Fallout 76
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy eSport
Fallout 76
Ja odpadlem po 5h, gra mnie po prostu nie bawi. Ani to rpg, ani jakiś coop. O tak się zbiera matsy, coś tam się crafci ale po co i na co, tego nie wiem wiem. Szczerze nie polecam
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Jak nie rpg? jak nie coop?
Explorujesz świat, szukasz questów, badasz nowe krainy/miasta/ruiny. Zbierasz party gdzie każdy może być czymś/kimś innym. Ustawiacie traity tak żeby party było kompletne pod kątem np lockpickingu, hackowania. Latasz z ludźmi /COOP!!!/ i bawisz się w najlepsze. Coś mi się Wąski Twoja opinia mało obiektywna wydaje ;]
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Czyli Polecasz ?Zemsta Pomorza pisze: ↑sobota, 10 listopada 2018, 10:25Jak nie rpg? jak nie coop?
Explorujesz świat, szukasz questów, badasz nowe krainy/miasta/ruiny. Zbierasz party gdzie każdy może być czymś/kimś innym. Ustawiacie traity tak żeby party było kompletne pod kątem np lockpickingu, hackowania. Latasz z ludźmi /COOP!!!/ i bawisz się w najlepsze. Coś mi się Wąski Twoja opinia mało obiektywna wydaje ;]
Fallout 76
Jak dla mnie gra na Max 10h. Gra polega na wspólnym lataniu, zbieraniu śmieci i zabijaniu glupkowatych przeciwników co respia się co 2 min. Drop leci sklonowany więc nawet nie podzielisz dropa czy nie będziesz o niego walczył. Klimat gry, jest zniszczony poziomem trudności, gdzie niby są jakieś lvl ale nie mają znaczenia bo się wszystko skaluja, survival to też nie jest bo wszędzie, walają się graty, żarcie i woda. Co parę minut musisz scrappwac ekwipunek i zapeniac skrzynkę , która nie ma sposobu stracić, fast travel w grze opartej na eksploracje... a fabuła... Przemilcze bo to potwarz dla serii fallout. A do tego masa bugów, hamski port z konsoli, ui nie przystosowane do PC, brak push to talk, mapa pod ESC.
Powinien to być mod do 4, a nie osobny tytuł bo umrze baaardzo szybko.
Powinien to być mod do 4, a nie osobny tytuł bo umrze baaardzo szybko.
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
- Jakie 10h skoro latając z Xardem razem to żeśmy może ze 2 questy zrobili w 3h. Exploracja jest czasochłonna ;]
- Moby na pewno co 2 minuty się nie respią...
- Z dropem to nie do końća rozumiem o co Ci chodzi, ale jeżeli dążysz do argumentu, iż loot powinien być dzielony to nie wiem czy byłby to plus w grze czy minus.
- Survival prawda - słabo wychodzi, tak samo jak poziom trudności, przynajmniej w pierwszych godzinach grania. Jestem za, żeby poziom podciągnęli do góry.
- Z tą skrzynką na scrap to przecież dobrze, że towar bezpiecznie schowany. Jakby gra pozwalała na utratę wszystkiego to kto by w to grał wtedy? Fani Rusta i innych podobnych chyba...
- Fast travel jest, jak w większości gier zresztą. I nie widzę żadnego logicznego argumentu, żeby go nie było. Jak by wtedy coop wyglądał? "Spoko ziomki, zaraz będę, tylko 30min przez mapę będę do was biec...". Bez sensu.
- Fabuła - temat rzeka w F76. Jedni twierdzą, że nie ma, inni twierdzą, że jest. Przez 3 wieczory bety nasłuchałem się masy holodisków, naczytałem mnóstwa notatek. Klimat post-apo jest. Tylko ja osobiście widzę, że ludzie uparcie twierdzą, że skoro NPC prosto w twarz Ci nie powie dwóch zdań o queście - to questów nie ma...Bzdura. Wystarczy wczuć się w postać. Wyszedłeś dwadzieściakilka tam chyba lat po wojnie atomowej, (spodziewasz się miast pełnych NPCów z questami??) wychodzisz (jak to w Falloutach) ze schronu i lecisz z koksem. Szukasz przygód. Badasz ruiny cywilizacji. Jesteś pionierem, sam masz świat zbudować ;]
- Masa bugów - pograłem też z 10h i na jednego buga się natknąłem. Z drugiej strony, pokaż mi grę która bugów w dniu premiery nie ma.
- UI takie same jak w F3 i F4....a mapę masz również pod M.
@Wąski nie mam zamiaru Cię przekonywać do gry, ale mam po prostu wrażenie, że jesteś mocno na nie i niepotrzebnie próbójesz innych zniechęcić.
@Gott Mi się jak najbardiej gra podoba. Mam nadzieję, że około 100h polatam. Budować nie umiem i nie lubię, ale zmuszę się do zrobienia jakiejś bazy kiedyś na pewno. Kilka rzeczy jest, które mi się nie podobają - ale to jak w każdej gre - wszystkich nie zadowolisz przecież . Oby Bethesda wspierała tą grę mocno, bo start ma ciężki, więc powinni się postarać po premierze o przychylność graczy w nią grających.
- Moby na pewno co 2 minuty się nie respią...
- Z dropem to nie do końća rozumiem o co Ci chodzi, ale jeżeli dążysz do argumentu, iż loot powinien być dzielony to nie wiem czy byłby to plus w grze czy minus.
- Survival prawda - słabo wychodzi, tak samo jak poziom trudności, przynajmniej w pierwszych godzinach grania. Jestem za, żeby poziom podciągnęli do góry.
- Z tą skrzynką na scrap to przecież dobrze, że towar bezpiecznie schowany. Jakby gra pozwalała na utratę wszystkiego to kto by w to grał wtedy? Fani Rusta i innych podobnych chyba...
- Fast travel jest, jak w większości gier zresztą. I nie widzę żadnego logicznego argumentu, żeby go nie było. Jak by wtedy coop wyglądał? "Spoko ziomki, zaraz będę, tylko 30min przez mapę będę do was biec...". Bez sensu.
- Fabuła - temat rzeka w F76. Jedni twierdzą, że nie ma, inni twierdzą, że jest. Przez 3 wieczory bety nasłuchałem się masy holodisków, naczytałem mnóstwa notatek. Klimat post-apo jest. Tylko ja osobiście widzę, że ludzie uparcie twierdzą, że skoro NPC prosto w twarz Ci nie powie dwóch zdań o queście - to questów nie ma...Bzdura. Wystarczy wczuć się w postać. Wyszedłeś dwadzieściakilka tam chyba lat po wojnie atomowej, (spodziewasz się miast pełnych NPCów z questami??) wychodzisz (jak to w Falloutach) ze schronu i lecisz z koksem. Szukasz przygód. Badasz ruiny cywilizacji. Jesteś pionierem, sam masz świat zbudować ;]
- Masa bugów - pograłem też z 10h i na jednego buga się natknąłem. Z drugiej strony, pokaż mi grę która bugów w dniu premiery nie ma.
- UI takie same jak w F3 i F4....a mapę masz również pod M.
@Wąski nie mam zamiaru Cię przekonywać do gry, ale mam po prostu wrażenie, że jesteś mocno na nie i niepotrzebnie próbójesz innych zniechęcić.
@Gott Mi się jak najbardiej gra podoba. Mam nadzieję, że około 100h polatam. Budować nie umiem i nie lubię, ale zmuszę się do zrobienia jakiejś bazy kiedyś na pewno. Kilka rzeczy jest, które mi się nie podobają - ale to jak w każdej gre - wszystkich nie zadowolisz przecież . Oby Bethesda wspierała tą grę mocno, bo start ma ciężki, więc powinni się postarać po premierze o przychylność graczy w nią grających.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: poniedziałek, 6 listopada 2017, 19:17
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Mam i gram
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
- Betrezen
- Posty: 115
- Rejestracja: sobota, 13 września 2014, 13:13
- Medals: 1
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Wszyscy zbudowaliśmy, bo taki quest był
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Muszę fabułę chyba pchnąć do przodu
- Gauri
- Posty: 81
- Rejestracja: środa, 20 lipca 2011, 16:55
- Lokalizacja: Wielka Brytania
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Siemka.
Szukam Ludzi do gry, moj nick to radek909
Szukam Ludzi do gry, moj nick to radek909
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Kopiuj - wklej z internetów:
FALLOUT 76: NADCHODZĄCE ZMIANY I POPRAWKI - LISTOPAD 2018
Od chwili otwarcia wrót Krypty 76 w programie B.E.T.A. z przyjemnością czytamy o waszych przygodach i oglądamy pamiątkowe zdjęcia z Appalachii. Premiera gry jest już za nami, teraz patrzymy w przyszłość Fallouta 76, zarówno krótko-, jak i długofalową. Zanim przejdziemy do opisu zmian, chcemy przekazać, że czytamy wasze uwagi, notujemy błędy, doceniamy czas oraz wysiłek, jaki wkładacie w przekazywanie nam opinii i raportowanie błędów.
Pierwsza i najważniejsza informacja: pierwsza aktualizacja nadejdzie w poniedziałek, 19. listopada, i mimo, że będzie zawierać wiele poprawek wydajności i optymalizacji, nie znajdą się w niej mocno przez was oczekiwane funkcje takie, jak zwiększenie pojemności skrzynek czy usprawnienia dla graczy PC. Tym niemniej, te elementy pojawią się w najbliższych tygodniach.
Nasz plan zakłada regularne aktualizacje gry wraz z dokładnymi informacjami na temat zmian, które będą się pojawiać. Jeśli to będzie miało się zmienić, natychmiast was poinformujemy, mając na uwadze konieczny balans między wprowadzaniem nowych rzeczy, stabilnością serwerów i koniecznym czasem wyłączania ich.
Nadchodzące zmiany – do końca roku:
Patch 19. listopada – ta aktualizacja skupi się przede wszystkim na wydajności i stabilności gry na wszystkich platformach, ale pojawią się także poprawki do zadań, interfejsu, systemu C.A.M.P. i inne. Dokładną listę zmian opublikujemy wkrótce. Porównując do przyszłych aktualizacji, ten patch będzie dość duży. Regularne łatki będą miały różne rozmiary, ale zdecydowanie powinny być znacznie mniejsze.
Zwiększenie limitu pojemności skrzynek – słyszymy was głośno i wyraźnie. W najbliższych tygodniach zwiększymy limity pojemności skrzynek. Obecny został wprowadzony z przyczyn technologicznych i ogranicza także liczbę przedmiotów w całym świecie śledzonych przez grę, wliczając w to każdą skrzynkę i skrytkę. Mamy kilka krótko- i długoterminowych pomysłów na rozwiązanie tej sytuacji bez wpływu na stabilność gry, ale potrzebujemy więcej czasu by upewnić się, że będzie to zrobione właściwie.
„Naciśnij, by mówić” na PC – znając wasze wątpliwości i zdanie na ten temat, pracujemy nad wprowadzeniem tej funkcji do gry, pojawi się ona w najbliższych tygodniach.
Wsparcie dla rozdzielczości panoramicznych – obsługa 21:9 będzie dostępna już wkrótce. Testujemy ją i wygląda świetnie.
Suwak FOV dla PC – wiemy, że gracze PC bardzo tego chcą – możliwość regulowania kąta pola widzenia też będzie dostępna wkrótce.
Przez cały czas będziemy dokładać starań, by Fallout 76 był dla was jeszcze lepszym doświadczeniem, na bieżąco zbieramy wasze uwagi, które publikujecie na forach, grupach i kanałach społecznościowych.
Co przed nami w 2019?
Dalsze plany zapowiedzieliśmy już w liście powitalnym. Oprócz ciągłych poprawek błędów i aktualizacji, w grze pojawi się nowa treść i systemy, które uprzyjemnią wasze codzienne życie w Appalachii. Otworzą się wrota nowych Krypt, ulepszymy system C.A.M.P., pojawią się nowe możliwości budowy, łączenia w drużyny, PvP opartego na frakcjach i wiele innych darmowych ulepszeń, których jeszcze nie zapowiedzieliśmy. Dodatkowo, co tydzień przeczytacie artykuł zapowiadający nadchodzące nowości, wydarzenia i funkcje, którymi chcemy się z wami dzielić. Nie możemy się doczekać rozwijania Fallouta 76 razem z wami.
FALLOUT 76: NADCHODZĄCE ZMIANY I POPRAWKI - LISTOPAD 2018
Od chwili otwarcia wrót Krypty 76 w programie B.E.T.A. z przyjemnością czytamy o waszych przygodach i oglądamy pamiątkowe zdjęcia z Appalachii. Premiera gry jest już za nami, teraz patrzymy w przyszłość Fallouta 76, zarówno krótko-, jak i długofalową. Zanim przejdziemy do opisu zmian, chcemy przekazać, że czytamy wasze uwagi, notujemy błędy, doceniamy czas oraz wysiłek, jaki wkładacie w przekazywanie nam opinii i raportowanie błędów.
Pierwsza i najważniejsza informacja: pierwsza aktualizacja nadejdzie w poniedziałek, 19. listopada, i mimo, że będzie zawierać wiele poprawek wydajności i optymalizacji, nie znajdą się w niej mocno przez was oczekiwane funkcje takie, jak zwiększenie pojemności skrzynek czy usprawnienia dla graczy PC. Tym niemniej, te elementy pojawią się w najbliższych tygodniach.
Nasz plan zakłada regularne aktualizacje gry wraz z dokładnymi informacjami na temat zmian, które będą się pojawiać. Jeśli to będzie miało się zmienić, natychmiast was poinformujemy, mając na uwadze konieczny balans między wprowadzaniem nowych rzeczy, stabilnością serwerów i koniecznym czasem wyłączania ich.
Nadchodzące zmiany – do końca roku:
Patch 19. listopada – ta aktualizacja skupi się przede wszystkim na wydajności i stabilności gry na wszystkich platformach, ale pojawią się także poprawki do zadań, interfejsu, systemu C.A.M.P. i inne. Dokładną listę zmian opublikujemy wkrótce. Porównując do przyszłych aktualizacji, ten patch będzie dość duży. Regularne łatki będą miały różne rozmiary, ale zdecydowanie powinny być znacznie mniejsze.
Zwiększenie limitu pojemności skrzynek – słyszymy was głośno i wyraźnie. W najbliższych tygodniach zwiększymy limity pojemności skrzynek. Obecny został wprowadzony z przyczyn technologicznych i ogranicza także liczbę przedmiotów w całym świecie śledzonych przez grę, wliczając w to każdą skrzynkę i skrytkę. Mamy kilka krótko- i długoterminowych pomysłów na rozwiązanie tej sytuacji bez wpływu na stabilność gry, ale potrzebujemy więcej czasu by upewnić się, że będzie to zrobione właściwie.
„Naciśnij, by mówić” na PC – znając wasze wątpliwości i zdanie na ten temat, pracujemy nad wprowadzeniem tej funkcji do gry, pojawi się ona w najbliższych tygodniach.
Wsparcie dla rozdzielczości panoramicznych – obsługa 21:9 będzie dostępna już wkrótce. Testujemy ją i wygląda świetnie.
Suwak FOV dla PC – wiemy, że gracze PC bardzo tego chcą – możliwość regulowania kąta pola widzenia też będzie dostępna wkrótce.
Przez cały czas będziemy dokładać starań, by Fallout 76 był dla was jeszcze lepszym doświadczeniem, na bieżąco zbieramy wasze uwagi, które publikujecie na forach, grupach i kanałach społecznościowych.
Co przed nami w 2019?
Dalsze plany zapowiedzieliśmy już w liście powitalnym. Oprócz ciągłych poprawek błędów i aktualizacji, w grze pojawi się nowa treść i systemy, które uprzyjemnią wasze codzienne życie w Appalachii. Otworzą się wrota nowych Krypt, ulepszymy system C.A.M.P., pojawią się nowe możliwości budowy, łączenia w drużyny, PvP opartego na frakcjach i wiele innych darmowych ulepszeń, których jeszcze nie zapowiedzieliśmy. Dodatkowo, co tydzień przeczytacie artykuł zapowiadający nadchodzące nowości, wydarzenia i funkcje, którymi chcemy się z wami dzielić. Nie możemy się doczekać rozwijania Fallouta 76 razem z wami.
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Jak dla mnie to powiększenie stasha najważniejsze i suwak FOV ;]
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
myślę , że z czasem do was dołączę
Fallout 76
Też mam i gram. Całkiem mi się podoba. Piękna grafika i muzyka. Kilka razy to nawet się przestraszyłam tych ghuli - nagle mnie zaatakowały. To, że jest eksploracja to fajna sprawa no i częsta zmiana oufitu. Póki co, jestem zadowolona i nie żałuję zakupu. A zbieractwo nie sprawia problemów, zawsze coś ciekawego wypadnie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
cRPG?
Cała talia perków np ;]
Punkty atrybutów SPECIAL.
Bogaty inwentarz.
Nie wiem czego szukasz w rpg, więc nei wiem co wymieniać
Cała talia perków np ;]
Punkty atrybutów SPECIAL.
Bogaty inwentarz.
Nie wiem czego szukasz w rpg, więc nei wiem co wymieniać
- Yeleana
- Posty: 5228
- Rejestracja: piątek, 1 listopada 2013, 11:40
- Medals: 26
- Lokalizacja: Cieszyn
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
W pierwszych falloutach strasznie podobala mi sie konsekwencja gry... np. moglo ci urwac reke albo noge albo zostales napromieniowany... konczyny nie odrastaly, no i zawsze takie rzeczy negatywnie wplywaly na "komfort" postaci... sa tu takie obrazenia, czy biegasz jak robocop z quake czy dooma - byle sie doczolgac do najblizszej apteczki choc hp 1% i czary mary znow pol-bog...
Pytam bo slyszalem opinie ze "strzelanka" a strzelanki tak minsie kojarza z apteczkami pełnymi cudow medycyny
Pytam bo slyszalem opinie ze "strzelanka" a strzelanki tak minsie kojarza z apteczkami pełnymi cudow medycyny
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
No nie możesz definitywnie zginąć
Są choroby różne, ale lekarstwa też są. Są jakieś mutacje od promieniowanie występujące, je chyba też da się leczyć - nie zmutowałem się jeszcze to nie wiem
Są choroby różne, ale lekarstwa też są. Są jakieś mutacje od promieniowanie występujące, je chyba też da się leczyć - nie zmutowałem się jeszcze to nie wiem
- Yeleana
- Posty: 5228
- Rejestracja: piątek, 1 listopada 2013, 11:40
- Medals: 26
- Lokalizacja: Cieszyn
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
z falloutów 1 i 2 (bo innych nie znam) najlepiej pamiętam TO:
ginąłem chyba po 100 razy na godzinę w wyniku błędnych decyzji albo złej opcji dialogowej, więc Load Game i próbujemy inaczej (to też pewien sposób na nieśmiertelność)... a jeśli nie było opcji wydostania się z kłopotów to wczytywanie "wcześniejszego" sejwa
ginąłem chyba po 100 razy na godzinę w wyniku błędnych decyzji albo złej opcji dialogowej, więc Load Game i próbujemy inaczej (to też pewien sposób na nieśmiertelność)... a jeśli nie było opcji wydostania się z kłopotów to wczytywanie "wcześniejszego" sejwa
Fallout 76
@Zemsta Pomorza Można mutację wyleczyć RadAway'em. Tzn. jest szansa, że RadAway wyleczy mutację.
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Fallout 76
Zauważyłem
Wpadła mi właśnie, przy masowym wyżeraniu przedmiotów z pelcaka, mutacja "Eagle Eyes". Ale zanim w pipboy'u przełączyłem zakładki, żeby sprawdzić co to daje, to już się z tego wyleczyłem
Wpadła mi właśnie, przy masowym wyżeraniu przedmiotów z pelcaka, mutacja "Eagle Eyes". Ale zanim w pipboy'u przełączyłem zakładki, żeby sprawdzić co to daje, to już się z tego wyleczyłem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości