Warrior
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
Warrior
Warrior, pierwsza z profesji używająca najcięższego armoru w grze. Klasyka gatunku gier MMO, jednak to GW2, a nie WoW czy inny standardowy przedstawiciel gatunku, dlatego też wojak spod dłuta AN ma nieco smaczków.
Każda z profesji tu przedstawionych może wypełniać każdą role w drużynie. Z zasady najtwardszy i ma najwięcej życia, w teorii stworzony to walki w zwarciu. Mistrz oręża, ma najszerszy arsenał narzędzi zagłady do wyboru, jak większość z klas korzysta w walce z dwóch zestawów (ale potrafi je zmieniać najszybciej ze wszystkich klas). Każda broń ma swoje zastosowanie, jedne są lepsze do zakładania kondycji czy kontroli przeciwnika, a inne zapewniają większe obrażenia albo buffują drużynę. Mamy też do wyboru dwie bronie dystansowe i nie są one dodane dla picu! AN zapewnia, że wojownik działający za tyłach wcale nie będzie mniej przydatny niż na froncie.
Wojak ma kilka unikatowych sztuczek:
Kombosy – jeden skill na pasku wcale nie oznacza jednej umiejętności. Dla wojaka to cały łańcuch. I tak nasza puszka używając miecza rozpoczyna od Sever Artery po czym używa Gash by zakończyć Final Thrust. Twórcy twierdzą, że to jedna umiejętność, niegrzecznym byłoby się nie zgodzić. Zestaw ten z reszta ma swój odpowiednik w pierwszej części GW, jednak są to trzy osobne skille, były one podstawą podstawowego buildu dla wojaka posługującego się mieczem. Jest tak oldskulowy, że używając go dziś nasz wojak mógłby ubrać okulary bez oprawek, zarzucić szal ze szmateksu i napawać się swoją pogardą do mainsteamu ganiającego z kosami jak jakieś derwisze.
Adrenalina – nasz twardziel atakując ładuje sobie jej pasek, by w odpowiednim uwolnić swoją furię i siać zniszczenie wśród nieświadomego swego tragicznego położenia plugastwa. Paseczek ma kilka poziomów, można częściej z niego korzystać dla mniejszych efektów, albo chomikować wściekłość na ten jeden potężny atak szału.
Szarże – to skile ułatwiające bycie wojownikowi w centrum zamieszania. Postać z pieśnią na ustach i pogardą dla śmierci rusza z dużą prędkością na przeciwnika, efekty tego rajdu są różne od szybszego załadowania adrenaliny do powalenia niemilca/ów na powitanie. Trzeba mieć gest!
Okrzyki – nic wymyślnego wojak drze japę by nastraszyć przeciwnika lub dodać otuchy sprzymierzeńcom.
Banery – działanie podobne do okrzyków, jednak filozofia działania nieco inna. Po ustawieniu baneru działa on w pewnym obszarze, trzeba go chronić bo przeciwnik nie lubi jak się wbija mu drągi w miedzę, albo przenieść gdy drużyna postanowi kontynuować zwiedzanie.
Postawy – mechanika rodem z GW, podobnie działająca. Skille te pozwalają uzyskać przewagę w jednym aspekcie gry, ale za cenę innego. Niejasne? Bzdura. Ot postać zużywa wytrzymałość (a zatem i możliwość defensywnych działań) w zamian za szybsze ładowanie się adrenaliny. Inna pozwala szybciej atakować wroga, jednak za cenę wolniejszego przemieszczania się.
Wydaje się, że największym wyzwaniem dla wojowników będzie odnalezienie w tak wielu opcjach złotego środka. Skille nie kosztują energii, jednak na co komu członek drużyny posiadający wszystko co się da na cooldownie?
http://www.youtube.com/watch?v=M5Kj7Wg-t0Y&feature=list_related&playnext=1&list=SP1E1BAB6401128C39
Każda z profesji tu przedstawionych może wypełniać każdą role w drużynie. Z zasady najtwardszy i ma najwięcej życia, w teorii stworzony to walki w zwarciu. Mistrz oręża, ma najszerszy arsenał narzędzi zagłady do wyboru, jak większość z klas korzysta w walce z dwóch zestawów (ale potrafi je zmieniać najszybciej ze wszystkich klas). Każda broń ma swoje zastosowanie, jedne są lepsze do zakładania kondycji czy kontroli przeciwnika, a inne zapewniają większe obrażenia albo buffują drużynę. Mamy też do wyboru dwie bronie dystansowe i nie są one dodane dla picu! AN zapewnia, że wojownik działający za tyłach wcale nie będzie mniej przydatny niż na froncie.
Wojak ma kilka unikatowych sztuczek:
Kombosy – jeden skill na pasku wcale nie oznacza jednej umiejętności. Dla wojaka to cały łańcuch. I tak nasza puszka używając miecza rozpoczyna od Sever Artery po czym używa Gash by zakończyć Final Thrust. Twórcy twierdzą, że to jedna umiejętność, niegrzecznym byłoby się nie zgodzić. Zestaw ten z reszta ma swój odpowiednik w pierwszej części GW, jednak są to trzy osobne skille, były one podstawą podstawowego buildu dla wojaka posługującego się mieczem. Jest tak oldskulowy, że używając go dziś nasz wojak mógłby ubrać okulary bez oprawek, zarzucić szal ze szmateksu i napawać się swoją pogardą do mainsteamu ganiającego z kosami jak jakieś derwisze.
Adrenalina – nasz twardziel atakując ładuje sobie jej pasek, by w odpowiednim uwolnić swoją furię i siać zniszczenie wśród nieświadomego swego tragicznego położenia plugastwa. Paseczek ma kilka poziomów, można częściej z niego korzystać dla mniejszych efektów, albo chomikować wściekłość na ten jeden potężny atak szału.
Szarże – to skile ułatwiające bycie wojownikowi w centrum zamieszania. Postać z pieśnią na ustach i pogardą dla śmierci rusza z dużą prędkością na przeciwnika, efekty tego rajdu są różne od szybszego załadowania adrenaliny do powalenia niemilca/ów na powitanie. Trzeba mieć gest!
Okrzyki – nic wymyślnego wojak drze japę by nastraszyć przeciwnika lub dodać otuchy sprzymierzeńcom.
Banery – działanie podobne do okrzyków, jednak filozofia działania nieco inna. Po ustawieniu baneru działa on w pewnym obszarze, trzeba go chronić bo przeciwnik nie lubi jak się wbija mu drągi w miedzę, albo przenieść gdy drużyna postanowi kontynuować zwiedzanie.
Postawy – mechanika rodem z GW, podobnie działająca. Skille te pozwalają uzyskać przewagę w jednym aspekcie gry, ale za cenę innego. Niejasne? Bzdura. Ot postać zużywa wytrzymałość (a zatem i możliwość defensywnych działań) w zamian za szybsze ładowanie się adrenaliny. Inna pozwala szybciej atakować wroga, jednak za cenę wolniejszego przemieszczania się.
Wydaje się, że największym wyzwaniem dla wojowników będzie odnalezienie w tak wielu opcjach złotego środka. Skille nie kosztują energii, jednak na co komu członek drużyny posiadający wszystko co się da na cooldownie?
http://www.youtube.com/watch?v=M5Kj7Wg-t0Y&feature=list_related&playnext=1&list=SP1E1BAB6401128C39
Kto z Was jest bez grzechu, niech nadrobi stracony czas!
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
Re: Warrior
Wszystko pięknie, ładnie, ale ja jeszcze od siebie dodam filmik, który bezpośrednio pokazuje kilka skilli Warriora
http://www.youtube.com/watch?v=5t12znpCJbY
http://www.youtube.com/watch?v=5t12znpCJbY
- Thorn
- Posty: 1931
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
- Medals: 6
- Lokalizacja: Andover, UK
- Status: Offline
Re: Warrior
Prezentacja Warriora popełniona przez Totalbiscuit.
Dużo ciekawego info. Zakochany w klasie po obejrzeniu Greatsword w akcji
http://www.youtube.com/watch?v=Y4UWZ2XN9rs&feature=uploademail
Dużo ciekawego info. Zakochany w klasie po obejrzeniu Greatsword w akcji
http://www.youtube.com/watch?v=Y4UWZ2XN9rs&feature=uploademail
- Nishruu
- Posty: 2027
- Rejestracja: wtorek, 28 lipca 2009, 23:31
- Medals: 7
- Lokalizacja: Wrocław, PL
- Status: Offline
Re: Warrior
Greatsword wydaje sie byc wymiatajacy na kazdej klasie.
Dla mnie przykladowo Ranger z GS > niz z lukiem Ma rewelacyjne skille do GS.
Dla mnie przykladowo Ranger z GS > niz z lukiem Ma rewelacyjne skille do GS.
Wszyscy marzymy,lecz nie tak samo.
Ci,co śnią nocą - w najgłębszych zakamarkach umysłu - budzą się,by odkryć
próżność swych snów; ci natomiast,co za dnia marzą,to ludzie niebezpieczni,
ponieważ mogą - oczy mając otwarte - wprowadzić swoje marzenia w czyn.
Ci,co śnią nocą - w najgłębszych zakamarkach umysłu - budzą się,by odkryć
próżność swych snów; ci natomiast,co za dnia marzą,to ludzie niebezpieczni,
ponieważ mogą - oczy mając otwarte - wprowadzić swoje marzenia w czyn.
Re: Warrior
Zgadzam się, Guardian też ciekawie się prezentuje z GSem
"Nikt nie wiedział, co nastąpi, gdy jedno z Wielkich Ośmiu Zaklęc wypowie się samo z siebie. Wyrażano jednak zgodnie opinię, że najlepszym miejscem dla obserwacji efektów byłby sąsiedni wszechświat."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość