jagger tank 2.0 pod rozwage
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
jagger tank 2.0 pod rozwage
Ostatnio zmieniony niedziela, 12 maja 2013, 18:46 przez Crenshaw, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Zastanawiam się do jakich wartości powinienem podciągnąć Defence Chance, Shield Chance i Shield Absorption? I jak to rozłożyć w secie tzn. jakie głównie augmenty zastosować?
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Def 20% plus, Shield na poziomie 40% a absorb 27% max.
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Jesli chodzi o Relic to rozumiem że należałoby zostawić Elite War Hero z 120 Defense Rating a drugi wymieniłem na Arkanian Relic of Shield Amplification który daje 510 Absorb Rating przez 6s co 20s. Mam nadzieję, że jak na razie jest to dobry wybór.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Generale Crenshi, a jakieś 3 słowa swoich spostrzeżeń , uwag, przemyśleńCrenshaw pisze:http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
dla mnie bardzo dobre i wszechstronne drzewko pod pvp i pve
reliki mam z aktywowanym shieldem i defensem i dla mnie to tez dobry wybor zamiast stalego defensa
reliki mam z aktywowanym shieldem i defensem i dla mnie to tez dobry wybor zamiast stalego defensa
- Deadlytears
- Posty: 1347
- Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
- Medals: 8
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
A jak sie ma sprawa z augumentami? Ustalić jakiś cap w def/shield i reszta w endu, czy nie brać w ogóle augumentów pod endu ?
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Tankowie nie mają czegoś takiego jak cap statów - opłaca się w nie pakować cały czas, a endu niewiele da - przykład:
masz 30k hp, dostajesz dmg za 20k - healer musi odleczyć 20k (tutaj z racji że pocisnąłeś w staty def, dostaniesz pewnie 15k, albo i mniej)
masz 50k hp, dostajesz dmg za 20k - healer musi odleczyć 20k
Problemem mogą być hity, które ściągają Cię na strzała, ale tutaj więcej hp raczej nie pomoże tak czy tak.
Co do samych capów, polecam moją rozmowę z macgregorem o statach dla pt: http://www.9kohorta.com/forum/viewtopic ... 29#p202529
A tak w skórcie:
- sumujesz sobie swoje staty, które na danym moment możesz osiągnąć (mitigation)
- patrzysz w tabelkę na capy statów i zastanawiasz się, czy w najbliższym czasie podciągniesz coś więcej, czy raczej będziesz rotował tylko przy aktualnych
- patrzysz na tabele dla jugga/guardiana z capem i układasz mody/enhe/augi tak, żeby jak najlepiej odwzorować tabelkę - jeżeli już masz mieć któregoś więcej statu, to polecam defense rating.
Tabelka dla Ciebie na tę chwilę pewnie będzie ograniczać się do tego:
masz 30k hp, dostajesz dmg za 20k - healer musi odleczyć 20k (tutaj z racji że pocisnąłeś w staty def, dostaniesz pewnie 15k, albo i mniej)
masz 50k hp, dostajesz dmg za 20k - healer musi odleczyć 20k
Problemem mogą być hity, które ściągają Cię na strzała, ale tutaj więcej hp raczej nie pomoże tak czy tak.
Co do samych capów, polecam moją rozmowę z macgregorem o statach dla pt: http://www.9kohorta.com/forum/viewtopic ... 29#p202529
A tak w skórcie:
- sumujesz sobie swoje staty, które na danym moment możesz osiągnąć (mitigation)
- patrzysz w tabelkę na capy statów i zastanawiasz się, czy w najbliższym czasie podciągniesz coś więcej, czy raczej będziesz rotował tylko przy aktualnych
- patrzysz na tabele dla jugga/guardiana z capem i układasz mody/enhe/augi tak, żeby jak najlepiej odwzorować tabelkę - jeżeli już masz mieć któregoś więcej statu, to polecam defense rating.
Tabelka dla Ciebie na tę chwilę pewnie będzie ograniczać się do tego:
Cap | Defense | Shield | Absorb |
2000 | 977 | 729 | 294 |
2100 | 990 | 766 | 344 |
2200 | 1004 | 802 | 393 |
2300 | 1019 | 839 | 442 |
2400 | 1034 | 875 | 491 |
2500 | 1050 | 912 | 539 |
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Witam wszystkich zainteresowanych w temacie Jugga TANKA. Jestem ciekaw jak wygląda wasz rozkład punktów w drzewkach oraz wasze spostrzeżenia z tym związane. Ja osobiście punkty te rozłożyłem tak 36/8/2:
[ obraz zewnętrzny ]
http://www.torhead.com/skill-calc#101Gr ... GzZcMzZb.3
Jak widać rozkład punktów jest głównie w drzewku Immortal, oraz część w drzewku Vengeance i Rage. Jeśli chodzi o Immortal to zrezygnowałem z redukcji cooldowna odepchnięcia [Thrown Gauntlet] (na operacjach bardzo rzadko używane) i ze skila podnoszącego mobilność po użyciu guarda na osobie atakowanej [Rule of Two], tez raczej mało przydatne. Punkty zabrałem również z [Warmonger] ponieważ nie ma potrzeby zmniejszania cooldownu na Force Charge, jest on wystarczający przy obecnej mechanice operacji. Resztę punktów wpakowałem w drzewko Vengeance dla poniesienia damage i drzewko Rage w Smasha.
Jeśli chodzi natomiast o rozkład statów to wykładnikiem jest dla mnie:
Troszkę problemu mam ciągle z rotacją, którą ciągle staram się ułożyć w taki sposób aby trzymać aggro w 100%. Wygląda ona u mnie następująco:
1. Saber Throw
2. Force Charge
3. Force Scream
4. Smash (przy grupie celi lub w odpowiedniej odległości od pozostałych celi)
5. Sundering Assault (dla nabicia ragea)
6. Ravage
7. Crushing Blow
8. Retaliation (nastepny gdy tylko zejdzie cd)
9. Assault x 2 lub Enrage jeśli nie ma cd (dla nabicia ragea)
10. Sundering Assault (dla wygenerowania jeszcze wiekszj ilości ragea)
11. powtórka rotacji od początku z pominięciem Saber Throw i Force Charge chyba że jest to kolejny cel.
W między czasie Taunt jeśli zachodzi potrzeba przetauntowania i Backhand generujący duży threat. Przy większej ilości celi oczywiście AOE taunt Threatening Scream w zależnosci od mechaniki danej operacji.
Tak to wygląda u mnie, więc jeśli macie jakieś zastrzeżenia lub spostrzeżenia to bardzo mile widziane.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
http://www.torhead.com/skill-calc#101Gr ... GzZcMzZb.3
Jak widać rozkład punktów jest głównie w drzewku Immortal, oraz część w drzewku Vengeance i Rage. Jeśli chodzi o Immortal to zrezygnowałem z redukcji cooldowna odepchnięcia [Thrown Gauntlet] (na operacjach bardzo rzadko używane) i ze skila podnoszącego mobilność po użyciu guarda na osobie atakowanej [Rule of Two], tez raczej mało przydatne. Punkty zabrałem również z [Warmonger] ponieważ nie ma potrzeby zmniejszania cooldownu na Force Charge, jest on wystarczający przy obecnej mechanice operacji. Resztę punktów wpakowałem w drzewko Vengeance dla poniesienia damage i drzewko Rage w Smasha.
Jeśli chodzi natomiast o rozkład statów to wykładnikiem jest dla mnie:
Spoiler:
1. Saber Throw
2. Force Charge
3. Force Scream
4. Smash (przy grupie celi lub w odpowiedniej odległości od pozostałych celi)
5. Sundering Assault (dla nabicia ragea)
6. Ravage
7. Crushing Blow
8. Retaliation (nastepny gdy tylko zejdzie cd)
9. Assault x 2 lub Enrage jeśli nie ma cd (dla nabicia ragea)
10. Sundering Assault (dla wygenerowania jeszcze wiekszj ilości ragea)
11. powtórka rotacji od początku z pominięciem Saber Throw i Force Charge chyba że jest to kolejny cel.
W między czasie Taunt jeśli zachodzi potrzeba przetauntowania i Backhand generujący duży threat. Przy większej ilości celi oczywiście AOE taunt Threatening Scream w zależnosci od mechaniki danej operacji.
Tak to wygląda u mnie, więc jeśli macie jakieś zastrzeżenia lub spostrzeżenia to bardzo mile widziane.
[ obraz zewnętrzny ]
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Darku
ja sie dopiero ucze ale napisze ci jak ja gram to najwyzej koledzy mnie poprawcie bo bardzo na to licze
AOE Tank
1. force charge
2. sundering assault
3. crushing blow
4. smash
5. sweeping slash
6. Threat scream
7 Force scream
8. ravage
9 retaliation co CD
10. taunt co cd
11.force choke i backhand co cd
12. AOE stun
i tak w kolko
samoobrona w zaleznosci od sily mobow albo wcale albo co cooldown
pojedynczy boss to juz od potrzeb ale tu jest łatwiej chodź raczej staram sie tak samo go bić tylko ze zaczynam od saber throw
pozdrawiam
ja sie dopiero ucze ale napisze ci jak ja gram to najwyzej koledzy mnie poprawcie bo bardzo na to licze
AOE Tank
1. force charge
2. sundering assault
3. crushing blow
4. smash
5. sweeping slash
6. Threat scream
7 Force scream
8. ravage
9 retaliation co CD
10. taunt co cd
11.force choke i backhand co cd
12. AOE stun
i tak w kolko
samoobrona w zaleznosci od sily mobow albo wcale albo co cooldown
pojedynczy boss to juz od potrzeb ale tu jest łatwiej chodź raczej staram sie tak samo go bić tylko ze zaczynam od saber throw
pozdrawiam
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
obecnie jeszcze testuje takie z szybszym doskokiem
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
heya,
super wskazówki - z tym, że zadam bardzo ogólne pytanie - Czy warto grać Juggim jako tankiem po 2.0. Słyszałem, że jest dobry - ale chciałbym poznać wasze opinie.
PS - mam jugga lvl54 i muszę się za niego wziąć
super wskazówki - z tym, że zadam bardzo ogólne pytanie - Czy warto grać Juggim jako tankiem po 2.0. Słyszałem, że jest dobry - ale chciałbym poznać wasze opinie.
PS - mam jugga lvl54 i muszę się za niego wziąć
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Jugg tank po 2.0 to najlepszy dostępny tank. Ma najlepsze dostępne przeżywajki i to w dużej ilości.
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
no to będę robił jugga.
- Deadlytears
- Posty: 1347
- Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
- Medals: 8
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Ja Testuje obecnie taki build: Jugg Tank 2.0
Kwestia indywidualna czy wolicie dostawać te 2 rage po stunie z Unyielding czy robić większy dmg z force ataków (Force Choke, Scream czy Smash). Osobiście uważam że lepiej chyba robić troche większy dmg bo jak samo przez sie rozumie - większy dmg = większy treat a w immortalu nikt nie powinien mieć problemów z rage
Kwestia indywidualna czy wolicie dostawać te 2 rage po stunie z Unyielding czy robić większy dmg z force ataków (Force Choke, Scream czy Smash). Osobiście uważam że lepiej chyba robić troche większy dmg bo jak samo przez sie rozumie - większy dmg = większy treat a w immortalu nikt nie powinien mieć problemów z rage
- Dante
- Posty: 317
- Rejestracja: środa, 2 stycznia 2013, 16:28
- Medals: 6
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Witam jak w temacie sprawa dotyczy Jugga. Zastanawima się jak sytuacja wygląda na dzień dzisiejszy w gildii, chodzi mi o ilość aktywnych Jugger tanków, chętnie podyskutuję z ludzmi którzy są w grze.
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Na palcach jednej ręki policzysz naszych Tank-Juggów (może ze 4-5 głównych postaci).
pozdrawiam, Andy
- Deadlytears
- Posty: 1347
- Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
- Medals: 8
- Gender:
- Status: Offline
Re: jagger tank 2.0 pod rozwage
Jeżeli chodzi o drzewko to te które masz post wyżej jest jak najbardziej aktualny i moim zdaniem najlepszy w tym momencie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość