z kim się bić. Oby nie było dużo serwerów, bo jak community się rozlezie to wszędzie będzie pusto (o czym ja mówię, zanim ta gra wyjdzie to community już się rozejdzie XD ).

Re: Camelot Unchained

: niedziela, 12 marca 2017, 01:14
autor: Gwalch
Odene pisze:Ogólnie koncepcja bardzo fajna ale w przypadku kiedy wszystkie 3 frakcje będą na prawdę aktywne i będą walczyły. Zazwyczaj kończy się tym ze 1 zerguje pozostałe i serwer umiera po x miesiącach bo nie ma z kim się bić. Oby nie było dużo serwerów, bo jak community się rozlezie to wszędzie będzie pusto (o czym ja mówię, zanim ta gra wyjdzie to community już się rozejdzie XD ).
Od tego mają być The Depths, czy możliwość sojuszy. 3 frakcje są i tak o wiele lepsze od dwóch. Co do ilości serwerów to zobaczymy. Obstawiam, że na początku na pewno będzie podział geograficzny -- jeden serwer amerykański, drugi europejski, może trzeci azjatycki. Nie wiem, na ile osób przewidują miejsca.

Re: Camelot Unchained

: piątek, 17 marca 2017, 16:16
autor: Odene
Grafika to bardzo daje radę :O To w ogóle jest CU?
[yt][/yt]

Re: Camelot Unchained

: piątek, 17 marca 2017, 16:33
autor: Gwalch
Odene pisze:Grafika to bardzo daje radę :O To w ogóle jest CU?
Tak, ale znowu, nie sugerowałbym się, bo są to zbitki różnych wersji alphy. Imho nie we wszystkich są nowe animacje, plus część to jakieś wewnętrzne buildy, które tak naprawdę nie oddają tego jak np. ma działać gra. Natomiast tak, gra może nie będzie miała wodotrysków jak Black Desert, ale powinna być funkcjonalna i mieć klimatyczną, mroczną grafę. Ale oczywiście pożyjemy-zobaczymy. Liczę, że przed wakacjami beta wreszcie ruszy.

Re: Camelot Unchained

: niedziela, 19 marca 2017, 17:04
autor: Quel
Tak z innej beczki.

Czy ktoś wykupił jakąś droższą wersję co daje dostęp do alfy i czy ona już daje dostęp czy mimo wykupienia jeszcze nic z tego?

Re: Camelot Unchained

: niedziela, 19 marca 2017, 17:17
autor: Shinee
No chyba ja mam jesli dobrze pamietam, wykupilem cos za 50$ jak byl kickstarter..takze ladnych pare lat temu, ale sie nigdy nie logowalem. W wolnej chwili ogarne co tam mam I moge.

Re: Camelot Unchained

: niedziela, 19 marca 2017, 18:15
autor: Gwalch
Jak ktoś ma dostęp do alfy, to dawno już może sprawdzić co i jak.

Re: Camelot Unchained

: niedziela, 19 marca 2017, 19:46
autor: Quel
Pytałem właśnie dlatego, że zastanawiałem się czy obecnie da mi to coś, że wykupię jakiś pakiet "wyższy".

Re: Camelot Unchained

: niedziela, 19 marca 2017, 20:27
autor: Gwalch
Quel pisze:Pytałem właśnie dlatego, że zastanawiałem się czy obecnie da mi to coś, że wykupię jakiś pakiet "wyższy".
Szczerze? Nie ma sensu. Wydaje mi się, że beta nadejdzie prędzej niż później (obstawiam 2-3 miesiące), a obecne alpha jest raczej już przestarzała. Chcesz ich wesprzeć większą kasą, spoko, ale nie wiem, czy teraz akurat ma to sens tylko po to, żeby zobaczyć jak wygląda gra, skoro za chwilę NAPRAWDĘ wiele się zmieni.

Re: Camelot Unchained

: piątek, 24 marca 2017, 10:03
autor: Odene
Ciesze się na myśl ze ta gra realnie idzie do przodu. Ktoś rozeznaje się w cenniku ile czebs $ by dostać dostęp do bety?
Jak skończę wreszcie remont mieszkania to przyjrzę się bliżej jak się sprawy majo ^^